Ukko menettää mielenkiintonsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manta

Vieras
Tuota tuota... Tämänlaatuinen onkelma hra puoliskon kanssa: kun hän on lauennut, niin menettää kokonaan kiinnostuksen seksiin ja minuun. Lähteepi saman tein tekemään jotaki muuta, siis tupakalle ja tietsikan viekkuun, vaikka miten väkisisin, että miulta jäi ihan kesken tää... Hieno olis, jos mie laukeaisin samaan aikaan, mutta mie oon niitä naisia, jotka ei yhdynnässä laukea kuin joskus satunnaisesti. Eli miun "pitää" laueta ennen ukkoa, jos meinaan ihtelleni jotain saada. Mie oon hiukka hidas ja monesti ukko on jo ihan täpinöissä kun mie vasta lämpiän.

Miulla on väliin melekeen ikävä ex-armasta, kun se hipelöi miut loppuun asti vaikka ois just ihte lauennu. Innostu väliin toista kertaa siinä. Mutta tää nykynen herranpuolikas, äh. Mie oon koittanu jututtaa, mutta kunnei huvita seksi yhytään, eikä siis sekkään, saanko mie vai en. Jos siis rontti en oo tarpeeksi nopia ja lämpiä vielä nopiammin kuin herra.

Jaa nii, sentään miun puolisko ei ole ihan puolen minuutin ukko. Mutta miulle tarttis olla vielä verkkasempi, kai. Sekin häirihtee, kun ukko ei siedä kahtella naamaan tai silmiin sillä aikaa kun touhutaan. Se panee silmät kii ja kääntää pään sivuun. Vähä tulee miulle semmonen viilis, et oon susiruma, vaikka toiset on nätiksi kehunu.

Mutta en mie oikeen kai voi toista pakottaakaan silmiin kahtomaan tai miuta hipelöimään? Mie oon sitte vaan vielä hitaampi ens kerralla ja äh...

Minä olen samantyyppinen mies, sillä se kiinnostus lopahtaa siihen laukeamiseen.

Vaimon viereen kyllä voin mennä makoilemaan, mutta se seksi ei enää kiinnosta ainakaan puoleentuntiin.

Kun tiedän tuon ja haluan vaimon saavan orgasminsa, niin teen sen ensin kädellä hänelle.

Silmiin katsomisen kanssa meillä on päinvastainen tilanne.

Sen yhtäaikaa tulemisen kanssa on monella vaikeuksia.
Se vaan tuntuu niin vietävän hyvälle, kun huomaa vaimon orgasmin lähestyvän, niin silloin itseltä karkaa.
Montakertaa on vaikeuksia pidätellä, vaikka homman hoitaa sormin.
Ainakin jos itse alkaa nauttimaan siitä, kun vaimo alkaa kuroutua tiukaksi sieltä emättimensuulta, ja tekee jotakin liikehdintää.

Yhteistyössä