ukko laittoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hrphosåd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hrphosåd

Vieras
laittoi lapset nukkuu ja mä oon humalas ja lisää kittaan :D
oonko normaali vai laittaako muualla lapset nukkuu äiti?
rakasnatn mun mielstä <3

oon ehkä humalas...ihaNAA..tultii just mun porukoilt,siel oli alkoholii tarjol <3

meilläkin mies syötti iltapuuron ja vaihtoi vaipat ja laittoi pojan nukkumaan. mä en tajua, miks se syöminen on mun kanssa yhtä huutoa ja kiukuttelua, joka ikinen kerta!

Alkuperäinen kirjoittaja ejanaa:
eikä valittanu yhtää,siinä kunnon mies :D

No eikö tuo ole ihan normaalia elämää että toinen puoliso laittaa myös lapset nukkumaan ilman valittamista :o Joo todella kunnollinen, kun pitää monen kirjoituksen ketju tehdä nukkumaan laitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:

No eikö tuo ole ihan normaalia elämää että toinen puoliso laittaa myös lapset nukkumaan ilman valittamista :o Joo todella kunnollinen, kun pitää monen kirjoituksen ketju tehdä nukkumaan laitosta.

jos siis huom joksu alittaa.eli joskus 4des laittaa..ei aina..

oot outo akka !!!!!FRIIKKI

Alkuperäinen kirjoittaja HUHUHUUHUH:

oot outo akka !!!!!FRIIKKI

niinpä..ihan samaa mieltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hrphosåd:
laittoi lapset nukkuu ja mä oon humalas ja lisää kittaan :D
oonko normaali vai laittaako muualla lapset nukkuu äiti?
rakasnatn mun mielstä <3

oon ehkä humalas...ihaNAA..tultii just mun porukoilt,siel oli alkoholii tarjol <3

toi on kyllä ihana luksusta..meillä mies sano et lähde naisten kanssa ulos..siis kavereiden kans ja anto rahaa..

eikä ole ihanaa..kateellisiä riittää :D

uskon ja tiedän..

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
meilläkin mies syötti iltapuuron ja vaihtoi vaipat ja laittoi pojan nukkumaan. mä en tajua, miks se syöminen on mun kanssa yhtä huutoa ja kiukuttelua, joka ikinen kerta!

mene ulos kapakkaan..juhlii :D

pitää hauskaa

Yhteistyössä