Ukko kävi ruokatunnilla ja parrassa roikkui karva... Jonkun naisen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä mitä uskoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä mitä uskoa

Vieras
Huomasin tuossa ruokapöydässä, että partakarvoihin oli ukolla tarttunut vaalea karva, hieman kihara. Ensin vähän vitsailin, että kenenkäs hius sulla roikkuu parrassa, että kenenkäs luona oot ollu... Ukko meni jotenkin vaikeaksi ja sanoi äkkiä, että oma hius on... No vaalea tukka on ukollakin, MUTTEI KIHARA! Epäluuloisuus sai vallan ja ajattelin, että jos ukko pettääkin minua... on ollut jonkun naisen luona... Jos se olikin vaikka PILLUNKARVA!! Ja kehtaa soittaa mulle, että tee ruokaa, tuun sillon ja sillon... kun on eka käyny jonkun akan luona... Voisko olla niin sika...?? Vai miksi meni niin vaikeaksi..??

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Todennäköisesti jonkun elukan karva.... kai se naamansa olisi pessyt jos olisi nuollut toista muijaa ennen kuin tulee kotiin syömään?

Ei se kyllä oo minkään elukoiden kanssa tekemisissä....

Sitä minä sanoin, että pesis ens kerralla edes naamansa...

...mutta oikeasti pisti epäilyttämään, kun itsekin mies niin vaikeaksi meni siinä tilanteessa... melkein punastui... En edes ensin osannut epäillä mitään, ennen kuin huomasin ukon reaktion...

sun pitää värjätä sen hiukset ja kattoo vaihtuuko naamassa olevien ylimäärästen karvojen väri.
oikeesti hiuksia voi lentää naamaturkkiin ihan tuulenki mukana ja yks käy heti kimppuun jos se mies on vaikka hätkähtäny ja aatellu että "mitähän mä nyt selitän ettei se luule että mä petän"

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä mitä uskoa:
...mutta oikeasti pisti epäilyttämään, kun itsekin mies niin vaikeaksi meni siinä tilanteessa... melkein punastui... En edes ensin osannut epäillä mitään, ennen kuin huomasin ukon reaktion...

Anteeksi, kun vitsailin. Luultavasti hän vain itsekin ihmetteli, että mikäs karva se tuossa on. Hän varmaan luki sinun reaktiosi ja reagoi itse siihen, eikä siihen mystilliseen karvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
sun pitää värjätä sen hiukset ja kattoo vaihtuuko naamassa olevien ylimäärästen karvojen väri.
oikeesti hiuksia voi lentää naamaturkkiin ihan tuulenki mukana ja yks käy heti kimppuun jos se mies on vaikka hätkähtäny ja aatellu että "mitähän mä nyt selitän ettei se luule että mä petän"

naamaturkkiin.. :D

mun mielestä ootte oikeasti kaikki tosi lapsellisia täällä! Oli aihe mikä tahansa, vitsailette ja ilkeilette vaan. Sit ku itellä on joku huoli tai ongelma niin pitäs tulla heti vastaus.. Jos ette osaa vastata aiheeseen liittyen ja KUNNOLLA (piruilematta) niin olkaa vastaamatta! Ei ketään jaksa naurattaa typerät vitsinne. Luulette olevanne kovinki hauskoja. Mitehän sit suut ois jo omaa ukkoanne epäilisitte..

Alkuperäinen kirjoittaja kasvakaa:
mun mielestä ootte oikeasti kaikki tosi lapsellisia täällä! Oli aihe mikä tahansa, vitsailette ja ilkeilette vaan. Sit ku itellä on joku huoli tai ongelma niin pitäs tulla heti vastaus.. Jos ette osaa vastata aiheeseen liittyen ja KUNNOLLA (piruilematta) niin olkaa vastaamatta! Ei ketään jaksa naurattaa typerät vitsinne. Luulette olevanne kovinki hauskoja. Mitehän sit suut ois jo omaa ukkoanne epäilisitte..

Minä jo pyysin anteeksi :ashamed:

Yhteistyössä