Ukko käski kysyä täältä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeviäPRKLE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä uhma alko pikkasen ennen 2vee ja ihan pieneks hetkeks näytti helpottavan ennen 3vee synttäreitä mut kun napin painalluksesta se alko taas 3veenä,ja kiukku pahentunut ja koko ajan sillä paha miele tai joku paikka kipeenä jos ei saa periksi ja aivan mahdoton sylivauvakin tosta tullut,kantele sitten tollasta 15kg:tä.

mun uhma ei ole vieläkä loppunu vaikka oon melki 30 ja asun 200km päässä porukoista :)

OIkeesti, ei sitä osaa sanoa koska se loppuu, sitten kun se kasvaa ulos siitä. Se riippuu ihan tein käyttäytymisestä ja kohtelusta lasta kohtaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä uhma alko pikkasen ennen 2vee ja ihan pieneks hetkeks näytti helpottavan ennen 3vee synttäreitä mut kun napin painalluksesta se alko taas 3veenä,ja kiukku pahentunut ja koko ajan sillä paha miele tai joku paikka kipeenä jos ei saa periksi ja aivan mahdoton sylivauvakin tosta tullut,kantele sitten tollasta 15kg:tä.

Meijänkin tytöllä on koko ajan jossaki "pipi" jos häntä ei huomata..hankala revetä joka paikkaan kun tuota 1-vuotiastakin pitää vielä kanniskella! |O

ja lisään että jos tosi paha päivä likalla niin sitä päinkään ei saa katsoa,pillahtelee itkuun millon mistäkin,saa kauheita huuto raivareita ja nyt oppinut ensimmäisen kirosanansakkin,ei onneksi osaa sanoa sitä oikein,kun suttuu mulle niin heristää sormeaan ja huuta kele,kele.
Yritä siinä nyt sitää pokka ja hymyillä myötätuntoisesti että äiti ymmärtää kuinka kurjalta susta tuntuu.Helpotusta täälläkin odotellaan,se tietty helpottaa kun tietää että tää kuuluu asiaan ja kehityksen kannalta tärkeä vaihe.

Yhteistyössä