Ukko juonut taas mun viinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Kävin viikolla alkossa ja ostin ittelleni valkkaria. Viikolla join pienen lasillisen siitä ja ajattelin et riitäis viikonlopuksikin kun en paljoa kerralla juo. Mut paskanmarjat : aamulla pöydällä oli tyhjä pullo ! Ukko oli illalla juonut kaikki kun mä olin jo nukkumassa. Ei siinä muuten mitään mutta kun meidän paikkakunnalla ei ole Alkoa eli nyt mullei olekaan viiniä viikonlopuksi. Vähän ärsyttää nyt !!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Hmm.. No, sun olis pitäny sanoo sille miehelles että älä juo sitä, se on mua varten. Näin minä olisin tehnyt jos olisin tarkoittanut säästää itselle.

Sit se olis ajatellut et itsekäs sika kun yksin juo :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Hmm.. No, sun olis pitäny sanoo sille miehelles että älä juo sitä, se on mua varten. Näin minä olisin tehnyt jos olisin tarkoittanut säästää itselle.

Heh, no siinä tapauksessa olisit ostanu niin että molemmille riittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:

Heh, no siinä tapauksessa olisit ostanu niin että molemmille riittää :D

Mä mietin et pitääkö ottaa laatikko ( olis pitänyt )

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
AP:n ukko teki oikein, viinit eikä viinat sovellu naisväelle, sillä niitä nautittuaan naisväki alkaa nalkuttaa

Höpö höpö ! Minä en nalkuta yhtään viinilasillisen jälkeen. Sen sijaan jos mun viinit on menny vääriin suihin niin saatanpa jopa nalkuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
AP:n ukko teki oikein, viinit eikä viinat sovellu naisväelle, sillä niitä nautittuaan naisväki alkaa nalkuttaa

Jaa, enpäs oo tiennykkään. Pitäiskö alkaa sit nalkuttaan, tähän oon ollu yli-mukava, kaikkeensuostuva ja himokas.

Yhteistyössä