ukko epäilee mun taitojani..

Alkuperäinen kirjoittaja näin myös meillä:
meillä muutama vuosi sitten maalattiin taloa. mä hoidin ekaks lapset, ruokin ja nukutin päikkäreille (ukko kyl maalas sillä aikaa ). sitten vääntäydyin itkuhälyttimen kanssa pihalle, kiipesin tikkaille ja aloin maalaamaan. ukko antoi koko ajan neuvoja ja mä tein työtä käskettyä. kun olin 3 lautaa saanut maalattua, se kurkkas selän takaa ja käski maalata uudestaan. tein työtä käskettyä jaa maalasin uudelleen ne 3 lautaa. ukko taas kurkkaa ja sanoo, et pohjamaali paistaa vieläkin. nyt jo aika suivaantuneena maalasin samaiset 3 lautaa vielä kolmannen kerran, kun jo kuului itkuhälyttimestä kuopuksen heräilyäänet. siihen jäi mun maalaamiset ja lähdin lasten luo sisälle. illalla sit äijä KEHTAA vielä tulla kertomaan ihan muina miehinä, et niin muuten, maalasin viel uusiks ne sun maalaamat laudat, kun oli niin hutiloiden tehty... voi v*ttu että meni hermo!!! äijä maalaskin sit yksinänsä koko talon niin tuli tarpeeks huolella tehtyä...
No höh, miksi se ei neuvonut sitten, että kuinka niistä saa kerralla hyvät??
Ristiin rastiin ensin ja sitten vasta pystysuoraan. Silleen se maali uppoaa kaikkiin puun syihin.
Vaikka näin sinä varmasti teitkin mutta se ei ollut tarpeeksi hyvä miehelle ;)
 

Yhteistyössä