ukko ei tuu mukaan ultraan:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuh

Vieras
maanantaina ois ultra ja meille ois niinku kolmas lapsi tulossa. oon viikolla 33 ja seurataan munuaista vauvalta kun se on jotenkin laajentunut. mut haluaisin ukon mukaan mut se ei tuu... ei oo ollu kertaakaan mukana tässä raskaudessa missään sanoo että ei tartte sen tulla ku ollu jo kahen muun lapsen últrissa mukana. ois se silti kiva jos se tulis :) tuleeko teillä muilla miehet mukaan?

meillä mies halusi tulla mukaan kolmannen lapsen kaikkiin ultriin. Meillä oli myös munuaisessa seurantaa laajentuman takia. Oudolta musta kuullostaa ettei tuon vertaa piittaa mitä syntyvälle lapselle kuuluu.

meillä mies halusi tulla mukaan kolmannen lapsen kaikkiin ultriin. Meillä oli myös munuaisessa seurantaa laajentuman takia. Oudolta musta kuullostaa ettei tuon vertaa piittaa mitä syntyvälle lapselle kuuluu.

Mun mielestä tuo on jo aika rajusti sanottu, sama kai se on sanooko sen asian lääkäri vai vaimoke? Uutiset kuitenkin kotiin asti tod.näk. tulee.

Ja ilmeisesti nyt ei kuitenkaa ole kyse mistään akuutista hengenhädästä vauvalla?

Ei mulla ole miestä ollut mukana svo:lla esim. jos on ollut jotain epäilyjä et jokin olis vinossa, puhe on ollut et soitan sit jos jotain oikeasti on vinossa ja et tarttee jäädä lisätutkimuksiin tms.

Ota joku hyvä kaveri mukaan. Mun mies ei päässyt neljännen lapsen rakenneultraan niin mun äiti, sisko ja kaks tytärtä tuli mukaan :) Lääkäri sano, että on täällä joskus ollu enempikin porukkaa ;)

Voithan sä kertoa sit miehelles mitä lääkäri sanoi. Enkä usko että kyse on siitä että mies ei välitä tai ole kiinnostunut, totuus on se että se vauva on sun mahassa nyt eikä mies voi oikein tehdä asialle mitään. Joillekin miehille se avuttomuuden tunne on melko suuri kun haluais auttaa mutta ei voi...oli tilanne sitten synnytys taikka jokin raskauden aikainen ultra. Ehkä sitten miehesi tulee synnytykseen mukaan.

joo tulee se synnytykseen mukaan mut ei sitä kiinnosta utrat tai neuvolat,ekassa oli ihan intona joka paikkaan menossa ja tulossa,mut eipä näytä enään kiinnostavan..raahaan sen kyllä väkisin,hommaan lapsille sen porukat lasten vahiksi niin sen on pakko tulla:)

meillä odotetaan kolmatta myös ja ikävää sanoa näin, mutta jos ei olisi ns.pakko niin en kävisi minäkään neuvoloissa ja ultrissa. ihn vaan siksi, että keretään me vauva näkemään sitten kun hän syntyy, mutta tottakai siellä on käytävä aina tsekkaamassaettä kaikki pienellä hyvin. tavalliset neuvolan käynnit olenkin pyytänyt ihan minimiin,koska ensimäisen kohdalla sai jo vastauksetkysymyksiin ja osataan kyllä kezkustella raskaudesta kotona miehenkin kanssa. eli en ole miestä edestähän ja edellisen raskauden ultriin pyytänytkään, kun ollut töissä. olisivarmasti tullut, mutta kyllä minä osaan terveisetkertoa.

Ei mun mies ollut ultrissa eikä neuvolakäynneillä mukana. En kyllä koskaan pyytänytkään, ei tullut mieleenkään. En pyytänyt synnytyksiinkään eikä se olisi halunnutkaan niihin, sen verran sentään otettiin asia puheeksi. Meillä on viisi lasta.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Mulla mies on ollut mukana ensimmäisen lapsen kanssa pari kertaa neuvolassa ja silloin ainoassa ultrassa. Toisen lapsen kanssa ei ollut missään, ei neuvolassa eikä ultrissa. Nyt kun kolmatta odotetaan, niin oli ekassa neuvolassa ja np-ultraan tulee kuulemma jos ehtii :D Saas nähdä. Synnytyksisssä tietty ollut mukana.

Mä en oikeastaan edes haluaisi miestä neuvolaan. Ultriin joo, mutta en jaksa pyytämällä pyytää, tulee jos tulee. Lasten syntymän jälkeen on joka tapauksessa mitä parhain isä, joten en tuosta ala nipottamaan.

Meillä on 4 lasta ja aina on mies tullut mukaan ultriin, JOS ON PÄÄSSYT. Yhden raskauden kanssa kävi huonosti, niin siinä seuraavassa raskaudessa otti sitten ihan töistä vapaata, että pääsi mukaan ultriin, kun ite olin vähän paniikissa ja pelokas. Sittemmin kävin yksinkin, kun ei osunut sellaiseen saumaan, että mies olisi päässyt mukaan helposti. Neuvolassa ei ole käynyt kun ehkä kerran, se oli jotenkin kiusallista minustakin.

Ei meillä mies ole ollut mukana kuin toisen lapsen yliaikaisuusultrassa, silloinkin lähti koska mulle tehtiin käynnistys heti perään. En tajunnut edes harmitella, ettei tullut esikoisen ultraan, en tainnut edes kysyä mukaan. Ja kuopuksenkin rakenneultrassa kävin yksin. Turhaan tuollaisen 15 minuutin takia lähteä kesken kaiken töistä.

Yhteistyössä