UK-Lontoossa käyneet!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Londontrip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Londontrip

Vieras
Te jotka olette siellä käyneet tai tiedätte paikkoja siellä... Missä kannattaa yöpyä, mikä hotelli. Ihan ostosreissua ollaan tekemässä siskon kanssa.
Missä, minkä nimisiä ovat kaupat jossa kannattaa käydä, lähinnä lasten vaatteita ja edulliseen hintaan on hakusessa. =)

Kiitos vastauksistanne jo näin etukäteen!

siitä on jo niin monta vuotta kun oon Lontoossa käynyt etten paljoa muista. Hotellin nimikin on kadonnut mielestä, mutta se sijaitsi ihan lähellä Big Beniä, joka näkyi huoneemme ikkunasta. Siellä on niin hirveät määrät putiikkeja ja kojuja että varmaan löytyy paljon ostettavaa.

Me varattiin ensi kerraksi yö täältä:

http://www.travelodge.co.uk/search_and_book/index.php?action=search&check_from=&locationId=h269&quickform=Y&location=London+Kings+Cross+Royal+Scot+Travelodge&checkInDate=27%2F01%2F2009&checkOutDate=28%2F01%2F2009&no_of_rooms=1&adults_1=1&children_1=0&adults_2=1&children_2=0&adults_3=1&children_3=0&adults_4=1&children_4=0

Ihan lyömätön hinta, perhehuone (parisänky+vuodesohva) vain 29 puntaa/yö. Saa nähdä, millainen on.

Viimeksi oltiin täällä:

http://www.crestfieldhotel.co.uk/hotel-rooms-tariffs.php

Se oli ihan ok paikka, mutta ei hissiä...

Noi molemmat ovat ihan King's Crossin aseman lähellä, metrolla lyhyt matka keskustaan.

Ai niin, ja ostoksista:

Next, joka jo mainittiin on aivan ihana paikka ostaa lasten vaatteita. Kohtuulliset hinnat, hyvä laatu ja ainakin mun makuun ihanan näköisiä vaatteita. Näitä löytyy joka nurkalta, jokaisesta ostoskeskuksesta.

Tk Maxx on outlet-tyylinen kauppa, joka myy merkkivaatteita alennuksella, siellä on valtavat rekit ihania vaatteita (lapsille ja aikuisille) koon mukaan lajiteltuna, ja ihan halvoilla hinnoilla.

Primark on kauppa, josta saa vaatetta tosi halvalla, laatu on sitten vähän arpapeliä, jotkut on hyviä, jotkut löpsähtää ekassa pesussa. Mut jos paita maksaa 2 puntaa, ei voi enempää vaatia...

Myös ihan supermarketeista (Tesco, Asda ja Sainsbury's) saa kivoja vaatteita halvalla.

Ja lisää tulee:

Tavaratalot: Marks&Spencer, Woolworths ym. kannattaa myös tarkastaa. Varsinkin jos menee syksyllä, saa "kouluvaatteita" alennuksella, suoria housuja, puvun takkeja, villakangastakkeja, kauluspaitoja, ihan muutamilla punnilla.

tk maxxia suosittelen, myy last seanonia, joka ei meillä ole vielä edes season. kivoja leluja disneyn kaupoista tai regent streetin isosta lelukaupasta, jonka nimi ei nyt millään tuu mieleen...kenkiä saa neil streetiltä. oon ollu barnesissa yhen suomalaisen kotonaan pitämässä B&B:ssä yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja 4mama:
tk maxxia suosittelen, myy last seanonia, joka ei meillä ole vielä edes season. kivoja leluja disneyn kaupoista tai regent streetin isosta lelukaupasta, jonka nimi ei nyt millään tuu mieleen...kenkiä saa neil streetiltä. oon ollu barnesissa yhen suomalaisen kotonaan pitämässä B&B:ssä yötä.

Toi lelukauppa on tietysti Hamleys! 5 kerrosta kaikkia ihania leluja.

Yhteistyössä