uinti ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Täällä on kuuma ja mä haluan uimaan. Ja totta perhanassa pitää olla menkatkin. :|

Kärsisköhän sitä uida tamponin kanssa vai saako tuolta jonkin sammaleen ahteriinsa kasvamaan, kun limakalvo on menkkojen takia ohut?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Täällä on kuuma ja mä haluan uimaan. Ja totta perhanassa pitää olla menkatkin. :|

Kärsisköhän sitä uida tamponin kanssa vai saako tuolta jonkin sammaleen ahteriinsa kasvamaan, kun limakalvo on menkkojen takia ohut?

Häh?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta kuppi. Estää etoölliäisten pääsyn turhan pitkälle ja pitää veret sisäpuolella. Ei huolta eikä murhetta.

Onko se oikeasti noinkin tiivis? Juuh, mä en ole koskaan edes nhnyt moista kapistusta, pitäisi varmaan hommata

Osta kuppi. Estää etoölliäisten pääsyn turhan pitkälle ja pitää veret sisäpuolella. Ei huolta eikä murhetta.

Onko se oikeasti noinkin tiivis? Juuh, mä en ole koskaan edes nhnyt moista kapistusta, pitäisi varmaan hommata

Mulla just "kuppiaika" ja käytiin uimassa. kuppiin ei järvivettä mene eikä verirämmälettä kellu järvessä. Pitäs hommata, suosittelen.

Mulla just "kuppiaika" ja käytiin uimassa. kuppiin ei järvivettä mene eikä verirämmälettä kellu järvessä. Pitäs hommata, suosittelen.

Mullakin on kuppiaika, ja eilen olin uimassa ja tänään menossa. Eilen en edes muistanut että on se aika kuusta kun uimaan menin. Kotona vasta kun tyhjensin kuppia niin muistin että ai niin mullahan on menkatkin.

kupin kanssa uitu jo monta päivää, niin ku viime kesänäki ja en tosiaan ees muistanu että on menkat. mutta eipä ohene edes limakalvo tms ni ei mitään huolta uimisesta.

Yhteistyössä