uimareissun nolo loppu

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
oltiin ystäväperheellä viikonloppu, no illalla sit saunottiin ja mähän päätin mennä järveen uimaan. uimapuku oli unohtunut kotiin, ja niinpä mä menin pyyhe ympärillä sen 50 metriä sinne järveen. heitin pyyhkeen laiturille ja laskeuduin järveen, no olin jo aikeissa nousta pois, kun huomasin, että ystävä perheen mies seiso uimatossu kädessä laiturilla, ja sano, että lapset oli sanoneet, että menin uimaan, niin hän toi tossut niin on kivempi tulla pois sit saunaan sieltä järvessä. alko sit selittää veneestään tarinaa, ja mä tärisin alasti siellä järvessä. no sit mä sanoin, että jos kääntys, että mä pääsen pois järvestä kun ei ole uimapukua, no mies käänty ja meni sitten ranta mökiltä hakemaan jotain, no ovi, josta olin tullut ulos oli läimähtänyt lukkoon, ja ei kun kierrä etuovelle pimpottamaan kelloa, pelkkä pyyhe ympärillä. tai olla ihmisillä hauskaa jalkakäytävällä, joka kulki siitä vierestä :ashamed:

Oih, yksi uimakaverini kävi naku-uinnilla talvella, kun uikkari oli unohtunut kotiin ja käveli kaikessa rauhassa takaisin kopille pyyhe käsivarrella, kun sotapoliisit tulivat kysymään, että onko rouvalla kaikki hyvin :D Uintipaikkamme on sotilasalueella. Ja vannon, etten se ollut minä itse. :D

:laugh: :laugh: Sitä sattuu :hug:
Me oltiin joskus teininä yhden kaverin vanhempien mökillä ja päätettiin mennä päivällä naku-uinnille. Noo, kaverien vanhempien yhdet mökkituttavat siltä samaisen järven rannalta soutivat sitten paikalle kyselemään onko vanhemmat paikalla ym. Niillä oli jotain asiaa. Oli hiukan tuskastuttavaa odottaa että ne häipyvät ja päästään takas saunaan.

kerran yksi nainen oli menny avanto uinnille, se teki niin, että laitto uikkarit kotona päälle ajeli avannolle autolla kävi avannossa ja ajeli kotiin. sit oli ollu pakkasta kerran jotain 25 astetta, niin jeparit oli pitäneet ratsiaa ja niillä oli ollu melkoinen ilme kun ne oli huomanneet että nainen oli pelkässä uima asussa ratin takana

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä myös olen ajellut pelkkä pyyhe päällä, kun en muistanut ottaa vaihtovaatteita, eikä huvittanut lenkkivaatteita enää vetää niskaan :saint:
juu mä kanssa tulin kerran naapurin rouvan kanssa autolla kotiin, ja meillä oli vain uikkarit päällä, kun pukukopin avain unohtui kotiin, niin ei viitsitty alkaa ulkona enää pukemaan

Kerran me tuotiin kaksi miestä koteihinsa, kun olivat unohtuneet kevättalvella juttelemaan ulos uinnin jälkeen ja miesten puolen ovi meni lukkoon, kumpikin oli pyörällä tullut ja pelkissä uikkareissa siinä ulkona värjöttelivät. Oli kuulema ollut rouvilla sanomista ja naapureilla nauramista, kun miehet tuotiin vieraitten naisten mukana kotiin uimahousuissa :D

Minulle kävi vielä nolommin. Olin yksin yhdellä syrjäisellä mökillä, menin saunaan ja jätin vaatteet varsinaisen mökin puolelle. No, mökin ovi meni lukkoon ja minulla oli pelkkä pyyhe.

Lähin naapuri oli kilometrin päässä, mutta pari miestä oli siinä lähettyvillä kalastamassa. Menin sitten heidän luokseen ja pyysin apua. He soittivat paikalle jostain kylältä miehen, jolla oli vara-avain. Oli kiva keikkua puolialasti tuntemattomien miesten seurassa.... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
kerran yksi nainen oli menny avanto uinnille, se teki niin, että laitto uikkarit kotona päälle ajeli avannolle autolla kävi avannossa ja ajeli kotiin. sit oli ollu pakkasta kerran jotain 25 astetta, niin jeparit oli pitäneet ratsiaa ja niillä oli ollu melkoinen ilme kun ne oli huomanneet että nainen oli pelkässä uima asussa ratin takana

:laugh: Voi ei..

Yhteistyössä