Uimarannalla tupakointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kele soikoon taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en enää polta, mutta jos polttaisin niin todellakin oikein puhaltaisin ne savut ap:n naamalle, niin tiukkapipoinen paskahousu tunnut olevan. :D

Kukin polttakoon missä polttaa missä haluaa (varsinkin ulkona), ellei erikseen ole kielletty. :)

[QUOTE="Jep";28577293]Ja ylpeä sellainen :D

Ihan samalla tavalla vois valittaa läskilölleröistä siellä rannalla bikineissään..Pilaa kanssaihmisten verkkokalvot.. Vois vähän ajatella muita, ennekun tulee selluliittejään julkisesti esittelemään...
Ai niin, mut äiti-ihmisenhän kuuluukin näyttää sellaselta selluliitti lölleröltä liian pienissä bikineissä :D[/QUOTE]

En mäkään jaksa tupakkanipoja (mutta pyrin ottamaan huomioon, sanotaan nyt se, ennen kuin haukkuvat kusipääksi :D).

[QUOTE="Jep";28577293]Ja ylpeä sellainen :D

Ihan samalla tavalla vois valittaa läskilölleröistä siellä rannalla bikineissään..Pilaa kanssaihmisten verkkokalvot.. Vois vähän ajatella muita, ennekun tulee selluliittejään julkisesti esittelemään...
Ai niin, mut äiti-ihmisenhän kuuluukin näyttää sellaselta selluliitti lölleröltä liian pienissä bikineissä :D[/QUOTE]
:|

Tämä osoittaa jo niin totaalista yksinkertaisuutta etten enää yhtään ihmettele käytöstäsi.

• Tykkää
Reactions: Aleksandriel
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;28577319:
Itse en enää polta, mutta jos polttaisin niin todellakin oikein puhaltaisin ne savut ap:n naamalle, niin tiukkapipoinen paskahousu tunnut olevan. :D

Kukin polttakoon missä polttaa missä haluaa (varsinkin ulkona), ellei erikseen ole kielletty. :)

Toivottavasti sinua ei häritsisi sitten se kun alkaisin venyttelemään käsiäni ja sinulla olisi nenä poskella, minähän saan venytellä tasan siellä missä haluan kun ei sinun nenässäsi ollut kieltomerkkiäkään.

• Tykkää
Reactions: Aleksandriel
On se kyl hirveetä että samalle uimarannalle tulee muitakin jotka ei tottelekaan komentoa.

Oikeesti, vaikka haistaisit tupakan, niin ei siitä mitään vaaraa ole. Täyttä nipotusta ja suvaitsemattomuutta.

[QUOTE="vieras";28577349]On se kyl hirveetä että samalle uimarannalle tulee muitakin jotka ei tottelekaan komentoa.

Oikeesti, vaikka haistaisit tupakan, niin ei siitä mitään vaaraa ole. Täyttä nipotusta ja suvaitsemattomuutta.[/QUOTE]

Älä viitsi :D itsekin tiedät ettei asia näin ole. mene sinne piiloon pusikkoon vetämään se röökis

mä kyllä vähän katson missä poltan.. esim. jos lähellä on lapsia, menen savukkeeni kanssa kauemmas tai jätän sytyttämättä. en polta kaupan ovien vieressä, enkä pysäkin katoksilla paitsi silloin, jos siinä ei ole muita. tai jos siinä muutkin polttaa. mutta kyllä tuo vähän silti ihmetyttää ja ärsyttää :O miksi te ette sitten voi mennä siitä tupakan vierestä pois jos se niin kovasti häiritsee? ketään ei voi julkisilla paikoilla kieltää polttamasta jos tosiaan ei kieltoja ole..

[QUOTE="...";28577471]mä kyllä vähän katson missä poltan.. esim. jos lähellä on lapsia, menen savukkeeni kanssa kauemmas tai jätän sytyttämättä. en polta kaupan ovien vieressä, enkä pysäkin katoksilla paitsi silloin, jos siinä ei ole muita. tai jos siinä muutkin polttaa. mutta kyllä tuo vähän silti ihmetyttää ja ärsyttää :O miksi te ette sitten voi mennä siitä tupakan vierestä pois jos se niin kovasti häiritsee? ketään ei voi julkisilla paikoilla kieltää polttamasta jos tosiaan ei kieltoja ole..[/QUOTE]

Niin että eikuin kysymään polttaako tässä kulmauksessa kukaan röökiä jotta teidän etten tule sitten tähän?
Mitä jos kukaan ei sillähetken polta ja kohta siihen pörhältää perhe jossa niin isällä kuin äidillä se sätkä huulesta tupruttaa niin kuuluuko minun pakata kamani veke ja mennä pois?
Yleensä terveen maalaisjärjen käytöllä pärjää uimarannoilla kuin muissakin julkisissa tapahtumissa mutta jos se sätkä nyt vaan on niin tärkeä niin tokihan sätkähuulen on oltava siinä eikä liikuttava vaan meidän muiden kuuluu mennä ja lujaa karkuun eikä nyt ainakaan saada siitä mitään huomauttamaan

[QUOTE="...";28577471]enkä pysäkin katoksilla paitsi silloin, jos siinä ei ole muita. tai jos siinä muutkin polttaa. mutta kyllä tuo vähän silti ihmetyttää ja ärsyttää :O miksi te ette sitten voi mennä siitä tupakan vierestä pois jos se niin kovasti häiritsee? ketään ei voi julkisilla paikoilla kieltää polttamasta jos tosiaan ei kieltoja ole..[/QUOTE]
no siellä bussipysäkillä menenkin, mutta mitä se auttaa, kun siihen viereen ilmestyy joku toinen käryttäjä sinne bussipysäkin toiseen päähän.

Eikä ne kiellotkaan tunnu kaikkiin vaikuttavan, täällä ainakin on jokaisen lasten leikkipuiston portilla tupakointikieltokyltit, mutta silti löytyy kusipäävanhempia, jotka niistä kielloista huolimatta käryttävät siellä puiston porttien sisäpuolella. Isoimmassa puistossa on merkkejä jopa puiston sisälläkin ja siellä vedetään posket lommolla kieltokyltin edessä.

[QUOTE="vieras";28577499]no siellä bussipysäkillä menenkin, mutta mitä se auttaa, kun siihen viereen ilmestyy joku toinen käryttäjä sinne bussipysäkin toiseen päähän.

Eikä ne kiellotkaan tunnu kaikkiin vaikuttavan, täällä ainakin on jokaisen lasten leikkipuiston portilla tupakointikieltokyltit, mutta silti löytyy kusipäävanhempia, jotka niistä kielloista huolimatta käryttävät siellä puiston porttien sisäpuolella. Isoimmassa puistossa on merkkejä jopa puiston sisälläkin ja siellä vedetään posket lommolla kieltokyltin edessä.[/QUOTE]

Saman huomannut meidänkin puistoissa :(
Jos joskus sitten näille sanot saat kuulla kuinka sinun pitää pitää omista asioistasi vain huoli,
pidänkin mutta kun tuo savuvana kulkee sinusta!
Samoin olen soittanut meidän kaupungin puistovastaavalle monta kertaa kesässä ja kuinka hänkin on tuskastunut kun ainakin meidän lähi uimarannalla ei noudateta koirien uittaminen kielletty eikä tuota tupakointi kielletty merkkejä,
jos merkit tulee ne joko sotketaan tai revitään irti.

Alkuperäinen kirjoittaja ei röökille;28577494:
Niin että eikuin kysymään polttaako tässä kulmauksessa kukaan röökiä jotta teidän etten tule sitten tähän?
Mitä jos kukaan ei sillähetken polta ja kohta siihen pörhältää perhe jossa niin isällä kuin äidillä se sätkä huulesta tupruttaa niin kuuluuko minun pakata kamani veke ja mennä pois?
Yleensä terveen maalaisjärjen käytöllä pärjää uimarannoilla kuin muissakin julkisissa tapahtumissa mutta jos se sätkä nyt vaan on niin tärkeä niin tokihan sätkähuulen on oltava siinä eikä liikuttava vaan meidän muiden kuuluu mennä ja lujaa karkuun eikä nyt ainakaan saada siitä mitään huomauttamaan

eeei, vaan jos siinä on ihmisiä joilla ei sitä tupakkaa ole, niin jäädään vähän matkan päähän. mutta jos taas siinä on vaikka 3 ihmistä, ja jokasella tupakat, ni kyllä mä siinä poltan omani ihan hyvällä omatunnolla.

no tuo nyt on järjen köyhyyttä siltä perheeltä. itse tupakoivana, en ymmärrä sitä, että polttaa lastensa vieressä. minä menen rattaista 6-8 metrin päähän polttamaan, vahdin ettei savu mene lähellekään vaunuja, ja en koskaan polta kun olen liikkeessä, vaan sitten vasta kun pysähdytään esim. kotipihaan, että pääsen sen sopivan matkan päähän.

mutta jos tollainen tapahtuu, niin jos se sinua aivan hirveästi häiritsee, siirry pois. sillä on asia hoidettu helpoiten.

[QUOTE="vieras";28577499]no siellä bussipysäkillä menenkin, mutta mitä se auttaa, kun siihen viereen ilmestyy joku toinen käryttäjä sinne bussipysäkin toiseen päähän.

Eikä ne kiellotkaan tunnu kaikkiin vaikuttavan, täällä ainakin on jokaisen lasten leikkipuiston portilla tupakointikieltokyltit, mutta silti löytyy kusipäävanhempia, jotka niistä kielloista huolimatta käryttävät siellä puiston porttien sisäpuolella. Isoimmassa puistossa on merkkejä jopa puiston sisälläkin ja siellä vedetään posket lommolla kieltokyltin edessä.[/QUOTE]

no sitten astut vaikka itse siihen vähän kauemmas. en minäkään menisi päätäni aukomaan (niinkun täällä joku sanoi aikaisemmin) jollekin, joka vaikka haisee pahalle. joo ei se toki minun tarveyttäni vaaranna, mutta ei hien/p*skan hajuakaan ole mukava haistella. en minä käske sen siirtyä, vaan siirryn itse jos se minua häiritsee.

joo, no toi on vaan typerää :/ kyllä pitäis sen verran ymmärtää, että siellä ei polteta missä on lapsia tai kiellot.

Kannattaa käydä uimahallissa uimassa,siellä ei saa tupakoida.
Kyllä ulkona saa tupakoida ihan rauhassa, jos ei hajua kestä voi vaihtaa paikkaa.
Paremmalle se tupakka haisee kun satakilonen hieltähaiseva kärttyinen ämmä.

Mietin just ihan samaa Kuusijärvellä Vantaalla viime sunnuntaina. Otti isosti päähän kun paikka oli kuin ammuttu täyteen ihmisiä ja eikös siinä yksi idiootti äiti pistänyt tupakaksi alle metrin päässä musta ja lapsesta. Hyi helvata että se haisee pahalle.

Kyllä varmasti tupakoin uimarannalla ihan vapaasti. Ulkoilmassa ei savu aiheuta kenellekään mitään terveyshaittoja, korkeintaan mielipahaa. Ja jos sellainen häiritsee, voi mielensäpahoittaja itse siirtyä sivuun.

Bussikatoksissa en todellakaan tupakoi, ikävästi jää savu leijailemaan siihen ja muutenkin on niin ahdas paikka.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä