Uimarannalla tupakointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kele soikoon taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kele soikoon taas

Vieras
Onko se niin vaikeaa olla hetki edes polttamatta. Kiva siinä ottaa aurinkoa kun vieressä joku pistää röökiä huuleen.
Ja sitten vielä pahimmillaan röökihuulet menee lapsia komentamaan palava tupakka kädessä :(

Olisiko se niin liikaa pyydettyä että tupakoitte jossakin oikeasti kauempana missä ei vieressä muita ihmisiä ole ja jos on lapaset mukana auimarannalla niin ette nyt menisi niiden lasten lähelle palavan tupakan kera.

Mikä hemmetti siinä on niin vaikeaa että jos sitä tupakointikielto lappua ei erikseen uimarannalta löydy (yleensä tupakoitsijat on nämä repineet irtikin)
sitä omaa järkeä ei löydy,
sama koskee katettuja bussikatoksia :( mitä täydempi katos sen vähemmän ajatellaan vaan se oma syöpäkääryle huulee että saadaan muutkin sairastumaan

Itse olen tupakoija ja en kyllä toimi tuolla sinun mainitsemallasi tavalla. Että tsot tsot, ei saa yleistää ;)

Jos olen uimarannalla niin ei yleensä edes tupakkaa mieli tee, koska on niin kuuma ja tekee niin menen tosiaan kauemmaksi tai poltan vasta matkalla pois.

Bussikatoksissakaan en tupakkaa pistä palamaan vaan menen kauemmaksi.

Ja jos olen lapsien kanssa liikenteessä niin en polta ollenkaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tupakoijamä;28577146:
Itse olen tupakoija ja en kyllä toimi tuolla sinun mainitsemallasi tavalla. Että tsot tsot, ei saa yleistää ;)

Jos olen uimarannalla niin ei yleensä edes tupakkaa mieli tee, koska on niin kuuma ja tekee niin menen tosiaan kauemmaksi tai poltan vasta matkalla pois.

Kiitos tästä. Olet valitettavasti poikkeus.

:) kiva kuulla että on fiksujakin tupakoitsijoita :)
Meillä mieheni myös polttaa mutta ikinä minun ei ole tarvinut sanoa että mene muualle vaan on ihan itse mennyt ylensä sinne kauas uimarannasta jos nyt on sattunut tekemään mieli sitä röökiä.
Mutta VALITETTAVASTI, nyt lauantaista lähtien kun on ollut nämä rantakelit mitä ueimmat niin joka kirotun päivä siellä on juuri aloitusviestissä kuvailemallani tavalla suurin osa porukoista käyttäytynyt.

Erehdyin sitten eilen jopa eräälle äidille siitä huomauttamaan kun oli lapseni likellä palavan tupakan kera (komensi omaa kersaansa)
Sain sitten vittuilut päälle :(

Joo, varsinkin jos sataa, niin sinne bussikatokseen änkeää kaikki tupakoijat. Ja sitten valitetaan, että sen tupakoimattoman pitää siirtyä sinne sateeseen, jos ei halua hengitellä myrkkyjä. Pistää niin vihaksi tämä toisista piittaamattomuus.

[QUOTE="vieras";28577164]Kiitos tästä. Olet valitettavasti poikkeus.[/QUOTE]

Tiedän etten ole. Löytyy useampiakin. Ei sitä uimarannalla tiedä vaikka olisi ainoa joka ei tupakoi, mutta jos kaksi tai useampi tupakoi vieressä tai lähettyvillä niin toki se antaa huonon kuva tupakoijista. Tai no, kuka fiksu ihminen edes tupakkaa polttaa?

Niin ja voisinhan minäkin kertoa ja avautua yhdestä asiasta. Minua nimittäin ällöttää jos joku uimarannalla tai muuten vain yleisellä paikalla juo jotain alkoholipitoista. Se haju on jotain niin kuvottavaa, joten tälläiset ihmiset voisivat myös siirtyä hieman sivummalle, ei mielestäni uimarannoilla joissa liikkuu lapsia tarvitse tulla kaljaa tai mitään muutakaan alkoholijuomaa kittaamaan. Ja ei, en ole absolutisti, mutta en vain siedä sitä hajua :s

[QUOTE="Jep";28577203]Tupakanvastainen kukkahattutäti vauhdissa.....
Mä ainakin poltan just sillon,kun haluan ja siellä missä haluan, jos kieltoa ei oo piste[/QUOTE]

Myrkytä itseäsi niin paljon kuin haluat, mutta älä muita. En kyllä haluaisi tuntea sinunkaltaistasi ihmistä, kun olet noin itsekäs.

Toivottavasti sinne, missä se toinenkin tupakoija on. Yleensä, kun itse lähtee pysäkin toiseen päähän, kun joku idiootti käryttää, niin eikö siihen viereen tule sitten joku toinen käryttämään, vahingossakaan ei voi mennä sinne, missä on se toinen käryttäjä valmiiksi :headwall:

• Tykkää
Reactions: Aleksandriel
Alkuperäinen kirjoittaja tupakoijamä;28577199:
Tiedän etten ole. Löytyy useampiakin. Ei sitä uimarannalla tiedä vaikka olisi ainoa joka ei tupakoi, mutta jos kaksi tai useampi tupakoi vieressä tai lähettyvillä niin toki se antaa huonon kuva tupakoijista. Tai no, kuka fiksu ihminen edes tupakkaa polttaa?

Niin ja voisinhan minäkin kertoa ja avautua yhdestä asiasta. Minua nimittäin ällöttää jos joku uimarannalla tai muuten vain yleisellä paikalla juo jotain alkoholipitoista. Se haju on jotain niin kuvottavaa, joten tälläiset ihmiset voisivat myös siirtyä hieman sivummalle, ei mielestäni uimarannoilla joissa liikkuu lapsia tarvitse tulla kaljaa tai mitään muutakaan alkoholijuomaa kittaamaan. Ja ei, en ole absolutisti, mutta en vain siedä sitä hajua :s

Sitten meidän uimarannalla taitaa olla normaalia tyhmempää porukkaa :(
Ja totta tuokin mitä turiset alkosta.
Minua sen verran korpeaa toi alkon juominenkin että päätin jos tänäkesänä näen yhdenkin vanhemman olevan lapsensa kanssa rannalla (ilman selvää aikuista)
niin varmasti soitan samantien ja teen ls ilmon.

[QUOTE="vieras";28577208]En kyl usko että siitä mitään terveysvaaraa on, jos nenuusi osuu vähän tupakansavua. Mun mielestä tuo on vaan suvaitsemattomuutta.[/QUOTE]

Sinä et varmaan usko, mutta nykyään tutkijat tutkivat jopa kuinka vaarallisia on tupakointitilasta mukana kulkeutuvat partikkelit. Noita saadakseen ei tarvitse edes itse olla siellä tupakointipaikalla tai läheisyydessä.

[QUOTE="vieras";28577218]Toivottavasti sinne, missä se toinenkin tupakoija on. Yleensä, kun itse lähtee pysäkin toiseen päähän, kun joku idiootti käryttää, niin eikö siihen viereen tule sitten joku toinen käryttämään, vahingossakaan ei voi mennä sinne, missä on se toinen käryttäjä valmiiksi :headwall:[/QUOTE]

En tosiaan mene polttamaan toisten lähettyville jotka eivät tupakoi. Ja monesti kyllä käy niin, että en ole edes mahdollista polttaa kun niin paljon ihmisiä siinä kadulla seisoskelemassa :D

Mä ainakin poltan just sillon,kun haluan ja siellä missä haluan, jos kieltoa ei oo piste[/QUOTE]

Ainakin olet hyvin jo saanut aivosi poltettua :D
Kaikki pitää erikseen kieltää eikä omia aivoja voi käyttää ja ottaa muita kanssaihmisiä huomioon, no mitenkä käyttääkään kun ne on poltettu :D

• Tykkää
Reactions: Aleksandriel
[QUOTE="vieras";28577208]En kyl usko että siitä mitään terveysvaaraa on, jos nenuusi osuu vähän tupakansavua. Mun mielestä tuo on vaan suvaitsemattomuutta.[/QUOTE]Ja minusta tuo tupakoiminen on suvaitsemattomuutta minun savuttomuuden ja etenkin hajuttomuuden toivettani vastaan.

[QUOTE="aapee";28577235]Ainakin olet hyvin jo saanut aivosi poltettua :D
Kaikki pitää erikseen kieltää eikä omia aivoja voi käyttää ja ottaa muita kanssaihmisiä huomioon, no mitenkä käyttääkään kun ne on poltettu :D[/QUOTE]

Juurikin niin :D
Taidanpa mennä röökille parvekkeelleni ;)

Tässä tyypillinen minä minä ihan ite hevonvitun kusipää.

[QUOTE="Jep";28577241]Enkä mä halua tuttavapiiriini nipottajia :D[/QUOTE]

Ei ole nipotusta varjella terveyttään. :)

Siinäpähän näet sen sitten tulevaisuudessa kun sinulla harmaa iho roikkuu, yskit tupakkayskää mustilla keuhkoillasi etkä jaksa juosta sataa metriä, ruoka ei maistu enää miltään ja mahdollisesti löydät itsesi syöpäosastolta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28577267:
Tässä tyypillinen minä minä ihan ite hevonvitun kusipää.

Ja ylpeä sellainen :D

Ihan samalla tavalla vois valittaa läskilölleröistä siellä rannalla bikineissään..Pilaa kanssaihmisten verkkokalvot.. Vois vähän ajatella muita, ennekun tulee selluliittejään julkisesti esittelemään...
Ai niin, mut äiti-ihmisenhän kuuluukin näyttää sellaselta selluliitti lölleröltä liian pienissä bikineissä :D

[QUOTE="Jep";28577293]Ja ylpeä sellainen :D

Ihan samalla tavalla vois valittaa läskilölleröistä siellä rannalla bikineissään..Pilaa kanssaihmisten verkkokalvot.. Vois vähän ajatella muita, ennekun tulee selluliittejään julkisesti esittelemään...
Ai niin, mut äiti-ihmisenhän kuuluukin näyttää sellaselta selluliitti lölleröltä liian pienissä bikineissä :D[/QUOTE]

Ne selluliitit eivät vaikuta sinun terveyteesi, ainoastaan sen ihmisen, joka niitä kantaa. En minäkään sinun tupakoinnistasi valittaisi, jos aiheuttaisit sillä hallaa vain itsellesi, eli tekisit sen jossain muualla kuin ihmisten keskellä.

Yhteistyössä