Uimapuku kysymys.:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Eli nyt kun 37 tulee täyteen viikkoja niin onko mun pakko etsiä joku raskausuikkari vai voinko mennä normaalissa vähän isommassa uikkarissa?
Kokeilin tota mun xs:ää ja hmm no jos ei paljaat rinnat haittaa niin... :laugh:
Mutta jos ostan esim M koon? Eihän se maha vedä sitä uikkaria mitenkään oudosti?

Huomenna kylpylääään :)

Minä ratkaisin asian ostamalla kaksiosaisen uikkarin, siis toppi ja bikinialaosa. Samoilla meni koko raskaus ja vielä 2,5- vuotiaan kanssa uimassa käydessä käytän samaa uikkaria.

mä käytin koko raskauden bikineitä, kävin kerran viikossa uimassa uimahallissa. hymyileviä katseita sain noustessani altaasta ison mahani kanssa, mutta mulla ei ollut jjurikaan raskausarpia ym. ei ollut eikä ole rahaa ostaa uikkareita muutamaksi kk...

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:
Bikinit B)

Olen niin kamalan näkönen bikineissä...norsu...että haluan mieluummin uikkarit :(
Katoin peilistä bikinivaihoehtoa ja hyi helkutti!

Niin mäkin aina ajattelin itsestäni. Raskausaikana pidin bikineitä kun ei muuta vaihtoehtoa ollut. Mutta viime kesänä päätin hankkia itselleni bikinit ja noin sadan eri mallin sovittamisen jälkeen löytyi oikeat. Toisen malliset ei käy mitenkään, mutta nää yhdet sopii. :)

(Tai no sopii ja sopii, en vieläkään näytä hyvältä minkäänlaisissa uikkareissa)

Mä tekisin niin et ostaisin uimahousut sekä pitkän uimatopin.. käy sit kesälläkin ku oot vauvan kans ulkona tai rannalla. Helpompi imettää ku ei tartte riisua koko varustusta.

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
mä käytin koko raskauden bikineitä, kävin kerran viikossa uimassa uimahallissa. hymyileviä katseita sain noustessani altaasta ison mahani kanssa, mutta mulla ei ollut jjurikaan raskausarpia ym. ei ollut eikä ole rahaa ostaa uikkareita muutamaksi kk...

No ei mullakaan ainuttakaan arpea ole mutta jotenkin olo on niin...valtava :D
Ehkä pitäs miettiä noita bikineitä.

Mullakin oli ajatuksena tuo normiuikkari vähän suurempana, mutta ei toiminu ei sitten lainkaan. Ostin sitten ihan raskausajan uikkarit, olivat vielä halvemmat kun tavan uikkarit (makso reilut 20 euroa Lindexillä).

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45900&productId=215651&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
ite tykästyin tuohon, mut mustana ja sit siihen nämä housut
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45900&productId=215761&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Bikinit B)

Olen niin kamalan näkönen bikineissä...norsu...että haluan mieluummin uikkarit :(

No samannäköinenhän sä olet, oli sulla päällä sitten kokouikkarit tai bikinit.

Enhän :D Eri asia..

Bikinit B)

tosi norsu varmaan jos normiuikkarit on kokoa XS ja oot viimeisilläsi raskaana :D

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45901&productId=195993&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

mul on tuon tyyliset normi uikkarit (eli siis lahkeelliset) ja oon käyttäny niin raskaus kuin ei raskaus aikana.. tykkään ku ei haarukset vilku

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Bikinit B)

tosi norsu varmaan jos normiuikkarit on kokoa XS ja oot viimeisilläsi raskaana :D

No ne nyt oli muutenkin vähän pienehköt... ja onhan se ero omaan kroppaan tietysti iso...14-15kg kyllä tuntuu vaikka olisi minkä kokonen :p
Joo tiedän ei saisi valittaa ja enhän mikään lihava nyt olekkaan, mutta silti tuntuu vähän isolta verrattuna siihen omaan entiseen kroppaan :ashamed:

Ei tarkotus loukata ketään :ashamed:

Yhteistyössä