Uimahallissa nähtyä ja koettua, jälleen.

• Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:
Onpas täällä vihaista väkeä.

Lapselle voi muuten selittää, että jotkut naiset haluaa näyttää pimppiään vähän enemmän toisille. Jostain kumman syystä. :p
No johan provon nakkasit
Kyllä :D Mutta on tuossa sellainen totuuden siemen että jos menee ajeltua alapäätään näyttämään julkisesti, sen ihmettelyyn ja arvosteluunkin on silloin antanut luvan.
Samalla lailla rehottavia puskia arvostellaan.

Itsellä on mallia siistitty, ja ei kiinnosta millaiset karvat muilla on, tai onko niitä lainkaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:

Lapselle voi muuten selittää, että jotkut naiset haluaa näyttää pimppiään vähän enemmän toisille. Jostain kumman syystä. :p
No johan provon nakkasit
Kyllä :D Mutta on tuossa sellainen totuuden siemen että jos menee ajeltua alapäätään näyttämään julkisesti, sen ihmettelyyn ja arvosteluunkin on silloin antanut luvan.
Eli ajamattomasta alapäästä saa sanoa kyselevälle lapselle että jotkut häpeää näyttää pimppiään eivätkä välitä siitä että karvoitus on epähygieeninen ja ruma? :whistle:

Harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Näistä vastauksista löytyy syy mikis emme käy uimahallissa :( Siellä on suurin osa ihmisistä MINÄ MINÄ- asenteella ja perkeleen moisella röyhkydellä. Aina toitotetaan hyvien käytöstapojen ja toisten huomioon ottamisen perään mutta täältä eikä uimahallista usein löydä!
Sekö ei ole röyhkeää, että kyylätään toisen karvoja ja arvostellaan uikkareita?
Pakko peesata huumekoiraa. Kyllä se on röyhkeetä alkaa määräillä miten muuta saa pukeutua tai karvojaan ajella.
Peesaan minäkin! Ok, kyllä mäkin olen kade niistä pikkupikkubikineistä kun tällä ruholla ei sellaisista voi edes haaveilla, mutta mun kateus ei ole syy kieltää niitä muilta.
Noh, nää on just tota asennetta mistä kirjoitin.. Minä en puutu karvoihin, bikineihin enkä saunomiseen.

yks vaan
Eli ajamattomasta alapäästä saa sanoa kyselevälle lapselle että jotkut häpeää näyttää pimppiään eivätkä välitä siitä että karvoitus on epähygieeninen ja ruma? :whistle:
Kyllä kyllä, koska on jokaisen perheen oma asia kuinka asioita käsittelevät. Ei ajeltujen pidä olla mitään herkkänahkaisia, joita ei saisi ihmetellä! Tässä näet näyttää sellaisia olevan pilvin pimein.

Ovatko ajellut naiset muuten sattuneet koskaan kuulemaan vilpitöntä ihmettelyä vilpittömän lapsen suusta? Ettehän silloin vaan syyllisty lapsen tai hänen vanhempiensa sivistymättömänä pitämiseen mielessänne ???

Ja oletteko itse joutuneet vastaamaan lapsille jotka kysyvät?

millamamma

hah hah...mä haluan mieheltäni upeaa suuseksiä ja en halua et se joutuu syömään mun karvoja.Et enhän mä voi kasvattaa karvija takasin vaan uimahallin tiukkapipoisia karvarehukoita,joissa on isot hämänhäkin seitit niin niitä varten.

yks vaan
Ei lapsi ihmettele, jos jollain ei ole karvoja, eihän lapsella itselläänkään ole.
Saattavat jossain vaiheessa ihmetellä, mutta ei siitä pidä loukkaantua :)

Kun itse menen trimmattuna, otan riskin, että jossain päin maailmaa joku pikkuinen tai vaikkapa aikuinenkin saattaa ihmetellä, enkä siitä syyllistä ketään.

Huumekoira
Ei lapsi ihmettele, jos jollain ei ole karvoja, eihän lapsella itselläänkään ole.
Saattavat jossain vaiheessa ihmetellä, mutta ei siitä pidä loukkaantua :)

Kun itse menen trimmattuna, otan riskin, että jossain päin maailmaa joku pikkuinen tai vaikkapa aikuinenkin saattaa ihmetellä, enkä siitä syyllistä ketään.
Yhtä hyvin lapsi saattaa ihmetellä jonkun vatsan kokoa, rintoja, karvoja, viiksiä, ihan mitä vaan.

Liekki
Ja oletteko itse joutuneet vastaamaan lapsille jotka kysyvät?
Juu, olen joutunut vastaamaan yhdelle pienelle joka oli aivan monttu auki äimänkäkenä kun akalla on pinkki tukka ja posliini. Ilmeisesti ensimmäistä kertaa muutenkin uimahallissa. Vähän jekutin kun sanoin, että söin kesällä paljon mansikoita josta pinkki tukka, ja samalla ropisi karvat poijjes. :D Äiti oli siinä vieressä ja näytti enemmän huvittuneelta kuin ärsyyntyneeltä.

Mahtaakohan siinä perheessä mansikoiden menekki kasvanu...

Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:
Ajelen itse kahdesta syystä: 1. Hygienia ja 2. Mies. Simppeliä. Ja joo, kuulun juuri noihin nuoriin hempukoihin. Bikineissä en kyllä menisi kuin rannalle, joten kaipa siellä on osa huomiota hakemassa. Vähän kuin menisi jumppaan ja vetäis leggareitten päälle stringit (ahh ihana 80-luku :D ). Ja löylynheitosta voit huoletta antaa palautetta ensikerralla.

SUU AUKI! Ei ne nuoret muuten ymmärrä saunaetikettiä. Siellä ollaan kaikki samassa kopissa, ei menosta voi vastat 2 likkaa jokka heittää kilpaa löylyä. Sama juttu niiden lapsenmielisten aikuisten kanssa, nätisti kun kysyy/pyytää niin ei siinä pitäs mitään riitatilannetta tulla. Puhumalla selviää. Sanokaa jos olen väärässä?
Tässä taas esimerkki siitä kuinka miehellä on jotain fibaa jos täysin posliinista pitää, sehän kuuluu lapselle... :(

vieras
Niimpä!! Ja jos nainen ne itseltään ajaa ja mies siitä tykkää niin se mieshän tykkää silloin LAPSEN pimpistä!! Hyi helvetti!!

Liekki
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ajelen itse kahdesta syystä: 1. Hygienia ja 2. Mies. Simppeliä.
Tässä taas esimerkki siitä kuinka miehellä on jotain fibaa jos täysin posliinista pitää, sehän kuuluu lapselle... :(
Voin vastata ihan rehellisesti ja käsi sydämellä, että syy on enempi siinä miltä se tuntuu, on hygieenisempi ja että suujuttuhommeleissa ei tule karvaa tielle. On todella tarkka karvoituksesta itsekin ja sheivaa siis alapäänsä. Ollaan pedoja kummatkin? Match made in heaven.

vieras
Ja karvaisista pitävät ovat eläimiin päin kallellaan, ihoa peittävä turkki kuuluu metsäneläville.

uimassa 3 krt vko
Yhtä hyvin lapsi saattaa ihmetellä jonkun vatsan kokoa, rintoja, karvoja, viiksiä, ihan mitä vaan.
Aivan totta! Ja vanhemman tehtävänä on selittää asia lapselle, sensijaan että nolostuu tai alkaa vaatimaan että kaikilla on oltava samanlaiset karvat, tissit, viikset, vatsa jne kuin hänellä itsellään.
Sauna on saunomista varten ja suomalaiseen saunaan kuuluu löylynheitto, jos ei halua että löylyä heitetään niin pitää varata yksityinen saunavuoro (sen saa joissain uimahalleissa) mutta ei voi odottaa että kukaan ei heitä löylyä koska MINUN lapseni on nyt saunassa!
Bikineistä vielä että jos ne hyväksytään uima-asuksi niin silloin niissä saa uida, ne on mukavampi pukea ja riisua märkänä kuin kokouikkari ja siksi käytän bikineitä itsekin.

daa-ah
Niimpä!! Ja jos nainen ne itseltään ajaa ja mies siitä tykkää niin se mieshän tykkää silloin LAPSEN pimpistä!! Hyi helvetti!!
Lapsen pimppi ja aikuisen naisen karvaton pimppi on aivan erilaisia, lapsen pippeli ja aikuisen miehen karvaton pippeli on aivan erilaisia myös, yritä ymmärtää se tiukkapipo karvapehko:D

kdfl
Ajelen itse kahdesta syystä: 1. Hygienia ja 2. Mies. Simppeliä. Ja joo, kuulun juuri noihin nuoriin hempukoihin. Bikineissä en kyllä menisi kuin rannalle, joten kaipa siellä on osa huomiota hakemassa. Vähän kuin menisi jumppaan ja vetäis leggareitten päälle stringit (ahh ihana 80-luku :D ). Ja löylynheitosta voit huoletta antaa palautetta ensikerralla.

SUU AUKI! Ei ne nuoret muuten ymmärrä saunaetikettiä. Siellä ollaan kaikki samassa kopissa, ei menosta voi vastat 2 likkaa jokka heittää kilpaa löylyä. Sama juttu niiden lapsenmielisten aikuisten kanssa, nätisti kun kysyy/pyytää niin ei siinä pitäs mitään riitatilannetta tulla. Puhumalla selviää. Sanokaa jos olen väärässä?
Älä jaksa provota. Moni mies on sanonut pitävänsä posliinista, koska silloin paikat näkyy paremmin ja pitävät siitä näystä, sillä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Yksinkertainen olet. Posliini on myös mukavampi suuseksissä; ei mene karvoja suuhun.

Caribia
No voi kiesus sentään.
Ketä kiinnostaa millanen puska se naapurilla on tai onko lainkaan? Ei se lapsi siihen kuole, en ymmärrä tota. Tai onko bikinit vai uikkarit. Itsellä on kummatkin milloin sattuu huvittamaan ja varmaan jonkun mielestä ei saisi olla ensimmäistä lainkaan.

Ja sitten tuohon että saako lasten kanssa heittää löylyä. Itsellä on ainakin se että kun mennään niin joudun sanomaan että kyllä te voitte ihan sitä löylyä heittää vaikka me tultiinkin tänne alalauteille. Monet vanhemmat oikeasti lopettaa löylyn heiton heti kun lapsi astuu sisään ja sitten jäädytään :) sinne alalauteille.

Mutta siis AP RELAA!

Alkuperäinen kirjoittaja uhmis:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Mä en uskalla enää mennä uimahalliin, kun te lapsinenne tulette arvostelemaan minun pimppiä :(
Minä vien poslarini kanssa lapset huomenna uimaan ja varmasti laitan myös bikinit! :D
:D :D Mä ajattelin puolestani liimata hiuslisäkkeen (pimppitupeen) häpykummulle ja pukeutua pilkkihaalariin. Onpahan sit mamit tyytyväisiä kun ei penskojen tarvii ihmetellä, vaan voivat todeta että "tolla tädillähän on samanlainen alapäähiusmalli kuin äipällä" :heart:

uhmis
Mä en uskalla enää mennä uimahalliin, kun te lapsinenne tulette arvostelemaan minun pimppiä :(
Minä vien poslarini kanssa lapset huomenna uimaan ja varmasti laitan myös bikinit! :D
:D :D Mä ajattelin puolestani liimata hiuslisäkkeen (pimppitupeen) häpykummulle ja pukeutua pilkkihaalariin. Onpahan sit mamit tyytyväisiä kun ei penskojen tarvii ihmetellä, vaan voivat todeta että "tolla tädillähän on samanlainen alapäähiusmalli kuin äipällä" :heart:
Pimppitupee ja pilkkihaalari!:D Nähdään uimahallilla! :LOL:

Pimppitupee ja pilkkihaalari!:D Nähdään uimahallilla! :LOL:
Nähdään siellä! Olen varma että tunnistan sut, koska tämän ketjun luettuaan kaikilla muilla paitsi sulla on taatusti pimppitupee ja pilkkihaalari :saint:

vieras
voikste "karvereuhkojen" ihmettelijät käsittää, et kaikki ei VOI ajella karvojaan?
Mulla tulehtuu joka ikinen karvanjuuri, vaikka mitkä temput tekisin.

Toisekseen: se mitään hygieenistä ole. PIssa leviää pitkin pyllynposkia kun käy, karvaisassa mallissa liru menee alaspäin kuten pitääkin.

Kolmanneksi: se sänki. se raapii mikrokuituiset pikkarit tärviölle (ok, tiedän olevani karkeakarvainen). Ei todellakaan riitä aika ja mielenkiinto ajella 2 kertaa päivässä, vai mitä se vaatisi ollakseen koko ajan sileä.
Ja naturell-majavastani huolimatta saan mieheltä suuseksiä aina kun tahdon.

AP:n kanssa olen tyystin samaa mieltä siitä, että kyläl lapset kuuluu ottaa vielä paremmin huomioon kuin muut ihmiset. Esim. lasten läsnäollessa ei saa kiroilla. Ja KENENKÄÄN EI PIDÄ PANESKELLA UIMA-ALTAASSA, porttikieltoa moisille ääliöille ja heti!

mutsi
Voi teitä ja teirän kanssanne!!:D :D
Eikö se ole aivan sama millaset pimperot kenelläkin on, ei kai uimahalliin niitä mennä bongaileen -vai mennäänkö? :xmas:
Siitä allashommasta olisin voinut käydä sanomassa, jos asia olisi ollut meille noin tärkeä...mutta luultavasti se ei olisi ollut meille niin tärkeä. Lapsi ei mene rikki, jos se vähän pettyy joskus.:) Päinvastoin, terffeellistä.

Yhteistyössä