Uimahallissa nähtyä ja koettua, jälleen.

• Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää
Tätä on varmaan jo puitu täällä, mutta mä en edelleenkään voi ymmärtää miks aikuinen nainen ajaa itsensä posliiniksi:eek:Hyvä siinä selitellä lapselle miksi tätillä ei ole karvoja vaikka kaikilla muilla on..

Sit toinen on nää 25 vuotiaat hempukat, jotka näyttelee itseään pikku bikineissä uimahallissa, melkein tissit levahtaa ulos kupeista. Eikö halliin ole tultu uimaan eikä sipsuttelemaan epäkäytännöllisissä naruissa? Teinitytöillä ymmärrän, mutta tuon ikäisellä naisella lähinnä naurettavaa, rannat on erikseen kesällä.

Ja sitten löylyn heitto. Oltiin tytön kanssa saunassa ja sinne tuli kaksi nuorta naista ja alkoivat välittömästi heittää löylyä ilman kysymättä! Heittivät niin paljon että mun tyttö ei voinut enää olla löylyssä, kun tuli niin tukala olo, pieni oli ihan punainen ja heikkona:(

Sitten vielä nämä aikuiset ihmiset, jotka käyttäytyvät kuin lapset. Oltiin tytön kanssa menossa sellaseen pyörre altaaseen, tytön suosikki, lähinnä ehkä lapsille suunnattu. No, sielläpä oli joku pariskunta hassuttelemassa ja he sitten viipyivätkin siellä puoli tuntia! Paha mielihän siinä tytölle tuli, kun ei ehditty lempi altaaseen. Vois vähän miettiä muitakin.

vieras
Itse olin joku aika sitten Turun Caribiassa ja siellä oli joka mutkan perällä tai luolan sopukassa joku pariskunta kutemassa, samoin porealtaassa oli aika villin näköistä menoa parilla sylikkäin istuvalla pariskunnalla... Hohhoijaa.

Huumekoira
Vali vali, pysy kotona. Mä saan ajaa karvani mimmoseksi haluan, eikä ole mun vika, jos et tiedä, mitä sanoa lapsellesi. Kannattaako lapsia hankkia ollenkaan, jos ei osaa niille puhua.

:(
Sun ei tarviikkaa ymmärtää miksi joku ajaa itsensä posliiniksi. Minä taasen en voi ymmärtää niitä joilla karvat kasvaa valtoimenaan. Ehkäpä voit tytöllesi sanoa, että toisilla on karvat ja toisilla ei, niinkuin sedilläkin on joillain hiuksia ja joillain ei..
Enkä tajua asennettasi myöskään bikinejä kohtaan. Käytän ite biksuja kolmikymppisenä ja vieläpä raskaana..ja niin meidän hallissa kyllä käyttää kaikki muutkin, uimapukuja ei siellä näy.

Mutta samaa mieltä olen näistä aikuisista jotka ei ymmärrä, että eivät ole lapsia. Oma poikani halkaisi huulensa kun liukumäessä niskaan tuli iso mies, joka kaikenlisäksi pakeni paikalta niin vauhdikkaasti etten edes ehtinyt tajuta mitä tapahuti.

mii
kyllä mä ite ajan posliiniksi ja käyn mun 1v tytön kans uimahallissa,se on siistempää ku kauhee rehu joka harottaa jokasuunnasta ulos...ja juu käytän myöskin bikineitä,eikö se ole jokaisen oma asia et mitä päällään pitää...voishan bikinien käyttäjiäkin ärsyttää ku sä käytät kokouimapukua,eiköst se oo ihan sama minkälainen uimapuku on kunhan on uikkarit päällä???? kummallista pilkun viilaamista...

Afrikannorsu
Mä olen kyllä samoilla linjoilla tuossa pariskunta asiassa. Jotenkin huonotapasta sylitellä uimahallissa. Varsinkin jotkut apaut 20 pariskunnat on välillä sellasia että tekis mieli käydä sanomasa että hommaavat huoneen,,,Kenenkään karvoitus politiikkaa en ole sen kummemmin tutkinnu. Ainoastaan kerran kun oli venäläinen naisryhmä jotka ajelivat pöheikköjään (tai siis niitä kärpäsen kiitoratoja) oli hieman jaiks. En mä haluu kenenkään tuherokarvoja jalkapohjiini. Löylyn heitto on kyllä mun mielestä saunassa ihan kysymättäkin sallittua. Jos lapset ei kestä, menkööt alalauteille. Täälä on onneks 2 saunaa joista toinen on sellanen että sielä on aina mietolöyöy vaikka kuinka viskois. Toinen on pinempi ja kuumempi.

hahhaa
mä ajan itteni posliiniks, olen 25-v ja käytänuimahallissa bikineitä! Hiukanko olen etova ihminen! Ja ainiin,mulla on mukanani mun 2-v tyttö, millastakohan esimerkkiä näytän sille?

juuu
mä olen ainakin ihan röyhkeästi mennyt lasten kanssa esim. tollaseen putoussyvennyksene vaikka siellä oliskin joku pari kuhertelemassa, siitä ne yleensä sitten häpyvät.
kylpylä/uimahalli on julkinen paikka ja kaikkien käytössä, viuoroa ei tarvitse odotella oikeastaan muualle kuin liukumäkiin.
saunassa on kohteliasta toki kysyä löylynheitosta, bikineitä en minäkään ymmärrä uimahallissa, mutta tuo posliiniksi ajelu on jokaisen ihan oma asia, oli sitten aikuinen tai teini.
opeta lapsesi siihen, että ihmiset ovat erilaisia karvoitukseltaankin.

eeh
Ap taitaa olla itse sellainen pullukka mamma, joka pitää lahkeellisia uimapukuja. Katselee kateellisena hyväkroppaisia nuoria naisia, jotka voivat pitää hyvillä mielin bikinejä. Sheivaa ap sinäkin reippaasti majavasi kaljuksi. Ei tarvitse sen jälkeen kateellisena katsella muiden kaljupäitä.

cf
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Sun ei tarviikkaa ymmärtää miksi joku ajaa itsensä posliiniksi. Minä taasen en voi ymmärtää niitä joilla karvat kasvaa valtoimenaan. Ehkäpä voit tytöllesi sanoa, että toisilla on karvat ja toisilla ei, niinkuin sedilläkin on joillain hiuksia ja joillain ei..
Enkä tajua asennettasi myöskään bikinejä kohtaan. Käytän ite biksuja kolmikymppisenä ja vieläpä raskaana..ja niin meidän hallissa kyllä käyttää kaikki muutkin, uimapukuja ei siellä näy.

Mutta samaa mieltä olen näistä aikuisista jotka ei ymmärrä, että eivät ole lapsia. Oma poikani halkaisi huulensa kun liukumäessä niskaan tuli iso mies, joka kaikenlisäksi pakeni paikalta niin vauhdikkaasti etten edes ehtinyt tajuta mitä tapahuti.
Ikävää tietty jos ei noudateta sääntöjä ja lasketaan liian pian toisen peröön, mutta sinänsä liukumäissä ja muissa "laitteissa" ei ole ikärajoja, että saa niitä aikuisetkin käyttää.

Mä olen 26 ja käyn liukumäessä uimahallissa, tosin varmistan aina etten laske kenenkään päälle. Kerran kyllä laskin pikkutytön päälle, kun olivat jääneet äitinsä kanssa mäen suulle oleskelemaan, vaikka se on kiellettyä. Noh, törmäys tuli ja tytölle hirveä itku ja äiti haukkui minut:eek: Sanoin kyllä siinä vaiheessa suorat sanat, koska vika ei tod ollut mun, mutta mamma oli niin raivona että ei mennyt jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä olen kyllä samoilla linjoilla tuossa pariskunta asiassa. Jotenkin huonotapasta sylitellä uimahallissa. Varsinkin jotkut apaut 20 pariskunnat on välillä sellasia että tekis mieli käydä sanomasa että hommaavat huoneen,,,Kenenkään karvoitus politiikkaa en ole sen kummemmin tutkinnu. Ainoastaan kerran kun oli venäläinen naisryhmä jotka ajelivat pöheikköjään (tai siis niitä kärpäsen kiitoratoja) oli hieman jaiks. En mä haluu kenenkään tuherokarvoja jalkapohjiini. Löylyn heitto on kyllä mun mielestä saunassa ihan kysymättäkin sallittua. Jos lapset ei kestä, menkööt alalauteille. Täälä on onneks 2 saunaa joista toinen on sellanen että sielä on aina mietolöyöy vaikka kuinka viskois. Toinen on pinempi ja kuumempi.
Joo tuo karvojen ajelu ei ole kovin kivaa uimahallissa :x

Liekki
Ajelen itse kahdesta syystä: 1. Hygienia ja 2. Mies. Simppeliä. Ja joo, kuulun juuri noihin nuoriin hempukoihin. Bikineissä en kyllä menisi kuin rannalle, joten kaipa siellä on osa huomiota hakemassa. Vähän kuin menisi jumppaan ja vetäis leggareitten päälle stringit (ahh ihana 80-luku :D ). Ja löylynheitosta voit huoletta antaa palautetta ensikerralla.

SUU AUKI! Ei ne nuoret muuten ymmärrä saunaetikettiä. Siellä ollaan kaikki samassa kopissa, ei menosta voi vastat 2 likkaa jokka heittää kilpaa löylyä. Sama juttu niiden lapsenmielisten aikuisten kanssa, nätisti kun kysyy/pyytää niin ei siinä pitäs mitään riitatilannetta tulla. Puhumalla selviää. Sanokaa jos olen väärässä?

Tuosta saunassa olosta. Sinulla ap on varmaan suu joka avata myös. Olisit voinut pyytää että odottavat hetken ennen kuin ottavat kovat löylyt.
Minä käyn minun 2 ja puol vuotiaan kanssa uimassa ja tyttö istuu aina alemmalla lauteella ja jos joku ottaa enempi löylyä, me mennään pois. Vaikka minulla onkin lapsi mukana ei se anna oikeuksia määrätä siellä löylyjen määrää.

justpa
Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:
Ajelen itse kahdesta syystä: 1. Hygienia ja 2. Mies. Simppeliä. Ja joo, kuulun juuri noihin nuoriin hempukoihin. Bikineissä en kyllä menisi kuin rannalle, joten kaipa siellä on osa huomiota hakemassa. Vähän kuin menisi jumppaan ja vetäis leggareitten päälle stringit (ahh ihana 80-luku :D ). Ja löylynheitosta voit huoletta antaa palautetta ensikerralla.

SUU AUKI! Ei ne nuoret muuten ymmärrä saunaetikettiä. Siellä ollaan kaikki samassa kopissa, ei menosta voi vastat 2 likkaa jokka heittää kilpaa löylyä. Sama juttu niiden lapsenmielisten aikuisten kanssa, nätisti kun kysyy/pyytää niin ei siinä pitäs mitään riitatilannetta tulla. Puhumalla selviää. Sanokaa jos olen väärässä?
Öhöm, kyllä vain saunassa saa heittää löylyä, sehän se idea on. Lapset kestää löylyä muutenkin heikosti, että tuskinpa ovat ihan älyttömiä heittäneet, lapsi sitten alalauteelle. Ei yhden penskan mukaan voi mennä tuossakaan tilanteessa.

Ja mikä siinä rassaa niin hemmetisti, että joku käyttää biksuja uimahallissa? Minä käytän, koska ei ole löytynyt sopivaa uimapukua ja bikinit tuntuu kivemmalta. Ahdistu ihan rauhassa.

sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Tuosta saunassa olosta. Sinulla ap on varmaan suu joka avata myös. Olisit voinut pyytää että odottavat hetken ennen kuin ottavat kovat löylyt.
Minä käyn minun 2 ja puol vuotiaan kanssa uimassa ja tyttö istuu aina alemmalla lauteella ja jos joku ottaa enempi löylyä, me mennään pois. Vaikka minulla onkin lapsi mukana ei se anna oikeuksia määrätä siellä löylyjen määrää.
Samaa mieltä. Meillä myös pienin lapsista 2v, ja joka viikko käydään uimahallissa. Passitan yleensä aina lapset alalauteelle jo valmiiksi että muut saa ottaa kunnolla löylyä.

arh!
Alkuperäinen kirjoittaja cf:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Ikävää tietty jos ei noudateta sääntöjä ja lasketaan liian pian toisen peröön, mutta sinänsä liukumäissä ja muissa "laitteissa" ei ole ikärajoja, että saa niitä aikuisetkin käyttää.

Mä olen 26 ja käyn liukumäessä uimahallissa, tosin varmistan aina etten laske kenenkään päälle. Kerran kyllä laskin pikkutytön päälle, kun olivat jääneet äitinsä kanssa mäen suulle oleskelemaan, vaikka se on kiellettyä. Noh, törmäys tuli ja tytölle hirveä itku ja äiti haukkui minut:eek: Sanoin kyllä siinä vaiheessa suorat sanat, koska vika ei tod ollut mun, mutta mamma oli niin raivona että ei mennyt jakeluun.
Ehkäpä seuraavan kerran älyät sitten jättää mäet lapsille, raivostuttaa tollainen teineily. Eiköhän ne lähinnä lapsille ole ne liukumäet!

näinhän se on
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Samaa mieltä. Meillä myös pienin lapsista 2v, ja joka viikko käydään uimahallissa. Passitan yleensä aina lapset alalauteelle jo valmiiksi että muut saa ottaa kunnolla löylyä.
Niin joo, lapsia ei tarvitse huomioda..eipä tietenkään, alas vaan suoraan.

sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Niin joo, lapsia ei tarvitse huomioda..eipä tietenkään, alas vaan suoraan.
No meillä siitä ei kärsi kukaan.

miuku
hyvä toi Huumekoiran teksti: mä saan ajaa karvani millaseks haluan... mistä lähtien koirat on itse ajellu...

Yökköö et on jotku uimahallis ruvennu ajelee... Sitä mäkään en osais lapselleni selittää... "täti tossa vaan ajelee...".... noh kukin tyylillään...

Yhteistyössä