Uimahallissa koettua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällöttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällöttää

Vieras
Voi hyvä jumala!! Miten joku voi |O Uskomatonta. Saan tästä varmaan kuraa niskaani, mutta aion silti kertoa kyseisen naisen ulkonäöstä, moni varmaan sanoo, että miksi lihavuus pitää tässä mainita, mutta kyllä, voin ihan rehellisesti sanoa, että enemmän minua oksettaa tämä, koska nainen tosissaan oli niin ylipainoinen...

Olin menossa saunaa, kun näin lasioven läpi siellä makaavan yli sata kiloisen naisen. Ensinnäkin tämä nainen makasi betonisella (vai mikä nyt onkaan) portaalla, toinen jalka retkottaen lattialla, haarat levällään :o

Hetkeä aiemmin olin käynyt suihkussa ja ihmetellyt, mikä ihmeen sideharso, verinen, siinä lattialla lilluu (kyllä, se lillui vedestä ja verestä). Jo se sai huonon olon minulle.

No, ei kestänyt kauaa tajuta, kenen tämä verinen sideharso oli, kun tämä naisen näin. Hänellä oli valtavan kokoiset ihonväriset pikkuhousut, repaleiset, likaisennäköiset ja kuluneet (siltä ne näytti minun silmääni muutaman metrin päästä katsottuna). Ensin ajattelin, etten menisi saunaan ollenkaan, mutta menin kuitenkin. Kun tämä nainen sitten nousi saunasta lähteäkseen niin järkytyin kahta kauheammin :o Hänen muutenkin jo likaisen näköiset alushousunsa olivat takaapäin veren tahrittamat :x

Kuinka joku voi?? Eikö ihmiset ajattele toisia ihmisiä. Hirveetä! HYI!!! Rupesi melkein huvittamaan saunan ulkopuolella olevat kiellot mennä saunaan uimapuku päällä HYGIENISISTÄ syistä. Luulenpa niiden olevan kuitenkin paljon puhtaampia, kuin mitä tämä koko nainen oli! Siinä oli sitten veressä koko alaporras. Hyi helvetti!!!

Ikää tällä naisella oli about 45v., jos se nyt tähän aiheeseen mitenkään liittyy, varmaan yhtä paljon kuin tuo painokin...

No todellakin on totta. Voin vaikka vannoa. Ja kertoa uimahallin nimenkin, jos lisää uskottavuutta ;)

En käynyt kenellekään sanomassa kun nainen lähti koko uimahallista, samoin me.

Mulle sattui kerran tällainen tapaus; Menin sinne yleiseen saunaan ja siellä oli nuorehko mustalaisnainen ylälauteilla. Oli ottanut toisen löylyämpärin ja liotteli siinä jalkojaan, samalla sheivaten partahöylällä sääriään :X Lauleskeli siinä kovaäänisesti samalla, katsoin parhaaksi ottaa pikalöylyt ja häipyä paikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana nyt:
Mulle sattui kerran tällainen tapaus; Menin sinne yleiseen saunaan ja siellä oli nuorehko mustalaisnainen ylälauteilla. Oli ottanut toisen löylyämpärin ja liotteli siinä jalkojaan, samalla sheivaten partahöylällä sääriään :X Lauleskeli siinä kovaäänisesti samalla, katsoin parhaaksi ottaa pikalöylyt ja häipyä paikalta.

eihän mustalaisnaisetkaan saa vähissä pukeissa näyttäytyää kellekkään, joten ei en k'y uimahalleissa

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ja se olis ollut vähemmän ällöä jos nainen olisi ollut oikein timmi? :o :laugh:

Kyllä, niinku aiemmin totesin :o Mielestäni se olisi ollut vähemmän ällöttävää, kuin nyt, kun kyseessä oli reilu satakiloinen :/

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

eihän mustalaisnaisetkaan saa vähissä pukeissa näyttäytyää kellekkään, joten ei en k'y uimahalleissa

Kyllä käyvät, ei välttämättä uimassa mutta juuri peseytymässä. Silloin jos asuvat sellaisessa talossa missä ei saunaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja se olis ollut vähemmän ällöä jos nainen olisi ollut oikein timmi? :o :laugh:

Kyllä, niinku aiemmin totesin :o Mielestäni se olisi ollut vähemmän ällöttävää, kuin nyt, kun kyseessä oli reilu satakiloinen :/

miks? kyllä mulle olis ihan sama minkälainen se ihminen on ulkonäöltään jos siteet on pitkin lattioita, levittelee haarojaan veret valuen.

Kyllä teidän nyt täytyy se myöntää, että oikein hirvittävän ylipainoinen ihminen ei ole miellyttävän näköinen.

Anteeksi kamalasti nyt kaikki ylipainoiset ihmiset. Ylipainoinen ihminen tiedostaa asian itsekin, siksihän he usein laihduttavat.

Mut siis, meinasin ihan semmosta todella REILUSTI ylipainoista. semmoinen saattaa vähän inhottaa. Pyylevä tai lihava ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Iljettävän lihavia näkee harvoin, mutta näkee kuitenkin. Jossain kuvassa olen nähnyut inhottavan laihankin.

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Kyllä käyvät, ei välttämättä uimassa mutta juuri peseytymässä. Silloin jos asuvat sellaisessa talossa missä ei saunaa ole.

Lisään vielä tähän, että mulla ei todellakaan ole mitään heitä vastaan, mutta tuo, että yleisessä saunassa sheivataan omia karvoja -se tökkii

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kyllä teidän nyt täytyy se myöntää, että oikein hirvittävän ylipainoinen ihminen ei ole miellyttävän näköinen.

Anteeksi kamalasti nyt kaikki ylipainoiset ihmiset. Ylipainoinen ihminen tiedostaa asian itsekin, siksihän he usein laihduttavat.

Mut siis, meinasin ihan semmosta todella REILUSTI ylipainoista. semmoinen saattaa vähän inhottaa. Pyylevä tai lihava ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Iljettävän lihavia näkee harvoin, mutta näkee kuitenkin. Jossain kuvassa olen nähnyut inhottavan laihankin.

joo, mut mä nyt tarkoitin lähinnä sitä et minun mielestäni se veristen siteiden jättäminen ja jalat levällään makaaminen olis tasan yhtä ällöö myös hoikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

joo, mut mä nyt tarkoitin lähinnä sitä et minun mielestäni se veristen siteiden jättäminen ja jalat levällään makaaminen olis tasan yhtä ällöö myös hoikalta.

Olis se kyllä ällöttänyt, vaikka oliskin ollut laiha. Mutta nyt ällötti vielä enemmän, miksi se sua nyt niin haittaa? Et se varmaan kuitenkaan sinä siellä ollut :D

Ihmisen ei ole tarkoitus olla niin lihava, se on tavallaan epänormaalia ja siitä syystä tässä tapauksessa rumaa :(

:$ :x hyi yäk kun kuulostaa ällöltä.. mut jos se oli jotenkin vajaa? tai no, pakkohan on olla jos noin käyttäytyy. jos siis tää koko juttu on totta, kuulostaa niin uskomattomalta että tommosia olis.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
:$ :x hyi yäk kun kuulostaa ällöltä.. mut jos se oli jotenkin vajaa? tai no, pakkohan on olla jos noin käyttäytyy. jos siis tää koko juttu on totta, kuulostaa niin uskomattomalta että tommosia olis.. :x

Itekin mietin sitä, että olisko ollut jotenkin normaalista poikkeava... Mutta kuitenkin vaikutti "normaalilta", siis muut asiat, kuin tämä, josta kerroin. Eikä näkynyt hoitajia tms. missään, eli yksin oli.

Ihme, kun kaikki epäilee tätä provoksi. Totta tämä on, järkyttävää, uskomatonta, mutta täysin totta, vaikka muuta toivoisinkin :/

Yhteistyössä