Uimahallireissu (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiirulainen-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme juttu mistä tollasia ap:n kaltaisia nihilistejä sikiää? Mahtaako nää olla niitä analseksistä alkunsa saaneita? Kun jutut on noin outoja. 9v poikalapsi naisten puolella voi hyvänen aika sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme juttu mistä tollasia ap:n kaltaisia nihilistejä sikiää? Mahtaako nää olla niitä analseksistä alkunsa saaneita? Kun jutut on noin outoja. 9v poikalapsi naisten puolella voi hyvänen aika sentään.

9veen paikka ei ole naisten puolella, olis ihan hyvä opetella sitä itsenäisyyttä.

Että tuon ikäinen poika kehtas tulla naisten puolelle, mä en osaa kuvitella kenenkään tutun sen ikäisen suostuvan moiseen. eli hänelle kyl huomattavasti nolompi tilanne kuin tytöllesi...

No kerran olin naisten puolella ja siellä oli melkis itseni pituinen poika. Oli aika pitkät vaaleat hiukset, joten luultavasti mennyt "tyttönä" läpi tiskiltä, kun ei ollut henkilökunta huomannut pojaksi. Huikkasin vaan salille mennessäni, että pukuhuoneessa on koululaispoika ja täti kassalta läks saman tien sinne. Kyllä meillä päin pidetään tuosta 7v ikärajasta kiinni.

Sä oisit varmaan mielelläsi mennyt 9-vuotiaana luokkakaverisi kanssa samaan saunaan? Suki suki...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Sä oisit varmaan mielelläsi mennyt 9-vuotiaana luokkakaverisi kanssa samaan saunaan? Suki suki...

Niin sun äitis olis sitä kannattanu käyttää :D

Varmaan se poika ei ollut uskaltanut mennä yksin miesten puolelle ja oli siksi tullut äitinsä kanssa naisten puolelle? Ei kaikki ole niin itsenäisiä ja rohkeita vielä tuossa iässä. Turha sitä poikaa on moittia ja kirota, säälisit ennemmin.

Tuskin se tästä pojasta johtui, että oli naisten puolella...kyllä mäkin aattelin kun oltiin viimeksi uimassa, että missähän vaiheessa mä uskallan laittaa tuon 7-vuotiaan poikani yksin miesten puolelle. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Niin sun äitis olis sitä kannattanu käyttää :D

Ei ollut saatavilla. Mutta olisi varmaan käyttänyt, jos olisi saanut.

Kyllä mä luulen kanssa että sillä pojalla oli paljon vaikeempi paikka oli kun tytölläs. Ja varmaan joku hyvä syy myös miksi naisten puolella oli - vaikea lähtee arvailemaan.

Mulla on kaksi tyttöä, 8vee ja 10 vee. Ihan selvää on, että luokaltaolevan pojan näkeminen nakuna / se että poika näkee tytön nakuna ei olisi kivaa. Todella olisin vihainen jos tytöt moiseen tilanteeseen joutuisivat.

Ihan turha jeesustella, että "ite opetetaan häpeämään" yms, jos olisi ok tuonikäisten olla nakuna keskenään oltaisiin koulussakin samassa pukuhuoneessa. Mutta kun yhteiskunta asettaa tietyt normit ja osa siitä on se, että pojat ja tytöt riisuvat eri paikoissa.

Meidän 7-v poika ei enää halua tulla naisten puolelle.Itteäni vähän hirvitti kun me muut (minä ja 2 tyttöä) mentiin naisten puolelle ja poika meni yksinään miesten puolelle.Hyvin sujui.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen-:
Mutta meillä on toi ikäraja 7v, siksi ihmettelen että miksi "pääsi".

Kaikkialla ei ole kirjattuna tuollasta sääntöä. Ekan kerran vasta täällä palstalla kuulin, että 7v. väärällä puolella on kauhistus! Toki kouluikä on jo ihan järkevä alkaa harjoitella itsenäisesti toimia hallissa, mutta onko se niin tarkkaa vuodelleen?

Toinen juttu on se, ettei lapsilta voida kassalta vaatia henkkaria eikä oikeestaan muiltakaan uimahallissa. Mistä sitä tietää minkä ikäinen kukin on?

Kokemuksia olet kovasti kinunnut. Kerroin omani, etkä ole mitenkään kommentoinut. En viitsi tätä ketjua enää lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja kerronpa:
Toinen juttu on se, ettei lapsilta voida kassalta vaatia henkkaria eikä oikeestaan muiltakaan uimahallissa. Mistä sitä tietää minkä ikäinen kukin on?

Ai miten niiin ei voida? Onhan moneen muuhunkin paikkaan ikärajoja, ja hinnat määräytyvät uimahallissakin iän mukaan.

No voi jessus. Mitä väliä? Keneltä luulet ap että tyttösi juuri oppi tuon kauhistelun? Uimahalliin mennessään hän ei vielä tiennyt olevan pahasta jos saman luokan poika on yhtä aikaa saunatiloissa, mutta sieltä poistuessaan hän oli tämän jo oppinut.

Tyttö oli tiennyt jo aikaisemmin, että hän ei halua näyttäytyä luokkalaisilleen pojille alasti. Vai onko teidän muksuille ihan sama sattuuko samanikäinen poika halliin ja näkee alaosaston jne.. :o

No ei mua niin kovasti haittaa vaikka naisten puolella olisi vähän isompikin poika.

Ei muakaan. Nyt aikuisena. Mulle on omasta puolestani nykyään ihan sama vaikka uimahalleissa olisi sekasaunat. Sensijaan lapsena olisi kyllä todellakin haitannut, jos luokkatoveri olisi tullut naisten puolella vastaan.

Odotinkin jo jotain urputusta tästä asiasta.
:'(

Älä välitä noista ääliöistä, ihan aiheesta kirjoittelet. Ota seuraavalla kerralla tytölle mukaan kaksi pyyhettä, toinen normaali ja toinen ns. saunapyyhe jonka voi ottaa saunaan taiteltuna mukaan ja sit jos siellä on jotain tämän päivän tapaista tilannetta niin sen voi helposti aukaista ja laittaa eteensä.

Ei ainakaan meidän 9v. poika enään edes haluaisi tulla tyttöjen puolelle.
Ymmärrän kyllä ap:ta. Tuskin se tytöstä kivalta tuntuu (eikä välttis siitä pojastakaan) että alasti näkee luokkakaverin. On tuo ikä jo sellainen että hieman "ymmärretään" asioista (tai ainakin luullaan niin)

Voisin hyvin kuvitella, että ottaisin oman poikani vielä 8-9-vuotiaana mukaan naisten puolelle, jos sattuisimme uimahalliin.. Hän kun ei voi atopiansa vuoksi siellä käydä joten ei tunne paikkoja tai tapoja. Eikä satu sitä isääkään olemaan.

Voisin hyvin kuvitella, että ottaisin oman poikani vielä 8-9-vuotiaana mukaan naisten puolelle, jos sattuisimme uimahalliin.. Hän kun ei voi atopiansa vuoksi siellä käydä joten ei tunne paikkoja tai tapoja. Eikä satu sitä isääkään olemaan.

Toivottavasti kassalla ollaan senverran tilanteen tasalla, että pojalta kielletään pääsy naisten puolelle, ellei ole miespuolista saattajaa.

Yhteistyössä