Uimahalliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Elisa, kiitos tuesta!!! :)
Tyttö 10v on 130cm.
8v on 118 cm.
Meniskö läpi?
Poika sitten on jo 160..

Mutta siis suostuuko se 10v tyttö oikeasti menemään miesten puolelle? Jos vaikka törmää siellä joihinkin luokkakavereihinsa...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei onnistus täälä. Alle 10v on oltava väh. 15v mukana ja ikäraja pukkareihin on max 8v.

Meillä sama yläikäraja. Kassalla kysytään ikää ja annetaan oikeanvärinen avain, eli se ei käy toisella puolella ollenkaan. Todella hyvä ja selkeä käytäntö. Kassa osaa arvioidakin lapsen ikää.

Tällä vältetään nolot tilanteet ja uintiharrastuksen loppuminen tällaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanatarina...:
Meillä kävi tällei kun mentiin...
10v tyttö,9v tyttö, 6v tyttö, 3v tyttö ja 5v poika mukana.
Poika kuiskasi hallin pihalla: äiti eihän mun oo pakko mennä yksin miesten puolelle?
Ei tarvinnut! :)

Miks olisi tarvinnut? Sehän on 5v... se olis heitteillejättö, jos yksin pistettäis miesten puolelle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei onnistus täälä. Alle 10v on oltava väh. 15v mukana ja ikäraja pukkareihin on max 8v.

Meillä sama yläikäraja. Kassalla kysytään ikää ja annetaan oikeanvärinen avain, eli se ei käy toisella puolella ollenkaan. Todella hyvä ja selkeä käytäntö. Kassa osaa arvioidakin lapsen ikää.

Täälkin ne kyl kassalla äkkiä puuttuvat jos näyttää että sääntöjä ei noudateta. Sitte se on vaan käännytys kassalta jos yrittää ohi sääntöjen.

Täälkin ne kyl kassalla äkkiä puuttuvat jos näyttää että sääntöjä ei noudateta. Sitte se on vaan käännytys kassalta jos yrittää ohi sääntöjen.

Jännä, että tämmöisiä sääntöjä joudutaan laatimaan ja valvomaan niitä. Vanhemmat on aika tyhmiä ja tilannetajuttomia vissiin.

Tää aloitus on provo, mutta osaavatko 8v ja 10v puhua. Mitäs jos he pyytäisivät apua joltakin tädiltä kaapin lukitukseen. Ja miksi se kaappi edes on pakko saada lukkoon?

Jännä, että tämmöisiä sääntöjä joudutaan laatimaan ja valvomaan niitä. Vanhemmat on aika tyhmiä ja tilannetajuttomia vissiin.

Ja ehkäpä muksut keksivät että lähetääs uimaan eikä vanhemmmat tiedä. Ja kun lukee miten jonkun 9v mussukka ei vaan ilman äitiä voi olla niii kummaskos tuo. Kyl se kouluikä on hyvä raja eikä koulu-uinnissakaan äiti oo auttamassa.
Aina joku auttaa jos on ongelmaa kaapin tms kanssa.

En edelleenkään ymmärrä, miksi lapset eivät voi pyytää apua tädeiltä tai uimahallin henkilökunnalta... E myöskään ymmärrä, miksi 10v lapsi ei saa lukkoa kiinni...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Voisinkohan mäkin mennä mieheni kanssa miesten puolelle, vaikka mä olen synnyttänyt jo kaksi lasta? Mä en voi mennä yksin, koska mä eksyn helposti, enkä osaa liikkua vieraissa paikoissa. Mä pelkään, etten mä osaa altaalle sieltä pukuhuoneesta.

Teidän pitää varata perhesauna :)

perhesauna on oikeasti niiden pelastus, joilla on esim kehitysvammainen lapsi joka ei pärjää pesutiloissa ominpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Voisinkohan mäkin mennä mieheni kanssa miesten puolelle, vaikka mä olen synnyttänyt jo kaksi lasta? Mä en voi mennä yksin, koska mä eksyn helposti, enkä osaa liikkua vieraissa paikoissa. Mä pelkään, etten mä osaa altaalle sieltä pukuhuoneesta.

Teidän pitää varata perhesauna :)

perhesauna on oikeasti niiden pelastus, joilla on esim kehitysvammainen lapsi joka ei pärjää pesutiloissa ominpäin.

Niin, kun ihmiset eivät ole tarpeeksi suvaitsevaisia. Muutenhan kehitysvammainen voisi olla ihan vapaasti vanhempansa kanssa, oli ikää kuinka paljon vaan. Kyllähän lastenkin olisi hyvä nähdä erilaisia ihmisiä, ja hyväksyä heidän olemassaolonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
kouluikäiset lapset kuuluu jo mennä omalle sukupuolelleen varatulle puolelle,tääläpäin ainakin on ihan sellainen sääntö (mitä ei kyllä aina noudateta).

Ja eikös koulun liikuntatunneillakin käydä uimahallissa, joten siinäkin sen käyttö jo opetetaan. Ei pitäisi siis olla mitään tuentarvetta.

Yhteistyössä