Uimahalli ja imetys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli synnytyksen jälkeen pitää toki välttää uimista niin pitkään kuin jälkivuotoa on mutta mites imetys? Siis onko kukaan käynyt uimahallissa uimassa vaikka imettää? Ei taida oikein onnistua? Mulla ainakin esikoisen kanssa vuoti sen verran tissit imetysten välilläkin, et tuntuu vaikealta ajatella et vois uimaan mennä. Mutta pitääkö tässä tosiaan odottaa niin pitkään että saa imetyksen loppumaan? Ja esikoinenkaan ei pääse sitten uimaan vaikka kovasti tahtois.

Kyllä mä olen käynyt uimassa vaikka imetin. En tosin uimahallissa, vaan maauimalassa ja rannalla. Olisi tullut pirun pitkä uimatauko, jos kaksi kesää olisi pitänyt pysyä pois pulikoimasta :D.
Mulla tulvi maitoa vain ihan alussa, sitten ei enää vuotanut juuri lainkaan imetysten välillä, vaikka maitoa tulikin runsaasti.

No niinpä.. paljonpa sitä tuli taas ajateltua loppuun asti. Kun onhan näitä vauvauinteja, niin onhan ne äiditkin siellä. ;) Mietin vaan et miten esim. saunan lämpö ja se vesi saa maidon herumaan. Ei kauheen kiva jos vuotaa uimapuvusta läpi. Ja sit kun miettii muita uijia et jos vuotaa maitoa sinne veteen missä toistenkin pitäis uida. Ei sitä nyt niin paljon tule tiedänhän minä sen. Tulee vaan aina mietittyä kaikenlaista..