Uimahalleista

En ole käynyt uimahallissa varmaan viiteentoista vuoteen. Kertoisiko joku ystävällinen, voiko uimahalleissa mennä valvomaan omien lastensa uintia, vaikka ei itse menisikään uimaan? Siis ihan olla vaatteet päällä altaan reunalla. Jotenkin ajatus tuntuu hassulta, mutta poikani väitti, että hän olisi nähnyt näin toimittavan. :)
 
"Reetta"
Toki voi mennä altaalle ilman uimista, maksaa sulle normaalin pääsymaksun. Sisätossut tai kengänsojat pitää olla ainakin meilläpäin. Mutta jos lapset ovat sen ikäisiä että tarvivat vahtimista, niin riittääkö varmasti altaan vierellä oleminen? Ite oon kyllä ollu altaan vierellä useastikin, kun nassikka on ollut uimassa. (Mulla on ollu silloin uintikielto.) Mutta hän on uimataitoinen. Ei mene yksin altaalle siksi, että on vasta 5v.
 
"Vieras"
Paras kysyä uimahallista. Monta kertaa olen ollut suihkutiloissa valvomassa lapsen peseytymistä ja saattanut altaalle uimakouluun. Toisissa uimahalleissa voi katsella vieressä uimakoulua ja toisissa on toivomus, että lapset vaan saatettaisiin.
 
Kyse olisi niinkin isoista lapsista kuin 11- ja 8-vuotiaat. Heitä en kuitenkaan vielä laskisi itsekseen uimaan ja itse olen arka liikkumaan ruttuisine pehvoineni ilkosillaan :D

Kiitos vastauksista. Pojat olisivat mielellään menossa hallille uimaan nyt kun uimiseen on tullut varmuutta kesän myötä.
 
hyi
[QUOTE="vieras";27484659]Niissä kun on nykyään vuorot milloin voi suomalainen mennä sinne. Kannattaa tarkastaa aikataulut. :)[/QUOTE]Ehkä jossain jumalanhylkäämien ghetto-alueiden uimahalleissa joo.
 

Yhteistyössä