Uima-allas 5300 l hapetusongelma?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ku ei toimi, ni ei toimi...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ku ei toimi, ni ei toimi...

Vieras
Meil on klooriton hapetus tossa uima-altaassa,semmonen alotuspakkaus.
Mut se happitaso ei pysy siellä ku päivän,vaiks kattoo ohjeitten mukaan ne annostukset!
Uijia on parhaimmillaan altaassa neljä/viis ja pari tuntii päivässä uivat. Pumppu on päällä kaks kertaa päivässä (se altaan oma) yhteensä noin 8-9 tuntii...

Mut miksei se happi pysy siellä? Yhtään? Oon nostanukki jo annostusta,mut ei...aina silti seuraavana päivänä ku testaan sillä tabletilla ja testerillä ni se on nolla!!!

Onks kellään samanlaista allasta?!? Käytättekö klooria vai tota klooritonta puhdistusta?!? Pysyykö vesi kirkkaana?!? Meillä ei... Ph:t on kyllä kohdallaan...

Oisko apuja?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
mä mittaan vaan phn ja kloorin ja hyvin on pysyny. :)

Käytetään niitä yhdistelmänappeja.

peesi

Saaks niitä ihan noista normeista paikoista mistä muitakin noita allasjuttuja?!? Prismat yms?
Ku löytäis sieltä kaupastaki jonku sellasen joka osaa neuvoo kans...
Mä oisin halunnu hyödyntää ton altaan veden, ku ei ois sitä klooria,mut kai se on vaan tyydyttävä siihen,ettei sitä vettä sitte voi käytellä enää missää.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ku ei toimi:

peesi

Saaks niitä ihan noista normeista paikoista mistä muitakin noita allasjuttuja?!? Prismat yms?
Mä oisin halunnu hyödyntää ton altaan veden, ku ei ois sitä klooria,mut kai se on vaan tyydyttävä siihen,ettei sitä vettä sitte voi käytellä enää missää.. :(

Käänny ihan allasfirman puoleen.Mistä teidän allas on ostettu?

Alkuperäinen kirjoittaja Ku ei toimi:

peesi

Käänny ihan allasfirman puoleen.Mistä teidän allas on ostettu?

No ihan on siis prismasta ostettu... tommonen maanpäällinen best-way allas... ei siis mikään hieno upotettu tms... tajusin vasta joo,etten selittäny tarkemmin...