Uhkasin Kelaa iltapäivälehdillä, päätös tuli parin tunnin kuluttua siitä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kun oli tuo päätöksen teko hieman viivästynyt ja lähdin selvittämään asiaa... meni sitten niin hermo siihen selittelyyn et laitoin sähköpostia "JOS RAHAT EI OO HUOMENNA TILILLÄ OTAN YHTEYTTÄ ILTAPÄIVÄLEHTIIN" ...
äsken tuli soitto sitten et rahat on sitten huomenna tilillä kun päätös on saatu eilen tehtyä iltapäivällä :laugh:

Mä kerran menin kans kelan toimistoon OULUSSA ja sanoin et mä en tästä penkistä lähde minnekkään ennenku selvität tämän asian. Minulla on kyllä aikaa vaikka istua koko päivä.
Oli vielä sellanen tukeva täti ja hän vähän aikaa hikoili ja juoksi ja niin vaan asiat ja paperit löyty ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Mä kerran menin kans kelan toimistoon OULUSSA ja sanoin et mä en tästä penkistä lähde minnekkään ennenku selvität tämän asian. Minulla on kyllä aikaa vaikka istua koko päivä.
Oli vielä sellanen tukeva täti ja hän vähän aikaa hikoili ja juoksi ja niin vaan asiat ja paperit löyty ;)

mua uhattiin viimeksi vartijoilla :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:

mua uhattiin viimeksi vartijoilla :snotty:

no höh :o
Mä olin silloin jo niin monesti sinne soittanu ja alko vuokrat erääntyyn ja pätökset venyyn 4kk niin soitin viimesen kerran ja sanoin et tulen paikanpäälle ja etsitään yhdessä ne kadonneet paperit jos niitä ei muuten löydy.
Väittivät et sitä ja tätä ja tuota puuttuu,etten ole lähettäny.
Menin ja löytyhän ne ;)

Yhteistyössä