Uhkaileeko teidän miehet teitä?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mieheni on jo useamman kerran viihteellä olessamme sanonut ensin rakastavansa ja sitten ilmoittanut että tappaa itsensä jos lähden (mikä ei ole käynyt silloin mielessä). Tai vaihtoehtoisesti, jos joku tulee meidän väliin, niin tappaa tämän väliintulijan. Onko tuo nyt ihan normaalia!?

Aikaisemmin en ole juurikaan välittänyt noista sanomisista. Nyt kuitenkin ahdistaa muutenkin, niin kaivelen näitä kaikkia tälläisiä ikäviä asioita.

vieras
:O

Ei uhkaile, ja vaikka minä olenkin tämän suhteen mielenvikainen, yritän parhaani ettei vahingossakaan suustani koskaan pääse tuollaisia tarkoittamattomia sammakkoja.

ap
Meillä tilanne, kun on se että minä olen todella ahdistunut. Olen nyt viime todella miettinyt, mitä haluan jne. Nämä syyt miehen jättämiseen tuntuvat vain niin pieniltä, mutta kuitenkin sellaisilta etten pysty niistä kenellekkään puhumaan. Jos tästä lähtisin, olisin minä se paha siivelläeläjä, koska olen opiskelija ja ollut lapsen kanssa kotona.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä tilanne, kun on se että minä olen todella ahdistunut. Olen nyt viime todella miettinyt, mitä haluan jne. Nämä syyt miehen jättämiseen tuntuvat vain niin pieniltä, mutta kuitenkin sellaisilta etten pysty niistä kenellekkään puhumaan. Jos tästä lähtisin, olisin minä se paha siivelläeläjä, koska olen opiskelija ja ollut lapsen kanssa kotona.
Vai onko mies kuitekin se hyväksikäyttäjä kun on pitänyt sua kuvainnollisesti nyrkin ja hellan välissä ettet voi elää omaa elämääja kartuttaa eläkettäsi? Näkökulmaero, riippuu miten asian ilmaisee.

liinu
mun mies on juuri tuollanen että riidassa uhkailee ´tekevänsä itelleen jotain jos jätän hänet tai että tekee minulle jotain...ja uhkailee väkivallakin aina kun vihainen...ja väliin on ollutkin väkivaltaa....minä en ole onnellinen hänen kans mutta en uskalla juuri uhkailujen takia lähteä...en halua kantaa syyllisyyttä koko ikää jos toinen mun takia tappaa ittensä...

.
Ei uhkaile, en muista ainakaan, ja kai sellaisen muistaisi. Exä uhkasi tappaa ja haudata metsään, josta kukaan ei koskaan löytäisi. Tämäkin "vain" raivon hetkellä, mutta en jäänyt katselemaan, josko sairaat puheet olisi joskus tosiksi muuttuneet. Uusi "juoppo" naisystävä toimii kuulemma nyrkkeilysäkkinä.

.
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
mun mies on juuri tuollanen että riidassa uhkailee ´tekevänsä itelleen jotain jos jätän hänet tai että tekee minulle jotain...ja uhkailee väkivallakin aina kun vihainen...ja väliin on ollutkin väkivaltaa....minä en ole onnellinen hänen kans mutta en uskalla juuri uhkailujen takia lähteä...en halua kantaa syyllisyyttä koko ikää jos toinen mun takia tappaa ittensä...
Herranjumala. Sua kiristetään olemaan tuollaisen kanssa. Muista nyt että tuo on sun elämäsi jota elät, ei kenenkään muun. Tilanteenne on pahasti vinossa, joten ota nyt jo jalat allesi, tyttö pien.

liinu
pielessä kyllä joo...eikä tuossa kaikki ole...hän on sairas narsisti ja tuo uhkailu on pienimpiä hänen tekosiaa.olen hänessä kii taloudellisesti ja lasten takia ja siksi kuin vankilassa...en voi mitään eikä ole voimia...olen kovin yksin tässä asiassa...ohoh...tulikohan nyt sanottua liikaa...toivottavasti ei...

ap
pielessä kyllä joo...eikä tuossa kaikki ole...hän on sairas narsisti ja tuo uhkailu on pienimpiä hänen tekosiaa.olen hänessä kii taloudellisesti ja lasten takia ja siksi kuin vankilassa...en voi mitään eikä ole voimia...olen kovin yksin tässä asiassa...ohoh...tulikohan nyt sanottua liikaa...toivottavasti ei...
Voi ei! Sinun tilanteesi on jo todella pahan kuuloinen :( Voimia sinulle.

.
Tuskin. Exäni oli samanlainen, paitsi etten ollut taloudellisesti enkä lastenkaan takia sidoksissa. Mutta vankilaolo oli toki tuttua. Koeta repiä itsesi irti, kuitenkin, ennen kuin on myöhäistä! Apua tarvit...turvakodin avulla voi päästä alkuun... Itse jouduin tukeutumaan siihen vaihtoehtoon, ja lämmöllä olen niitä ihmisiä siellä muistellut! Sen ensimmäisen askeleen ottaminen on vain vaikeaa, mutta siitä se sitten lähtee. Jaksamisia sinulle, ja ap:lle myös!

Yhteistyössä