UHKAAVIA/OUTOJA TILANTEITA MISSÄ OOTTE OLLUT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Naapurista karannut sonnimullikka ajoi mut sarvet tanassa lautatapulin päälle.
Ette ikinä arvaa miten ketterästi pääsin sinne ylös vaikka mulla oli tossut jalassa ja laatikollinen mansikoita sylissä ja jalka tukisiteessä kun polvi oli nuljahtanut pois hyvästä!

Sorry, naurattaa! :laugh:

Sua ei varmaan? ainakaan silloin.

Nykyään muakin, mutta silloin ei.
:D lähinnä se tilanne siellä tapulin päällä.

Saattaa kuulostaa koomiselta, mutta oikeasti sellainen riehaantunut elikko sarvineen tekee rumaa jälkeä jos pääsee kurmoottamaan.

Käveltiin Roomassa kaksisteen kaverin kanssa yhtä syrjäkatua kun siihen viereen pysähty auto jossa oli kaks miestä. Ja ne jotain huuteli sieltä avoimesta ikkunasta ja ajoi siinä rinnalla. Just muutamaa päivää aikaisemmin siel oli tapettu interreilaaja ja kyllä silloin hirvitti. Tosin tuskin ne miehet mitään pahaa meinas..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pahin on ehdottomasti ammuskelu meidän koulussa. Ei silloon tiedetty mistä on kyse, kun koulusta poistuttiin, mutta karmea totuus selvisi vähitellen.
Mä olen baarissa töissä ja siellä on joskus tullut vähän uhkaavia tilanteita. Mutta ei sitä siinä ajattele, kun menee tappeluun väliin vaan sinne vain menee. Yks tilanne oli sellaanen, että kahdelle miehelle tuli suukopua. Toinen kuitenkin yritti ottaa rauhallisesti ja vältteli toista. No tämä toinen vain räyhäs ja räyhäs. Mä menin miesten väliin kasvot tätä räyhääjää päin, koska mä tiesin että voin aivan rauhas olla selkä sitä toista päin eikä mulle käy kuinkaan hänen toimestaan. Mutta jos olisi kääntänyt selän sille toiselle, niin olisi voinut tulla puukosta.

Mä muistan kun porukat mietti mitä sulle kuuluu... Enpä tähä oikeen muuta osaa sanoa.. :hug:

Joskus tk:n ajanvarauksessa tuli narkkari vaatimaan lääkärinaikaa kirves kädessä. Edellisen päivän hoitaja oli ollut hälle tosi epäasiallinen, jotenka vähän jännitti kun aloitti raivoamisen. Hyvin kuitenkin asiat saatiin lopulta hoidettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käveltiin Roomassa kaksisteen kaverin kanssa yhtä syrjäkatua kun siihen viereen pysähty auto jossa oli kaks miestä. Ja ne jotain huuteli sieltä avoimesta ikkunasta ja ajoi siinä rinnalla. Just muutamaa päivää aikaisemmin siel oli tapettu interreilaaja ja kyllä silloin hirvitti. Tosin tuskin ne miehet mitään pahaa meinas..

Tästä tuli mieleen tapaus kun olin juuri voittanut lotossa ja olin ajelulla uudella Mersullani kaupungilla. Sadan tonnin setelinippuja oli etupenkillä useampi. Hetken mielijohteesta avasin ikkunan ja huusin bussipysäkillä istuvalle nuorelle parille: "Halutteko pari nippua saturaisia?" - Nämä vastasivat: "Sorry, We don't speak finnish.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Mä muistan kun porukat mietti mitä sulle kuuluu... Enpä tähä oikeen muuta osaa sanoa.. :hug:

Joo mä silloon puhelin kuumana laitoon ihmisille tekstareita ja yhden laitoon kaverille joka just palstaili täällä. Annoin sitten luvan kertoa musta kun hän kertoi, että täällä mietitään mua.

Mä olen ajatellut, että en mene vuosipäivänä kouluun.