B
Blue mama
Vieras
Hankkiudun mielenterveyshoidon piiriin vaikean masennuksen takia ja möläytän siellä, että minun mies ei ole mikään maailman paras isä? Väkisinkin minun pitäisi miehestäkin siellä puhua, kun sillä on oma osansa minun masennuksessa... Katsooko ne sitten, että ollaan molemmat kyvyttömiä vanhemmuuteen?
Tiedän, että minun pitäisi hankkiutua psykologille, hankkia lääkkeet että saan itselleni paremman olon. EN ole itsetuhoinen eikä masennukseni vaikuta huomattavissa määrin lasteni elämään. Yritän pitää yllä positiivista ilmapiriä. Lapsilla on puhtaat vaatteet ja saavat ruokaa. Ne on sellaisia pieniä juttuja mihin minun oma jaksamattomuus vaikuttaa lapsilla. Usein ne ei edes huomaa, että kirja jäi lukematta tai muuta sellaista pientä..
Joskus tunnen itseni voimattomaksi, että mieleen hiipii ajatus, että olisi hyvä saada lapsista vähän lomaa. Mutta tiedän, että ikävöisin niitä niin että masennus varmaan pahenisi. Siksi yritän kyllä kovasti panostaa, että heillä olisi hyvä lapsuus. Kaikesta huolimatta.. Kovasti sitä huostaanotettujen lasten elämää on parjattu täällä palstallakin. En todellakaan haluaisi heille sellaista. Mitä minun pitäisi sanoa meidän perheystäville ja sukulaisille, jotka kyllä tykkää kun käydään kylässä, mutta ahdistuvat heti kun pyydetään ottamaan edes yksi lapsista yökylään?
Tiedän, että minun pitäisi hankkiutua psykologille, hankkia lääkkeet että saan itselleni paremman olon. EN ole itsetuhoinen eikä masennukseni vaikuta huomattavissa määrin lasteni elämään. Yritän pitää yllä positiivista ilmapiriä. Lapsilla on puhtaat vaatteet ja saavat ruokaa. Ne on sellaisia pieniä juttuja mihin minun oma jaksamattomuus vaikuttaa lapsilla. Usein ne ei edes huomaa, että kirja jäi lukematta tai muuta sellaista pientä..
Joskus tunnen itseni voimattomaksi, että mieleen hiipii ajatus, että olisi hyvä saada lapsista vähän lomaa. Mutta tiedän, että ikävöisin niitä niin että masennus varmaan pahenisi. Siksi yritän kyllä kovasti panostaa, että heillä olisi hyvä lapsuus. Kaikesta huolimatta.. Kovasti sitä huostaanotettujen lasten elämää on parjattu täällä palstallakin. En todellakaan haluaisi heille sellaista. Mitä minun pitäisi sanoa meidän perheystäville ja sukulaisille, jotka kyllä tykkää kun käydään kylässä, mutta ahdistuvat heti kun pyydetään ottamaan edes yksi lapsista yökylään?