Uaaahhh! Plussaa, ja vauva 7kk... eihän tää nyt yllätys ollut mutta... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Mulla on 2 lasta ja molemmat on ihan kuukauden iästä nukkuneet mahallaan, ja niin ovat nukkuneet huomattavasti paremmin.
Että älkää nyt vouhottako tosta selällään ja mahallaan nukkumisesta...Jos jotain pelottaa laittaa mahalleen nii ei tarvi laittaa, sillä siitä pääsee. Ja jos joku haluaa nukuttaa mahallaan niin nukuttaa.

Onnea AP. Aika hurjaa!

Sepa se, kun aina ei voi toimia sen ideaalin mukaan. Vrt. alle 3-vee suositellaan matkustavan autossa selka menosuuntaan, mutta jos han huutaa ja protestoi asiasta aina ja koko ajon ajan kuski ajaa ojaan jo siita. Ruisleipa on terveellista, mutta joillain menee siita maha sekaisin. Vauvan olisi hyva matkustaa rattaissa kasvot tyontajaan, mutta jos vauva haluaa mieluummin katsella maisemia ei ole mitaan jarkea tehda lenkeista ikavia ehdoin tahdoin. Meidan vauva huitoi selallaan nukkuessa itsensa jatkuvasti hereille ja oli sitten ylivasynyt ja kiukkuinen (samoin kuin aitinsa).

Onnittelut ap:lle, itse en moiseen leikkiin uskaltaisi lahtea :).

Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Onnea mielettömästi!! Meillä 8 kk ikäinen vauva ja toivotaan kovasti täälläkin plussaa, vaikka todennäköisesti vielä turhaan kun imetän edelleen..
mä imetän myös, mutta meillä taisi tärpätä heti kun yösyötöt loppu...

Yhteistyössä