Tyytyväinen painoosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löllerö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Löllerö

Vieras
Lyhyesti, paljonko painat ja mikä pituutesi? Ja siis oletko mittoihisi (lähinnä painoosi) tyytyväinen.
Itse 169 cm ja 58 kg. En ole tyytyväinen, mikä on tyhmää. Tai vaa-an lukema ei sinänsä haittaa mutta tämä löysä vatsa joutaisi pois ja siksi toivoisin muutaman kilon laihtuvani.

Ihan hyvä aihe, mutta kun Vauvanhoito-palstalla ollaan, niin olisi kiva tietää myös kuinka monta lasta on synnyttänyt ja kuinka kauan viimeisestä synnytyksestä on, sekä paino ennen raskauksia?

Meillä ei ole enää vauvaa, vaan 2-vuotias neiti. Mulla pituutta 168 cm ja painoa 65 kg. Ennen raskautta, siis kolmisen vuotta sitten, paino oli 63-64 kg. Haluaisin laihtua n. 3 kiloa. En ole siis tyytyväinen tähän painoon, vaikkei raskauskiloja enää olekaan. Olen jojoilija, eli synnytyksen jälkeenkin painoni on käynyt välillä 64 kilossa, noussut taas 68 kiloon, ja nyt olen päässyt taas tuohon 65 kiloon... Kun pääsisi vielä sinne 62 kiloon ja saisi pysyttyä siellä. ;)

Ap, löysää vatsaa tuskin saat pois muutaman kilon laihdutuksella, kun sinulla on painoa jo noinkin vähän. Eli vatsajumppaa vaan! :)

Lapsia on kaksi, 3-v ja 9 kk vanha vauva. Pituutta 158 cm, painoa 46-48, vaihtelee lukemat. Elämä on niin stressaavaa tällä hetkellä, että ruokahalut ovat kadonneet. En imetä. Paino pysyy matalana, kun on niin hirveästi hommaa.

Mulla 2,5kk vauva. Pituus nyt 172cm ja paino 64kg, ennen raskautta painoa oli 1kg vähemmän. Painoon olen nyt tyytyväinen, mutta löysää vatsanahkaa on mullakin jonkinverran. Toivon, että paino putoaa vielä muutaman kilon ennen kesää, sillä aion silloin lopettaa imetyksen ja pelkään, että paino samalla nousee vähän.

172 cm 53 kg, eli armottoman alipainoinen. Kaksi raskautta kolmeen vuoteen. Ottaa päähän. Haluaisin olla pyöreämpi, mutta molemmilla kerroilla kuihduin takaisin, lisä-kaloreista huolimatta. Normaalipainoiset/pikkasen pullukat naiset on kauniita :)

167/50, mitat samat kun ennen raskautta, vauva nyt 9 kk, paino palautui kolmessa kuukaudessa. imettämisen lopetus pelottaa, se on selkeästi kuluttanut, olen syönyt kun eläin viimeiset 9 kk :)
painoon tyytyväinen, muuten en. vatsa ei palautunut vaan pömppö pienenkin ruokailun jälkeen eikä mikään jumppa auta :( hyvästit bikineille ikuisesti!

Vauva kohta 6 kk. Pituus/paino ennen raskautta 160 cm/50 kg, nyt karvan alle 50 kg. Paino tippui hitaanlaisesti ekat 2 kk synnytyksen jälkeen, mutta sitten vauhdilla, kun osittainen imetys päättyi kokonaan ja annoin itselleni "luvan" syödä kuin ennenkin, eli en tankannut imetystä varten. Paino oli ennallaan n. 4 kk synnytyksestä.

Hiukan tuota vatsanahkaa on jäänyt, mutta veikkaan ajan kanssa palautuvan. Tietty jos toisen lapsen saa, niin tuskin sitten enää niin palautuu. Ja mitään treeniä en tosiaan harrasta, mutta vaunuja on lykitty umpihangessa jo monta viikkoa. ;)

Mulla 4 lasta 10v,8v reilu 2v ja vauva 4kk, painoo on tällä hetkellä 73-74, vielä ylimääräistä n.6kg siis verrattuna painoon ennen raskautta.Olen 165 cm pitkä (tai siis pätkä). Olen ruumiinrakanteeltani ns. tiimalasi, rintaa ja lantioo löytyy, kapea vyötärö.
Täysimetän, ja jatkan osaimetystä niin pitkään kun siltä tuntuu (edellisiä vuoden verran)

En ota paineita, nautin vauva ajasta.
Syön välillä herkkuja. Liikettä tulee päivässä ihan kivasti ;-) Eiköhän ne loputkin kilot karise viim. kesällä. Vatsa on aina mennyt takaisin, tosin en enää muista millainen vatsa oli ennen ensimmäistä lasta... saattaa se vähän erilainen kuitenkin olla.

Mulla vauva 3,5 kk ja paino 64 kg. Ennen raskautta 172cm/59kg. Painoa tuli 14 kg.

Ahdistaa nää kilot, ei tipu millään, ainakin siltä tuntuu. Täysimetän, on kyllä enemmän nälkä kun normaalisti. Vaunulenkkeilen, käyn noin kerran viikossa jumpassa. Mahanahka palautunut, mut koska vatsalihaksia ei (vielä) oo, niin ihan löllö. Tippuukohan tää paino, kun imettäminen vähenee..

Yhteistyössä