Tyytymättömiä kuukupin käyttäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valtsu harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valtsu harmailee

Vieras
Täällä(kin) on kovasti kehuttu kuukuppia, mutta onko minun lisäkseni kukaan muu tyytymätön kuukuppiin?
Itselläni ensin oli ongelmana saada kuukuppia laitettua paikoilleen, nyt ongelma on saada sitä pois!! Kuppi menee jotenkin niin syvälle, että saa todella ponnistella sen pois saadakseen!
Löytyykö kohtalotovereita? :/

Mulla oli alussa ongelmia, kun ostin synnyttäneille tarkoitetun, isomman kuukupin. Ja se tappikin tuntui ikävälle siellä.. Sit kun ostin pienemmän kokoisen mooncupin, niin alkoi homma luistamaan. Harjoituskin auttoi.

Mä jo sillon alussa mietin, että onkohan toi liian iso, kun kaikki sanoo että se ei tunnu yhtään, mutta mä kyllä tunnen sen olemassaolon koko ajan :( Eipä kyllä kiinnostais nyt uuttakaan heti perään ostaa, maksavatkin mokomat aika paljon :/
Ootko sä siis kuitenkin synnyttänyt, mutta sulle kävi paremmin se pienempi malli?

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mä jo sillon alussa mietin, että onkohan toi liian iso, kun kaikki sanoo että se ei tunnu yhtään, mutta mä kyllä tunnen sen olemassaolon koko ajan :( Eipä kyllä kiinnostais nyt uuttakaan heti perään ostaa, maksavatkin mokomat aika paljon :/
Ootko sä siis kuitenkin synnyttänyt, mutta sulle kävi paremmin se pienempi malli?

Joo siis toisen lapsen synnyttämisen jälkeen ostin sen mooncupin (ja kestositeitäkin). Ja paremmin minulle sattui se. Ja olin lueskellut vertailuja noista kupeista ja toi mooncup on jotenkin pehmeämpää ja pienempi koko mitä esim. Lunettella on. Kuukuppisivustoilla aika hyvin tietoa noista..

Uusimmat

Yhteistyössä