Tyyppi sai pienet kilarit, kun ei myyty Mäkkärissä nugetteja :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...

Mitähän sille ei myyty? :laugh:

no kananuggetteja sille ei myyty. kun niitä ei oo aamiaisaikaan tarjolla. lukeehan se siinä videon vieressä :o

ja nyrkkiraudalla se varmaan hajotti ikkunan, ihan tyypillinen white trash-tyyppi näytti olevan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...

Mitähän sille ei myyty? :laugh:

no kananuggetteja sille ei myyty. kun niitä ei oo aamiaisaikaan tarjolla. lukeehan se siinä videon vieressä :o

ja nyrkkiraudalla se varmaan hajotti ikkunan, ihan tyypillinen white trash-tyyppi näytti olevan.

Tiesin ettei sille myyty nugetteja, katso otsikko jonka kirjoitin :) Tarkoitin sitä seuraavaa asiakasta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Tyyppi sanaa käytetään miehestä , musta toi oli nainen. joo oli se sekaisin

Käytetäänkö? Mitäs naisesta käytetään? Miks miehille on varattu kaikki kivat nimet? Niin kuin: tyyppi, sälli, hemmo :D

en mäkään tienny et sitä käytetään vaan miehestä.mä oon sanonu tyypiks ihan naisia että miehiä..
 
Joo muistan kun joku tuli tilaamaan "vitun nopeita hamppareita" kun en myynyt hänelle kielenkäytön takia niin tuli kaamee keski-ikäsen akan raivarit..raahattiin sitten poliisiasemalle ja oli siinä naurussa pidättelemistä :D
Onneksi en myynyt! Ehkä sai pienen opetuksen kun tuli järkiinsä :D

Muutenkin ihme raivoomista joiltain asiakkailta...etenkin 35-45v naisilta... :o
En tiedä mikä siinä iässä on, mutta tän olen huomannut monen vuoden kokemuksella. Onneksi koulu loppui ja oman alan hommat alkoi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen vuoropäällikkö...:
Joo muistan kun joku tuli tilaamaan "vitun nopeita hamppareita" kun en myynyt hänelle kielenkäytön takia niin tuli kaamee keski-ikäsen akan raivarit..raahattiin sitten poliisiasemalle ja oli siinä naurussa pidättelemistä :D
Onneksi en myynyt! Ehkä sai pienen opetuksen kun tuli järkiinsä :D

Muutenkin ihme raivoomista joiltain asiakkailta...etenkin 35-45v naisilta... :o
En tiedä mikä siinä iässä on, mutta tän olen huomannut monen vuoden kokemuksella. Onneksi koulu loppui ja oman alan hommat alkoi :D

Olisko alkavat vaihdevuodet? Hormonit hieman heittelee eikä osata käyttäytyä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen vuoropäällikkö...:
Joo muistan kun joku tuli tilaamaan "vitun nopeita hamppareita" kun en myynyt hänelle kielenkäytön takia niin tuli kaamee keski-ikäsen akan raivarit..raahattiin sitten poliisiasemalle ja oli siinä naurussa pidättelemistä :D
Onneksi en myynyt! Ehkä sai pienen opetuksen kun tuli järkiinsä :D

Muutenkin ihme raivoomista joiltain asiakkailta...etenkin 35-45v naisilta... :o
En tiedä mikä siinä iässä on, mutta tän olen huomannut monen vuoden kokemuksella. Onneksi koulu loppui ja oman alan hommat alkoi :D

Olisko alkavat vaihdevuodet? Hormonit hieman heittelee eikä osata käyttäytyä???

No joku tollanen selitys siihen on oltava.... :o
Mäkkityö sai mut haluamaan lapset nuorena kun kattelin millasta settiä niiltä tuli...
Aina joku yritti höykyttää ja ihmetteli kun en alistunut kohtuuttomiin, vaikka nuori olinkin. En ikinä anna toisen nöyryyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/2234963

:o

Olisko vihanhallintakurssi mitään?

siis helvetti mikä seko. Ois henkilökunta heittänyt paistorasvat sen päälle, oispaha rauhottunut aiemmin. Mitä jos olis ollut ase autossa? Jenkit on kyllä sekopäitä ja toi ämmä oli taatusti jossain aineissa.
 

Yhteistyössä