Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Tyyppi sanaa käytetään miehestä , musta toi oli nainen. joo oli se sekaisin
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...
Mitähän sille ei myyty?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...
Mitähän sille ei myyty?![]()
no kananuggetteja sille ei myyty. kun niitä ei oo aamiaisaikaan tarjolla. lukeehan se siinä videon vieressä
ja nyrkkiraudalla se varmaan hajotti ikkunan, ihan tyypillinen white trash-tyyppi näytti olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Tyyppi sanaa käytetään miehestä , musta toi oli nainen. joo oli se sekaisin
Käytetäänkö? Mitäs naisesta käytetään? Miks miehille on varattu kaikki kivat nimet? Niin kuin: tyyppi, sälli, hemmo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Tyyppi sanaa käytetään miehestä , musta toi oli nainen. joo oli se sekaisin
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Tyyppi sanaa käytetään miehestä , musta toi oli nainen. joo oli se sekaisin
Minä ainakin käytän molemmista sukupuolista.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Millä se sen ikkunan hajoitti?
Seuraava ajoi luukulle ihan heti kun se hullu lähti pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen vuoropäällikkö...:Joo muistan kun joku tuli tilaamaan "vitun nopeita hamppareita" kun en myynyt hänelle kielenkäytön takia niin tuli kaamee keski-ikäsen akan raivarit..raahattiin sitten poliisiasemalle ja oli siinä naurussa pidättelemistä
Onneksi en myynyt! Ehkä sai pienen opetuksen kun tuli järkiinsä
Muutenkin ihme raivoomista joiltain asiakkailta...etenkin 35-45v naisilta...
En tiedä mikä siinä iässä on, mutta tän olen huomannut monen vuoden kokemuksella. Onneksi koulu loppui ja oman alan hommat alkoi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Entinen vuoropäällikkö...:Joo muistan kun joku tuli tilaamaan "vitun nopeita hamppareita" kun en myynyt hänelle kielenkäytön takia niin tuli kaamee keski-ikäsen akan raivarit..raahattiin sitten poliisiasemalle ja oli siinä naurussa pidättelemistä
Onneksi en myynyt! Ehkä sai pienen opetuksen kun tuli järkiinsä
Muutenkin ihme raivoomista joiltain asiakkailta...etenkin 35-45v naisilta...
En tiedä mikä siinä iässä on, mutta tän olen huomannut monen vuoden kokemuksella. Onneksi koulu loppui ja oman alan hommat alkoi![]()
Olisko alkavat vaihdevuodet? Hormonit hieman heittelee eikä osata käyttäytyä???
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/2234963
![]()
Olisko vihanhallintakurssi mitään?