Tyypil ratkes pöksyt tänää rappukäytävässä...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
voi luoja!!!Tiesin kyl et ne o heikkoo tekoo ne housut,ennestää jo pari reikää saumoissa mut tänää :laugh: :ashamed:
Kävelin rappuja alas koira sylissä...pääsin vikoille rapuille ku naapuri tuli vastaan...kerkesin sanoo moi samal ku laskin koiran maahan...sit mä repesin ihan täysin...kerkesin vaa sanoo et vittu...housut repes...no naapuri toki kans repes...

Siis ne mun caprit repes ihan totaalisesti hanurista ku kyykistyin...

Iskin koiran hihnan tytön kaverin köuraan ja sanoin et nyt on mentävä kyl vaihtaa pöksyt... siis nii totaalisen iso aukko takamukses et huh... :headwall:

soon noloo kun housut ratkee... takavuosina mulla oli sellaset halpis shortsit ja en huomannu kun ne oli ratkennu haaroista.. sit istuskelin muina miehinä rannalla,siinä vaiheessa löyty pyyhe nopeesti kun likka kysyi et iskä mitä tossa roikkuu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
soon noloo kun housut ratkee... takavuosina mulla oli sellaset halpis shortsit ja en huomannu kun ne oli ratkennu haaroista.. sit istuskelin muina miehinä rannalla,siinä vaiheessa löyty pyyhe nopeesti kun likka kysyi et iskä mitä tossa roikkuu :headwall:

:laugh:

:laugh: :laugh: hyvä!!

joo nyt se naurattaa mut silloin oli kyl hiukan murhamieli ko valmistajaa kohtaan :laugh:
hemmetti kuinka kauan lie sit ollu kulkuset tuulettumassa...
noo kaikesta oppii.. tästä ainakin sen et tarkistaa missä mikäkin roikkuu :D

:laugh: :laugh:

joo nyt se naurattaa mut silloin oli kyl hiukan murhamieli ko valmistajaa kohtaan :laugh:
hemmetti kuinka kauan lie sit ollu kulkuset tuulettumassa...
noo kaikesta oppii.. tästä ainakin sen et tarkistaa missä mikäkin roikkuu :D

:D :D

Yhteistyössä