Tyyny

Meillä poika heitti aina tyynyt pois, oli sitten littana tai ei. Noin 4v alkoi käyttään "kunnon" tyynyä. Tyttö 2v ei kans oikein tyynyistä perusta. Jostain syystä olen vain pitänyt sellast littanaa hänellä. Kait sitä ite rutinoitunut et tyyny tarttee olla...
 
MyösMeillä
Ostin tytölle ensityynyn kun hän oli 1,8vuotias. En ollut edes ajatellut koko tyynyä kunnes sisko totesi että olisi varmaan korkea aika hankkia sellainen. Poika on nyt reilu vuoden ikäinen ja ajattelin pikkuhiljaa hankkia hänelleki sellaisen vauva tyynyn, ku tyttö nukkuu niin hyvin omansa kanssa niin sitä en viittis häneltä ottaa puis. Olisiko jo aika hankkia vähän isompien tyttöjen tyyny???? :whistle:
 
tuli mieleen.. Miksi lapsille hommataan ylipäätään tyynyt jollei itse pyydä? tarvitaanko sitä oikeasti? Miettisin mutten keksinyt oikein mitään syytä.. itse nukun myös ajoittain ilman tyynyä ja toisinaan taas korkean tyynyt kanssa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 09:14 äitix2 kirjoitti:
tuli mieleen.. Miksi lapsille hommataan ylipäätään tyynyt jollei itse pyydä? tarvitaanko sitä oikeasti? Miettisin mutten keksinyt oikein mitään syytä.. itse nukun myös ajoittain ilman tyynyä ja toisinaan taas korkean tyynyt kanssa.
Meillä ainakin poika tunki aina unilelut päänsä alle. Kun annoin tyynyn jäi nalle kainaloon. Eli ilmeisesti kaipasi tyynyä.
 

Yhteistyössä