Tyylikkäät vaatteet raskaana oleville, kokouksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Minkälaiset vaatteet sopii kokouksille raskaana oleville :) mietin jotain tyylikästä, kun kesän aikana meillä on monta kokousta tulee olemaan ulkomaailla ja toimitusjohtajana haluan mahdollisimman yksinkertainen mutta asiallinen kokonaisuus, etten näyttäisi ainakin hölmöltä ison mahan kanssa.
Raskaana oleville vaatteita katsoin tänään, ei ne ainakaan mun makuun ole ja olen muutenkin suht laiha tai ainakin normaali, mutta vatsa aina iso raskauden aikana, äitiysvaatteet liian isoja minulle, ainakin yläkroppa mulla on sen verran pieni, että välillä jopa tavalliset xs vaatteet isoja.

Netissä on hirveät kuvat ja vaatteet kun googleta. Haen ehkä enemmän tyyliä kun Victoria B:lla, mutta ongelman on se että mistä ylä ja ala-osa noin pienenä löydän ja vatsasta jättikokoa

Bebes on mun lempikauppa :) :heart: aina kun olen ulkomaailla niin sieltä joka kerta ostan jotain. Mutta Bebessä yks ongelma on se että ne käyttää laadukasta mutta liian paksua materiaalia aika usein, että raskaana oleville ei se oikein käy, jopa L kokoja olisi minulle vatsasta liian pieniä tai ainakin tiukkoja mutta käsistä tai jaloista isoja, mutta silti katson mitä nyt heillä on myynnissä :) kun viimeks olin siellä 9kk sitten

Bebes on mun lempikauppa :) :heart: aina kun olen ulkomaailla niin sieltä joka kerta ostan jotain. Mutta Bebessä yks ongelma on se että ne käyttää laadukasta mutta liian paksua materiaalia aika usein, että raskaana oleville ei se oikein käy, jopa L kokoja olisi minulle vatsasta liian pieniä tai ainakin tiukkoja mutta käsistä tai jaloista isoja, mutta silti katson mitä nyt heillä on myynnissä :) kun viimeks olin siellä 9kk sitten

Hei kun klikkasin se oli eri kauppa :D haha anteeksi

En löydä mitään bebes kaupasta sekä tuntu aika vaikea vaatteet raskaus aikana netin kautta ostaa, mukavuus on kans todella tärkeä nyt. Olen tiistaina Helsingissä 2 pv, niin onko siellä jotain hyviä kauppoja? Etsin myös haalarin/ jumpsuit, kaikki Turun kaupat kävin läpi, ei ole missään ja netistä kans en vitsi tilata kun en ole ikinä kokeillut miltä se näyttää päällä ;). Eilen halusin sen ostaa laivalle mukaan, mutta en saanut mistään, olin Hansassa, Myllyssä ja Skansissa

Yhteistyössä