Tyyliä vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30052744:
en just muista että kenen palstailijan piti mun vaimo tänään olla. viimeks kun luin asiasta niin se tais olla echo.
:rolleyes:

En puhu nyt mistään palstavaimosta tia jalkavaimosta vaan ihan oikeasta omasta vaimostas

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30052424:
Tuohon aikaan naisillakin oli hyvät vartalot ilman silikooneja ja muita ympäristömyrkkyjä. :D

elisa.net

Kureliivit, rintaliivit, muuten vain muotoilevat alusvaatteet + vaatteet, jotka jättivät jotain mielikuvituksen varaan. Ehkä aiemmin tiedettiin, miten pukea sitä naista, joka ei treenaa itselleen lihaskorsettia + käy rasvaimuissa ym. Toisaalta kaikki naispuoliset filmitähdet Hollywoodissa kävi kauneusleikkauksissa tuohonkin aikaan, ja tietenkin olivat dieeteillä. Kauneus miellettiin vaan enemmän kasvojen kauneudeksi, joten kosmeettinen kirurgia kohdistui lähes yksinomaan kasvoihin. Rintoja pystyi vielä tuolloin muokkaamaan toppauksilla ja rintaliiveillä, koska peittävämmät vaatteet olivat normi.

Ironista on myös se, että Elisa.net on listannut tyyli-ikoneiksi sellaisiakin hahmoja, joita aikoinaan pidettiin kaikkea muuta kuin tyylikkäinä: rasvalettejä jne. Aika kultaa ja sitä rataa. :) Mutta hyvännäköisiä kuvia hyvännäköisistä ihmisistä. Mielenkiinnolla vaan aina katselen noita listauksia/kuvakoosteita sillä silmällä, keitä noissa kuvissa _ei_ näy...

Kureliivit, rintaliivit, muuten vain muotoilevat alusvaatteet + vaatteet, jotka jättivät jotain mielikuvituksen varaan. Ehkä aiemmin tiedettiin, miten pukea sitä naista, joka ei treenaa itselleen lihaskorsettia + käy rasvaimuissa ym. Toisaalta kaikki naispuoliset filmitähdet Hollywoodissa kävi kauneusleikkauksissa tuohonkin aikaan, ja tietenkin olivat dieeteillä. Kauneus miellettiin vaan enemmän kasvojen kauneudeksi, joten kosmeettinen kirurgia kohdistui lähes yksinomaan kasvoihin. Rintoja pystyi vielä tuolloin muokkaamaan toppauksilla ja rintaliiveillä, koska peittävämmät vaatteet olivat normi.

Ironista on myös se, että Elisa.net on listannut tyyli-ikoneiksi sellaisiakin hahmoja, joita aikoinaan pidettiin kaikkea muuta kuin tyylikkäinä: rasvalettejä jne. Aika kultaa ja sitä rataa. :) Mutta hyvännäköisiä kuvia hyvännäköisistä ihmisistä. Mielenkiinnolla vaan aina katselen noita listauksia/kuvakoosteita sillä silmällä, keitä noissa kuvissa _ei_ näy...

ketäs siellä sun mielestä pitäis näkyä ?
epäilen ettei kuvien tarkotus ole esitellä henkilöitä, eikä keinoja näyttämiseen siltä miltä näyttävät. vaan kyseessä on minun mielestä kuvia tietyltä ajalta.

Viimeksi muokattu:
Palstavaimo? :laugh: Aina kun mä olen edes puoli päivää pois palstalta ja yritän elää live-elämää niin mut on jo naitettu jonkun toiveikkaan harmaan toimesta Päättömälle.

Aijai, ei Päätön jaksaisi mun muuttokuormaa joka sisältää 32-osaisen kukkahattukokoelman...:flower:

Herra Echon kanssa tulisi kyllä toimeen, puhuisivat tuntikaupalla autoista.

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä