tyydytystä vain miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eweliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eweliina

Vieras
Miten suhtautua kun mies haluaa tyydytystä vain itselleen? Eli kun seksiä harrastetaan, hän haluu minun hyväilevän häntä suulla tai käsillä niin kauan että saa orgasmin. Sen tekisin mielelläni mutta, entäs kun en itse saa mitään. Eli hän haluaa nauttia mutta niin että nainen jää ilman.
Minusta se olisi okei, jos en itse haluaisi seksiä kovin usein, mutta yleensä olen aktiivisempi osapuoli ja haluan seksiä useammin. Miten siis toimia etten pahoittaisi mieltäni, ei ole kivaa jäädä miehen orgasmin jälkeen paikat kosteina odottamaan ensiviikkoa. Tietenkin voisin hoidella itseni mutta kuinka moni mies olisi valmis tyydyttämään naisen saamatta itse mitään?

tarina, mitä kerrot. Tuollaisia olen pari kappaletta tavannut. Ihan normaalina pitävät tuollaista, että seksi on sitä, että mies vain saa. Siihen sitten loppuu. Sitten saa vielä päälle haukut, että on frigidi, jos kehtaa ehdottaa, että vielä jatkettais niin, että nainenkin seksistä jotain kostuisi. Suuseksi naiselle annettuna on kuulemma frigidien keksintö, kyllä normaali nainen kostuu muutenkin. Samoin sormettaminen. Frigidien lehmien juttuja, eivät normaalisti (eli pelkästään miehelle suuseksiä antamalla, kerta toisensa jälkeen) kerran osaa kostua, keksivät kaikenmaailman kotkotuksia.
Mulla on parikin eksää ollut, jonka mielestä ihanne-seksisessio on sellainen, että mies saa suuseksiä tai sitten pannaan, mutta heti loppuu kun mies laukeaa. Sitten voivottelivat jonkun kolmen minuutin panon jälkeen, että "voi kun et taaskaan ehtinyt mukaan, onko sulla jotain estoja kun et saa?"
Kyllä sellaisia miehiä on, joilla on naisia ollut, mutta eivät ole sormillaan naisen alapäähän koskeneet, suuseksistä nyt puhumattakaan.
Ei ollut estoja, oli vain mies, joka oli onneton sängyssä.

Olen ainakin itse toooosi kyllääntynyt tuohon ajattelumalliin, ja siis siihen käytännössäkin, että usein ne hommat tunnutaan hoideltavan "miesten mukaan"...Niiiin kyllästyttävää!!! Ja halukas nainen on jotenkin niin weirdo, että ihmettelen sitä asennetta tänä päivänä.

Seksiä pihtaavan avoliittoni vedellessä viimeisiään olen onnellinen seksikokemuksesta, jossa ( vieras )mies todella huolehti siitä, että minä nautin ja teki hommia sen eteen ja monta kertaa ja kaikintavoin osoitti sen ajatuksen todeksi, jota haluan niin vaalia "että seksi on ihana ja nautinnollinen asia ja sitä ei tule ottaa niin kovin vakavasti", ja kun etsii niin voi löytää... Kumppani,joka seksillä luulee voivansa säädellä muita asioita ja hakee vain loppujen lopuksi omaa nautintoansa, tai ainakin mahdollisimman vähäistä "vaivaa", on jotenkin niiiiiiin väärillä raiteilla kuin vain olla voi ja toivonkin, että kaikki naiset tajuavat lähteä sellaisesta suhteesta. Olen itse aina uskonut asoiden selviävän puhumalla.Mutta eiei....Sanotaan mitä sanotaan, yhdyn jostain lukemaani kommenttiin, että rakastelu on kuitenkin rakastamisen puhtain muoto, jossa pitäisi myös kyetä osoittamaan taitonsa tehdä toiselle hyvää ja epäitsekästäkin.

Kyllähän tuo meille monelle miehelle tuttua on, että yhdynnän jälkeen tulee raukea olo eikä seksi enää heti kiinnosta. Ne vaimon kosketukset tuntuvat kutittavilta josta syystä helposti vetäyty etäämmälle. Silti olen opetellut menemään vaimon viereen seksin jälkeen, kun tiedän hänen odottavan sitä. Yleensä nukahdan siihen.

Mitä muuta siinä pitäisi tehdä?

Pitäisikö kertoa miltä äskeinen kokemus tuntui?

Toi on niiiin ärsyttävän yleistä heti kun on vähänkään pidemmästä suhteesta kyse! Itsellä kokemusta lähinnä 28 - 40 -vuotiaista miehistä seksikumppaneina. Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin ihminen. Miehet jaksavat miellyttää naista (ne jotka ylipäänsä osaavat) tasan niin kauan kuin uutuuden viehätys jatkuu. Uutuuden viehätys parisuhteessa kestää n. 6kk - 3vuotta. Sitten kun suhde on kestänyt pari vuotta tai kauemmin, miehet hiljalleen kyllästyvät samaan naiseen ja seksistä tulee miehen tarpeiden tyydyttämistä, jossa naisella on osana kiihottaa miestä ja tyydyttää hänet. Samalla seksin ja miehen tekemien aloitteiden määrä laskee, seksistä tulee vähemmän kiihkeää ja arkisempaa. Seksi ei näy enää arkipäivässä flirttinä tai viekoitteluna, koska miestä ei enää kiinnosta. Saalis on napattu ja se alkaa olla niin arkinen. Aiemmat puheet seksielämän huoltamisesta ja romantiikan ylläpidosta unohtuvat ja jäävät kaikumaan vain katkeroituvan naisen päähän.

Suuseksiä ei naiselle enää tarjota, sitä ehkä annetaan pari minuuttia jos nainen sitä pyytää. Sormilla hyväily ja suuteleminen alkavat myös vähentyä eikä miehellä ole enää mitään erityistä halua tuottaa naiselle nautintoa. Naisen nautinto ei ole miehen päämäärä vaan päämääränä on mahdollisimman tehokas oma laukeaminen, jonka jälkeen voi tehdä jotain muuta. Naisen tyydytys on satunnainen sivutuote - eihän miestä voi velvoittaa tyydyttämään naista jos tämä ei siinä kolmessa minuutissa ehdi laukeamaan. "Kukin huolehtikoon omista orgasmeistaan", vai mites se meni..

Sitten myöhemmin, kun nainen turhautuu kelvottomaan seksiin, joka ei tunnu enää missään, mies ihmettelee miksi nainen ei enää tee aloitteita. Mies myös ihmettelee, miksi aiemmin halukkaasta naisesta on tullut haluton ja masentunut. Pian naisella on uusi mies eikä entinen miekkonen enää löydäkään seksuaalisesti aktiivista naista, vaan saa kumppanikseen pihtaavan frigidin. Näin se menee. Ensimmäisten kolmen vuoden perusteella parisuhteen seksin tulevasta laadusta ei voi päätellä mitään (paitsi jos seksielämä on jo alussa kuollutta, ei se tod.näk. myöhemminkään siitä kohene).

MIstä sitten seksuaalisesti aktiivinen nainen voisi löytää miehen, jolla olisi potentiaalia tarjota laadukasta seksiä naiselle myös pidemmässä liitossa? Olisi hyvä, jos esim. netti-ilmoituksiin, joissa etsitään kumppania, pitäisi rehellisesti merkitä keskimääräinen seksuaalinen halukkuus viimeisimmässä pitkässä suhteessa (esim. kuinka monta kertaa viikossa haluaa seksiä kumppanin kanssa). Näin pihtarit ja frigidit paljastuisivat jo ennen kuin on liian myöhäistä.

Tossa aamupäivällä lämmittelin mammaa tollasen tunnin verran selkähierontaa ja jalkapohjahierontaa tällä kertaa ja suuseksin kautta hommiin.
Takana rapiat 30 vuotta, ettei se vissiin ihan joka paikassa ole noin ankeata.

Yhteistyössä