Tyydytättekö itseänne?

• Viestiketjun aloittaja minttu sekä ville
  • Ensimmäinen viesti
minttu sekä ville
Tuli tällänen juttu mieleen ja siks kirjotan nyt harmaana, ettei kukaan käy mun kimppuuni. :D

Mulla on sillon tällön tapana. Ja heti alkuun laitan, et saan kyllä miestäki ihan niin paljon ku haluan ja siltä saan myös parhaat orkutki, mutta välillä vaa tuntuu, et pitää saaha lisääki :p :p

Viimeksi eilenillalla sain ukkoa oikeen kunnolla, mutta jo tänäaamuna tuntu, et lisää ois tultava ku ukko oli töissä.
Vieraisiin ei oo ikinä tehny mieli enkä aio mennä, mutta mulla on sellanen "musta poika" ja kalle-lehti kaverina ni johan tulee hyvä ja nautinnollinen mieli. :D

Tekeekö kukaan muu kotiäiti tätä kans? =)

diipadaapa
teen. mutta ei mua mitkään kallet innosta. enempi tykkään lukea eroottisia juttuja kuin katsella reva levällään kuvia.

Onnellinen parisuhde, mutta mä tarvin enempi seksiä kuin mies. :whistle:

v
En katso olevani kotiäiti. Töissä en ole, mutta opiskelen, ja ajattelen tulevaa uraani ensimmäisenä ajatuksena aamulla ja viimeisenä illalla. (Olisiko jossain jotain pirunsarvihymiötä kuvaamaan mua?)

Mutta vastaukseen... Joskus kyllä, en päivittäin enkä aina edes joka viikko.

ap
Ei oo provo. Mut eikä tiimarivihko tarvi kalua ollenkaan, vai eikö tiiä naisten tarpeista?! :O

Meillä kans on toimiva avioliitto, mut niinku jo laitoin, et on mukava saaha vähän enemmänki ku tarpeeks kalua!

ap
Siis seksikö törkysitä!!??
Voi sua rappanaa ku et varmaan oo saanu koskaan kunnon kalua. Säälin sua. En minä paa joka reikää sillä sauvallani. Vain siihen oikeaan :D

Mä en kato mitään törkyjuttuja tv:stä tai videoilta ku lapset on tässä leikkimässä ja mä käyn pika"panolla" yläkerrassa. =)

nimim. kokemusta pitkältä ajalta
Alkuperäinen kirjoittaja housewife:
Vastaus kysymykseen:kyllä. Omin käsin saan orgasmin ilman mitään ongelmia, yhdynnässä en koskaan.
Mä en saa omin käsin ollenkaan, mut sauvalla kyllä. Ollaan miehen kans yhessä tilattu sauva ja välillä leikitään sillä yhessä kans.

Käskeppä miehes imuttaa sun pillua oikeen kunnolla ja keskity vaan siihen ni kyllä se orkku sieltä lentää... :D

pieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyt nikittä:
Mä oon joskus teininä kokeillu mutten ymmärtäny sitä ideaa joten ei nappaa vieläkään...
Muttet ymmärtännyt ideaa!? Onko tuo nyt niin kovin vaikeaa ymmärtää... Tuottaa nautintoa itselleen. Kukas sen parhaiten tietää mistä tykkää kuin oma itse?

Ja piti vielä mainita että mielestäni itsetyydytys on aivan normaalia parisuhteessa, jos silti "yhteinenkin" seksi toimii!

ninina
Tääläpä naiset oikeen kunnolla keskustelee!! :p :p
Herkku aihe mulle :D

Mä tyydytän ihteäni kans sauvalla n.2krtaa vkossa ja ukon kans rakastellaan kans tosi usein. Välillä päivittäin. =)

Se vaan on niin ihanaa saada ja antaa!!

näin meillä
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Vastaus kysymykseen:kyllä. Omin käsin saan orgasmin ilman mitään ongelmia, yhdynnässä en koskaan.
Sama täällä!!
Kokeilkaapa tätä! MUlla toimiia aina!

Mies selinmakuulle. Istu kalun nokkaan ja jynssää siinä miehen kans yhessä. Mies imuttaa rintoja samalla ja hieroo sun pakaroita. VARMA ja taattu orkku sulle! :D

housewife
Sama täällä!!
Tähän tilanteeseen olen jotenkin "tottunut". Yhdynnässä en pysty vaan antamaan mennä, heittäytymään.
Seksi noin muuten ei ole minulle kovin tärkeä asia...

äiti
Josksu aiemmin ja vielä raskaana ollessakin olin aivan mahdottoman kyltymätön, mutta nyt kotiäitinä ei kiinnosta tuon taivaallista, ei edes miehen kanssa..:( Mies kyllästyy joku päivä odottelemaa, että mun kiinnostus taas heräisi..

ap
Sama täällä!!
Tähän tilanteeseen olen jotenkin "tottunut". Yhdynnässä en pysty vaan antamaan mennä, heittäytymään.
Seksi noin muuten ei ole minulle kovin tärkeä asia...
MUlle seksi on elinehto! =)

Yhteistyössä