Tyttöystäväni makaa sikiössä seksin ''jälkeen'' ja valittaa erittäin kovista alavatsa kivuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
Kairasin takaapäin ilman ongelmia, kunnes käännytin selälleen jonka jälkeen luultavammin otin liian rajusti(?)

Kovaa kipua ala-vatsasta ja itkee sikiössä täristen, ei anna soittaa ambulanssia. Aikasemminkin näitä tullut mutta ei näin kovilla kivuilla.

Lääkäri sanoi aikaisemmin että johtuu minun varustuksesta ja pitäisi ottaa rauhallisemmin. Joka aktin jälkeen tätä ei tule vaikka välillä rajusti ottaisi ja vaikka yrittäisi rauhallisemmin niin vaimoke haluaa kovempaa.

Mistä voisi johtua?

Mulla myös kerran käynyt noin, meni noin vartissa ohi. En tiedä mikä oli, täältä kun silloin kyselin, niin useat veikkasivat puhjennutta kystaa tms.

Kipu oli kyllä hurjaa

Tutulta kuulostaa, kysta puhkesi silloin. Oli muuten myös takaapäin isovehkeisen miehen kanssa.

Voi helevata että sitten sattui, aivan kamalaa. Muuten ei sellaista kipua kyllä seksin aikana aikaiseksi saa, vaikka miten pistäisi menemään.

Minullakin on ollut. Mies yritti liikuttaa minua niin meni taju, heräsin ambulanssimiesten pörrätessä ympärillä. Syytä päivystyksessä ei ollut kenelläkään kiinnostusta tutkia, joten mysteeri on edelleen.

Katse sumea. Parin tunnin ihmettelyn jälkeen pääsi jo istumaan, totesi että buranaa osaa syödä ilman lääkärinkin määräystä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/2489328 Kystasta kokemuksia kävin lukemassa ja tulokseen päädyin että ei ne lääkärit niille mitään tee. Harmi vaan että kivut noin korkeet aiheuttaa..

Yhteistyössä