Tyttövauvan tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Olen joskus kuullut että olisi huolestuttavaa jos tytöllä olisi kovat pahkurat rintojen kohdalla vauvana? Sille oli joku nimikin :whistle: Aattelin vaan kun illalla huomasin 1v:lla tissien hieman kohonneen. Kokeilin sit nännien molemmin puolin ja jotain kovaa siin oli...ehkä sellaisen 20 cent kokoisena alueena :o Ei mulle ole koskaan lääkäri mitään maininnut et ois jotain hälyttävää, ei kyl mielestäni ole tutkinutkaan. Tuli nyt vaan mieleen kun kaverin vauvalta niit oli tutkittu ja seurattu.
Onko tietoa? Pitäisikö huolestua?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 20:59 metsänpeitto kirjoitti:
Ja sitten itse asiassa joskus alta vuoden ikäisenä ne turpos uudelleen, mutta se liittyi lapsen lääkitykseen.

Voiskohan ne turvota tuossa iässä muutenkin? attelin vaan kun joskus kaverin kaa niitä koklailtiin ja vertailtiin enkä silloin muista neitillä noin isona olleen...

Mulle tas neuvolasta sanottiin että äidin hormoonit turvottavat niitä. Pojallakin. Laskee sitten ajan kuluessa.

No joo luin taas tosi tarkkaan ennenkuin vastasin... :ashamed: Ehkä ei ne äipän hormonit ihan 1veellä enää vaikuta... :whistle: <br><br>

Meidän tytöllä oli syntyessään ja siitä noin 1 vuotiaaksi toisessa tississä kova patti,vauvoilla se on normaalia ja yleensä häviää itsestään. Tytöllä se ultrattiin ja mitään ei löytynyt :) Hävisi sitten pikkuhiljaa pois,lääkärit sanoivat,että oli vain "rasvapatti",mikä yleensä vauvoilla,mutta meidän tytölle se oli jäänyt pidemmäksi aikaa. Eli ei ollut ollenkaan vaarallista,eikä harvinaistakaan :)

Näin siis meille lääkäri sanoi,mutta jos itseä vaivaa,niin käykää tarkistuttamassa :) <br><br>

Yhteistyössä