tyttövauvan/poikavauvan oireet ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUTUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TUTUS

Jäsen
25.10.2007
364
0
16
Kertokaa mitkä on ns, tyttövauvan oireet ? Useammassa viestissä niistä puhutaan mutta mitä ne sitten on ?

Minulla näin esikoisen kohdalla joka siis tyttö
raskauden alussa pahoinvointi kuvotus mutta en oksentanut
ruuaassa maistui kaikki hapan ja kirpeä
Kasvisruuat maistui hyvälle
raaanlihan käsittelty/valmistus teki pahaa
Kova närästys

Nyt odotan toista vauvaa ja oireet on lähes samat eli lisäksi muita oireita ovat:

Pahaolo vaivaa koko ajan
Selässä finnejä
närästys vaivaa myös
Sykkeet myös 144-160 vk 28+6
sykkeet 145-153 vk 30+6

No mulla ei esikoisen,tytön odotus aikana minkäänlaisia kuvotuksia,eikä muitakaan oireita.Olin tosi virkeä ja elämäni kunnossa.Mutta seuraava,poikavauva...alkoi suonenvedoilla jaloissa,keho täynnä mieshormooneja :/ Näppyjä siellä täällä.Kauhea kuvotus mm.kissalle en voinut ruokaa tarjota.Närästi tosi kovaa.Sulle taitaa olla poika tulossa =) Pojat on iiiiiiihania,mamman kultia :saint:

mulla oli samat oireet tyttöjä odotelesani kun sulla tossa ekassa...nyt odotan kolmatta ja samoilla systeemeillä mennään kun sulla mutta tulokas on tyttö..ja närästää ja suonta vetää...rv 24+4

Minulla on 2 poikaa ja 2 tyttöä ja ihan kaikissa ollut kovaa oksetusta, voipuneisuutta, kaupassa ei voi lemujen vuoksi käydä yms tuskaa ;) , joka on helpottanut n. vk:lla 16. Ei yhtään mitään eroa. Vaikea sitten kuvitella, kumpi sieltä nyt on tulossa, kun oireet ovat jälleen samanmoiset.

2 poikaa ennestään ja nyt tyttöä odotetaan syntyväksi ensi kuussa.

ainoat huomattavat erot poikien ja tämän tytön odotuksessa ovat olleet.
ja nämä tytön odotuksen piikkiin siis B)
-finnejä selässä
-kaikki rasvainen (hampurilaiset, kebabit, pihvit, makkarat,sipsit yms) tökki rv 30 saakka. nyt vähän jo voin syödä, paitsi en kebabbia :whistle:
-armoton närästys
-pojista leivisin, tämä kasvaa eteenpäin (maha siis)
-tästä ei ole ollut viivaa navasta alaspäin

kaikilla sykkeet olleet 135-155 välissä!!!

muuta isoa eroa en ole huomannut.
pulttis ja tyttö tasan rv 35 :heart:

Kiitos vastauksista itselläni on edelleen tyttö olo ihan näiden oireiden takia jotka on niin samanlaiset kun esikoisen kanssa. Isi toivoo kovasti poikaa puhuu juniorista kovasti. Toivon kovasti, että jos vauva on poika hänestä tulisi ihana äidi kulta :)

Yhteistyössä