tyttöraskaus ja poikaraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eipä mitään eri oireita,tai poikaa oottaissa alkoi maha näkymään PALJON myöhemmin,mutta tiedä sitten oliko syynä se että olin hoikempi,kuin tyttöjä oottaissa..

Mulla oli se ero, että poikaa odottaessa pahoinvointi oli kaamea, tyttöä odottaessa huomattavasti helpompi. En sitten ota mitään kantaa siihen, että johtuiko tulevan vauvan sukupuolesta asia mitenkään.

Tyttöraskaus: pahoinvointia aamusta iltaan. Kaikki tuli pihalle mitä suuhun laitto. Loppui noin puolessa välissä. Väsytti perkeleesti. Pysty nukkuu heposti 24h putkeen.
Paino nousi 25kg! Masu oli isompi.

Poikaraskaus: ei pahoinvointia. Olo muutenkin pirteämpi ja parempi.
Vatsa on vain edessä oleva pallo. Takaapäin ei vois aavistaakkaan et olisin raskaana. Painoa tullut vain 10kg ja eräpäivä käsillä.

Kolme poikaraskautta ja kaikki hyvin erilaisia esim pahoinvoinnin, vatsanmuodon, väsymyksen, hiusten hyvinvoinnin, painonnousun, vauvan sydämenlyönnintiheyden jne suhteen.

Kaks poikaa ja tyttö: tyttöä odottaessa oli jonkinverran pahoinvointia, pojilla ei yhtään. Tyttöä odottaessa masu kasvoi suuremmaksi, poikia odottaessa oli pienempi, vaikka syntymäpainoltaan tyttö sijoittui poikien väliin. Iho, hiukset ja kynnet loistivat kaikki todella hyväkuntoisina jokaisella kerralla.

Minulla tyttö ja toinen tulossa. Lähes samanlaiset raskaudet: Oksentelua vkolta 6 vkolle 16, järkyttävä närästys, molemmista puhkesi myös raskausajan astma. Ekassa tosin masu levisi sivulle, toisesta oli "poikamaha". Niin ja eka raskaus oli helppo, ei suppareita. Nyt on ollut niitäkin, ja alkuun oli vuotoja. Molemmilla on ollut korkeat sykkeet aina, 40-160

Esikoista odottaessa hehkuin ja kaikki povasivat poikaa. Mitään turvotuksia, pahoinvointeja ei ollut vaan voin todella hyvin. Poika tuli.

Kuopusta odottaessa hehkuin myös, pahoinvointia oli jonkun verran, tietyt hajut aiheuttivat oksentamisen, mutta muuten voin hyvin. Tyttö tuli.

Yhteistyössä