?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
Alkuperäinen kirjoittaja entä:jaada?
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
tähän ja tykkään myös nimen Juliette versiosta sekä Julienne on kans kivaToki riippuu tietenkin sukunimestä kanssa miten sopii.
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja noo:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja noo:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Älä Jennaa ainakaan anna. Niitä on ikäluokka 7 v - 14 v pullollaan.
se on totta. Niin ysäri-nimi kuin vaan voi olla.
Ihan totta,ei missään nimessä tuota nimeä.
Ai kamala miten joku voi harkita edes,ei siltikään vaikka miten nimestä tykkäisi kun se nyt vaan sattuu olemaan ysäri-nimi![]()
(ei ole meillä tuota nimeä,että siitä on turha reviskellä)
on se![]()
Niin mitäs sitten vaikka olisikin?
On se kumma ettei lasta voi nimetä sellaisella nimellä josta tykkää,vaan pitää kaikenmaailman luettelot ja listat syynätä ettei vahingossakaan tule vastaan kaimoja.
no en mitään listoja syynääkään. Mielleyhtymä tuosta vaan on vuosi 1996, eikä siinä mitään jos sellaisesta tykkää. Löysää myssyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
tähän ja tykkään myös nimen Juliette versiosta sekä Julienne on kans kivaToki riippuu tietenkin sukunimestä kanssa miten sopii.
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
Julienne-suikale![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt sen keksein =):Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
Julienna hienompi!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:muillakin lapsillani erikoinen nimi, ei löydy almanakasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ap:muillakin lapsillani erikoinen nimi, ei löydy almanakasta![]()
Minä en pidä sitä merkittävänä, että lasten nimet jotenkin mätsäisivät keskenään. Kaikkihan me ollaan omia yksilöitä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt sen keksein =):Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
Julienna hienompi!
meiltä löytyy jo sellainen![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt sen keksein =):Alkuperäinen kirjoittaja Peesi :Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juliet on mun mielestä kaunis "J-nimi".
Julienna hienompi!
meiltä löytyy jo sellainen![]()
![]()
![]()
No entäs se Jennika?