tyttölapsen vaatteiden myynnissä taitaa olla ylikapasiteettia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Eli tarjolla on enemmän kuin ostajia olisi. Joku harva on ostamassa, kymmenen tarjoaa eikä ostaja vaivaudu edes vastaamaan että kiitos mutta ei kiitos tai kiitos mutta en tarvitse enää... ja kaksikymmentä myy, niitä samoja bodeja ja nuttusia..
Alan vaipua epätoivoon. Olen kauan yrittänyt päästä eroon vauvan vaatteista, eikä tunnu kiinnostavan ketään. Ihan siistejä tavallisia käytettyjä perusvaatteita, ja halvalla menisi, mutta tuolla ne pahvilaatikossa ovat, ja alkavat sitten haista pahvilaatikolle tai muovilaatikolle tai muovipussille, jos siis materiaalia vaihda säilytyksen suhteen.

Ja kertokaa mulle tyhmälle mikä trendivaate on ne henkka-maukan rytkyt?? Halpatuotantovaatteita, lapsityövoimalla tehtyjä!! Onko se niin, että jos epäkäytännöllinen tönkkö silkkimekko kokoa 56 ostetaan H&M:sta, se on upea ja kaunis ja kaikki haluaa sen?
vaikka se on vaikea pukea pienelle vauvalle ja on hankala päällä..
ja jos H&M:sta ostaa tavallisen perusbodyn, tai potkarit, tai potkupuvun, tai trikoisen unihaalarin, se on tosi magee ja siisti nuttu, mutta samanlainen, vastaavanlainen mistä tahansa muusta liikkeestä - ja voi kauhistus markettivaatteita!! - on ihan kamala lumppu??!!!

Miksi myydä niitä vaatteita?? etkö voi vain antaa pois jollekin joka tarvitsee tai viedä kierrätyskeskukseen. itse olen ainakin näin toiminut kaikkien kolmen lasten ylijäämien/hyväkuntoisten vaatteiden kanssa. vanhoista vaatteista ei kuitenkaan kehtaa pyytää todellakaan suuria summia (vaikka ovatkin hyviä)

ja minusta kun tuntuu ettei tuolta löydy enää hyviä ja halpoja vaatteita(siis käytettyjä) en viitsi ostaa kaikkea uutena kun niin vähän aikaa menevät

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Miksi myydä niitä vaatteita?? etkö voi vain antaa pois jollekin joka tarvitsee tai viedä kierrätyskeskukseen. itse olen ainakin näin toiminut kaikkien kolmen lasten ylijäämien/hyväkuntoisten vaatteiden kanssa. vanhoista vaatteista ei kuitenkaan kehtaa pyytää todellakaan suuria summia (vaikka ovatkin hyviä)

En ihan vielä lahjoituslinjalle, ovat sen verran hyviä, että jonkusen roposen jos itselle saisi.. uutta kun kuitenkin on ostettava, isommille en enää käytettynä juurikaan löydä. Vauvalle kyllä.

Antaisin ne jollekin tuttavalle, vaan ei ole ketään tuttavaa, jolla olisi nuorempi tyttövauva.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vauvan omaava:
ja minusta kun tuntuu ettei tuolta löydy enää hyviä ja halpoja vaatteita(siis käytettyjä) en viitsi ostaa kaikkea uutena kun niin vähän aikaa menevät

Halpoja ne olisi, hyviä sitten ei varmaankaan :) :D

Mutta kertokaa mikä juttu se H&M, Hello Kitty, Lindex , Mansikka marja ja muut suosikit on? Miksi sitä halutaan? Miksi joku muu merkki ei kelpaa, vaikka vaate olisi hyvännäköinen ja siisti ja laadukas jne? Ja jos halutaan jotain tiettyä merkkiä, miksi ei mennä kauppaan ja osteta uutena, kun käytetyistä tuntuvat pyytävän kauheeta hintaa?

Ja kesän jälkeen mulla olisi läjäpäin pojalle 110 cm vaatteita, H&M; disneytä ja lindexiä aika tavalla. Ihan perusvaatetta, collaria, meneekö ne sitten edes kaupan eli onko ostajia?

huonosti menee nekin,siis pojan vaatteet.mullakin ihan siistejä ja jotakin H&M:kin seassa.niitä tietysti ekana kysytään,mut kun ei ihan eurolla anna,niin ei tee kauppaansa :/ :whistle:

Yhteistyössä