P plölölööl Vieras 18.02.2012 #79 roxy,netta,bella,chiki,pike,bertta,elsa jajajajaja kylli ,,,,, sori vähä myöhäs o: ,,, mut jos muuthaluuis ;D
roxy,netta,bella,chiki,pike,bertta,elsa jajajajaja kylli ,,,,, sori vähä myöhäs o: ,,, mut jos muuthaluuis ;D
M "moi" Vieras 11.03.2012 #80 mulla on koira nimeltä nessu ja kissa nimeltä minni meille tulee pian tyttö pentu ja en tiiä mikä sen nimi vois olla joten voitteko laittaa nimiä
mulla on koira nimeltä nessu ja kissa nimeltä minni meille tulee pian tyttö pentu ja en tiiä mikä sen nimi vois olla joten voitteko laittaa nimiä
K Koira-fani <3 Vieras 03.10.2012 #82 Moi, mäkin saan kohta yorkshirenterrier pennun ja minä ainakin jään sen kanssa kotiin koska mun mielestä se on vielä liian pieni jäämään yksin kotiin joten suosittelen sulle että jäät sen kanssa kotiin
Moi, mäkin saan kohta yorkshirenterrier pennun ja minä ainakin jään sen kanssa kotiin koska mun mielestä se on vielä liian pieni jäämään yksin kotiin joten suosittelen sulle että jäät sen kanssa kotiin
V "vieras" Vieras 07.10.2012 #83 pella pelava minja Aurora Elma helmi iines Josefiina kielo lilja martta nelli onerva roosa sointu talvi ursula vanamo viola
pella pelava minja Aurora Elma helmi iines Josefiina kielo lilja martta nelli onerva roosa sointu talvi ursula vanamo viola
K koira fani Vieras 07.08.2014 #84 Mä saan perhoskoiran pennun ja luultavasti nartun nii mikä ois hyvä nimi?
N Name Vieras 12.11.2014 #86 mutta lisään omat suosikkini: Tessi, Lola, Siri, Siru, Sera, Lily ja Elle. Oma koirani on nimeltään Tessi ja on kultainennoutaja
mutta lisään omat suosikkini: Tessi, Lola, Siri, Siru, Sera, Lily ja Elle. Oma koirani on nimeltään Tessi ja on kultainennoutaja