Tyttökoiralle nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi juttu ei enää näköjään ole "voimissaan" , mutta annanpa muille nimiehdotuksia: Mette,
Milli, Mina, Mine, Mindi, Nelli/Nella, Mide, Mafia, Myy, Meda, Miini, Liini, Liinu, Lola, Lili, Minni/Minny, Mipu, Nora, Neta, Nepa, Muksis, Mikki, Maikki, Mixy, Micy/Miky/Miki/Micky, Lulle, Lilli...

Itse olen ajatellu hankkia oman pienen koiran noin kahden vuoden päästä. Parhaat nimet mitä bongasin muista teksteistä olivat Melli, Ronsu, Milli, Dina, Dana, Hattara, Jupiter(tuon keksin itse), Demi sekä TaoTao. =) Ajattelin melko pientä koiraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
KISSA!

Jos meijän koira ois ollut tyttö niin sen nimeks ois tullut kissa :laugh:
Koska koirat on poikia ja kissat tyttöjä... Niin mä lapsena ajattelin ja ehkä edelleen... :snotty: :D

Mä tiedän koiran, jonka nimi on Kisu. Tai oikeastaan se on Chisu, mutta äännetään noin.
Sitten tiedän marsun nimeltä Musti :)

lulu,lil,bob , bobo ,bobi , popi , evi,bella,felli,luna, yms mjuita alistus nimiä eli kova kirjaimisiä paljon on : venla ,siru ja peeppi esim : pehmeitä jtn mis on paljon : bwmqmn : neba,bella bobi robi bombe,bobu , babu, yms muita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
R on kirjain joka yleensä yhdistettynä melkein mihin tahansa kirjaimeen herättää eli saa koiran kuuntelemaan sua ja kun se esiintyy nimessä se koira myös oppii aika helposti tunnistamaan sen nimensä.

Onko se nyt sitten pehmeä vai kova kirjain? :D

Riippuen mihin kirjaimeen se on yhdistettynä mun mielestä se voi olla kumpaa vaan

:)

saatamme saada lapinkoiran ja mikä näistä nimistä olisi sille järkevin.
myy nalle sani tuuli minttu nekku nasu peppi summer henni pikka
aino lotta. ja tässä nimi ehdoituksia

Tipsu
Tara
TaoTao
Lilli
Taapero
Sulo
Sissi
Sofi
Roki
Mimmu
Mimmi
Nemo
Nörtti
Tassu
Töpö
Höpsö
Höpö
Inka
Sam
Sammy
Sam
Maija
Mila
Misu :D
Terhakka
Touhuli
Wanda
Susa
Öömm.. tuli pari poikakoirien nimii mut en muista enään muuten olis ollu kamalasti ainakin viellä :DDD *nauraa* xDD oon sit aika nuori noin 11v niin ei kannata musta välittää et no ihan sama :P

Mitä mieltä olette oisko tyttökoiralle nimeks Bella tai Netta hyvä? :) Ellei ni voitteko sanoo jtn noihin liittyviä muita nimiä ku haluaisin yksinkertaisen ha lyhyen..

heips! anteeksi kun nytten esitän täällä nimi keskustelussa tämmöitteen kysymyksen:- Saan toyvilakoiran pennun kuukauden päästä. Mää mietin sitä et kun me haetaan se luultavastikkin lauantai aamuna ja sitten seuraavana Maanantaina aikuiset menee töihin ja lapset kouluun, et onks sitä mahdollista jättää 9viikkoinen pentu heti alusta yksin kotiin noin. kuudeksi tunniksi??

Toivoisin et mulle vastattais nimittäin tää on mulle hyvin tärkeä asia onhan hän joka siten tuleee meille perheenjäseneni.

heips! anteeksi kun nytten esitän täällä nimi keskustelussa tämmöitteen kysymyksen:- Saan toyvilakoiran pennun kuukauden päästä. Mää mietin sitä et kun me haetaan se luultavastikkin lauantai aamuna ja sitten seuraavana Maanantaina aikuiset menee töihin ja lapset kouluun, et onks sitä mahdollista jättää 9viikkoinen pentu heti alusta yksin kotiin noin. kuudeksi tunniksi??

Toivoisin et mulle vastattais nimittäin tää on mulle hyvin tärkeä asia onhan hän joka siten tuleee meille perheenjäseneni.

itse olen sitä mieltä että olisi paljon parempi jos sillä olisi seuraa ainaki noin alkuuun ettei sen sitten tarvitse olla peloissaan ja muuutenkin siitä voi jäädä jonkinverran pissa ja kakka jälkiä sisällle, joten oishan se hyvä jos joku pystyisi jäädä kotiin tai saisitte muualta sille seuraa (:

Yhteistyössä