M
myy
Vieras
Voiko tytöt 2v ja 8v laittaa hautajaisiin sellaset L&B:n Hibiskus-mekot vai onko liian "räikeet"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:Meillä oli helmikuussa, tytöllä päällä hautajaisissa valkoinen body (alla) ja samettinen (harmaa) mekko siinä päällä... Ja valkoiset sukkikset ja mustat kengät...
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:Meillä oli helmikuussa, tytöllä päällä hautajaisissa valkoinen body (alla) ja samettinen (harmaa) mekko siinä päällä... Ja valkoiset sukkikset ja mustat kengät...
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en laittais noin kirjavaa jos vaan olis vaihtoehtoja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en laittais noin kirjavaa jos vaan olis vaihtoehtoja
Samaa minäkin ajattelin. Kaapeissa ei oo muuta vaihtoehtoa eikä olis kyllä rahaa vaateostoksillekaan lähteä. "Hautajaisasulle" kun ei muuten oikein käyttöä ole, kuvan asu onkin häitä varten hankittu...
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:tuo mekko päälle ja joku tumma nappipaita siihen pääle!!
Alkuperäinen kirjoittaja Laita pois:Enää EI ole väliä miten pukeutuu hautajaisiin!!! Laita pois vaan, ihan hyvä on!!! Tuskin kukaan katsoo pahalla miten lapset pukeutunut!!!PäÄasia varmasti on että on puhtaat ja siistit vaatteet! Itse en missään nimessä ostaisi ja laittaisi pienten lasten päälle mustaa!Kauniit vaatteet siis ja hyvin sopii sekä hautajaisiin että häihin=)
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en laittais noin kirjavaa jos vaan olis vaihtoehtoja
Samaa minäkin ajattelin. Kaapeissa ei oo muuta vaihtoehtoa eikä olis kyllä rahaa vaateostoksillekaan lähteä. "Hautajaisasulle" kun ei muuten oikein käyttöä ole, kuvan asu onkin häitä varten hankittu...
Ei kellään kaverilla olisi lainata?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Laita pois:Enää EI ole väliä miten pukeutuu hautajaisiin!!! Laita pois vaan, ihan hyvä on!!! Tuskin kukaan katsoo pahalla miten lapset pukeutunut!!!PäÄasia varmasti on että on puhtaat ja siistit vaatteet! Itse en missään nimessä ostaisi ja laittaisi pienten lasten päälle mustaa!Kauniit vaatteet siis ja hyvin sopii sekä hautajaisiin että häihin=)
Joo, en mä mitään mustaa ostaiskaan mutta ajattelin jos pitäs olla yksvärinen...