Menisitkö hautajaisiin näissä: legginsit+saappaat+tunika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten minusta tuntuu, että tätä samaa joku kyseli aika vasta. Silloin vastasin, että riippuu siitä minkä tyyliset nuo vaatteet on ja minkä tyylinen on tilaisuus. Vaikea sanoa asukokonaisuutta näkemättä onko sovelias vai ei.

[QUOTE="aloittaja";22893991]Kysyin aiemmin,ajattelin jos saisin lisää mielipiteitä.[/QUOTE]

No laita kuva siitä asukokonaisuudesta jos haluat ihan oikeasti mielipiteitä. Ei siitä muuten osaa sanoa ovatko nuo asusteesi hautajaisiin sopivat.

Hametta mietin,mutta kun en millään jaksaisi lähteä etsimään,kun olen makkaramahan omistaja niin tuntuu että on tosi vaikea löytää mukavaa hametta.Elloksella oli kyllä kivoja espritin hameita mutta kun ei tiedä ovatko miten pientä kokoa.

En. Mä olen äitini ja mummoni kasvattama, eli en tosiaankaan menisi arkisessa asussa hautajaisiin- edes pienimuotoisiin.

Kyllä mä varustaudun aina jollain vähän 'fiinimmällä' asulla, suorat housut tai yksinkertainen hame- ei trikoota missään nimessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22894026:
En. Mä olen äitini ja mummoni kasvattama, eli en tosiaankaan menisi arkisessa asussa hautajaisiin- edes pienimuotoisiin.

Kyllä mä varustaudun aina jollain vähän 'fiinimmällä' asulla, suorat housut tai yksinkertainen hame- ei trikoota missään nimessä.

Peesi

Riippuu siitä kuinka pitkä tunika on? Jos peittää hyvin takapuolen, niin ehkä voisit mennä... mutta jos on lyhyttä mallia oleva tunika, niin ei ole kivannäköiset ne piukat legginsit.
Laita sinne tunikan alle jotkut normaalit juhlavat mustat housut.

Tunikan tilalle mekko, leggareitakin on sellasia ohkasia, jotka näyttää sukkiksilta, sellaset minusta menee saappaiden ja mekon kanssa. Lyhyt tunika ja trikooleggarit kuulostaa muutenkin siltä että housut puuttuu.

[QUOTE="Siis";22894169]Ööööö.... no ei huomaakaan jos ei kato ihmistä polvien yläpuolelle?[/QUOTE]

????

Ja ap:lle että hyvin voit laittaa mielestäni jos saappaat ovat siistit ja asialliset. Ja kuten todettu jo tässä ketjussa niin miten erotat legginsit sukkahousuista, jos on saappaat jalassa? Toiset katkeaa nilkkaat, toiset jatkuu varpaisen yli. Siinä ero.

Itselläni parin viikon päästä hautajaiset, joihin laitan mustat korolliset talvisaappaat mutta vaihdan ne muistojuhlaan avokkaisiin. Muuten ihan perushautajaisvaatetus.