H
harmitus
Vieras
Harmittaa kovin. Pitkästä aikaa kaverini järjesti tyttöjen illan luonaan. Mies oli jo luvannut lähteä kaverinsa kanssa ulos, joten lähdin itse tuonne tyttöjen iltaan vauvan kanssa (tämä siis sopi illan emännälle, hän itse ehdotti että otan vauvan mukaan). Yleensä vauva on tosi aurinkoinen ja tyytyväinen, nukahtaa helposti syliin jne, joten ajattelin, että pari tuntia voisin olla pippaloissa.
No, menin vauvan kanssa paikalle, ja kuinkas kävikään. Vauva oli koko ajan tyytymätön ja kitisi. Syötin, vaihdoin vaipan ja tein kaikkeni, mutta ei. Lähdimme kolmen vartin jälkeen kotiin, koska en halunnut itkun pilaavan muiden iltaa.
Nyt sitten olen istunut kotona, vauva nukkuu jo ja mies on siellä kaverinsa kanssa. Harmittaa jotenkin vieläkin, kun turhaan laittauduin kun sainkin viettää illan omassa seurassani.
No, menin vauvan kanssa paikalle, ja kuinkas kävikään. Vauva oli koko ajan tyytymätön ja kitisi. Syötin, vaihdoin vaipan ja tein kaikkeni, mutta ei. Lähdimme kolmen vartin jälkeen kotiin, koska en halunnut itkun pilaavan muiden iltaa.
Nyt sitten olen istunut kotona, vauva nukkuu jo ja mies on siellä kaverinsa kanssa. Harmittaa jotenkin vieläkin, kun turhaan laittauduin kun sainkin viettää illan omassa seurassani.