Tyttöjen huoneen väri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aaPee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aaPee"

Vieras
Tyttöjen huone pitäis rempata pieniä asukkejaan varten, mutta en tiedä minkä väriset seinät tekisi. Valmiina on vaaleanpunaiset yölamput, päiväpeitot ja matto sekä valkoinen laatikosta, jossa vaaleanpunaista.

Valkoista huonetta en halua. Nyt mietinkin sopisiko vaalean vihreä seinien väriksi? Toinen idea oli, että laittais yhden seinän beigeksi ja toisen vaaleanpunaiseksi. Sit toinen sänky toiselle seinälle ja toinen toisella. Beigen seinän kanssa vaaleanpunainen peitto ja vaaleanpunaisen beige. Taitaa vaan näyttää käytännössä aika sekavalta.

Jos ollain kuvia hienoista tyttöjen huoneesta, niin kiitollisena otetaan vastaan.

Meillä on kahden tytön huoneessa valkoiset seinät ja yksi tehosteseinä jossa on vaaleanpunaisia jätti-isoja tähtiä, vaaleanpunainen lampunvarjostin, matto jossa ruskeita ja vaaleanpunaisia leveitä raitoja, paksut ruskeat verhot ja valkoiset vaatelipastot. Eli valkoista, vaaleanpunaista ja ruskeaa. Tykkään, koska on tyttömäinen, mutta ruskean takia myös tunnelmallinen ja huoneen saa paksuilla ruskeilla verhoilla myös pimennettyä. Musta vaaleanpunaisen ja ruskean yhdistelmä on tyylikäs!

No kun ajattelin, jos tekisi tuon beige (/vaalean ruskea) & vaaleanpunainen yhdistelmän ja sit lisäisi tummemman ruskeita väripilkkuja, kuten koristetyynyjä. Tietty verhotkin, miksei... Ikeassa oli kivaa uutta vaaleanpuna-beige-valkoraidallista verhokangasta. Tuossa yhdistelmässä kaksi muuta seinää olis varmaan valkoisia? Onko typerää? Vastakkaiset seinät nuo värilliset. Voihan toki tehdä kaikki värillisiksi.

Vihreä jota oon miettinyt, on sellainen tosi vaalean vihreä, joka menee hieman turkoosiin.

Kaikki seinät tarkoitus laittaa maalattavalla tapetilla, jotta voi sit helposti tulevaisuudessa muuttaa väriä.

lime? ite en tykkää mistään kovin hempeestä, eli ei tosiaan mitään pastellivaaleanvihreää vaan kirkas lime yhdelle seinälle ja sitten sitä vaaleanpunaista muualle.
noin niinkuin http://dornob.com/modern-highlights-classic-interiors-contemporary-colors/?ref=search

Please, älä tee liian imelää siitä huoneesta. Menee ällöväreet jo pelkästä ajatuksestakin :D.

Ei muuten, mutta mun mielestä tytöt ansaitsevat parempaa kuin siihen samaan pinkki-hörselömuottiin tunkemista. Tietty, jos itse sitä haluavat, niin mikäs siinä :).

brpul_velour_vaaleaturkoosi.jpg

Joku tällainen?

Ruskeaa yhdistettynä vaaleanpunaiseen. :)

Mites johonkin seinään tai osittain sellaista himmeää perhostapettia...? Siis vaaleanpuna-sävyistä ja perhoset himmeitä...

Tässä blogissa sitä perhostapettia, mitä tarkoitan:

Kultahippu: Meidän huusshollin remonttia Part 3 - Linnean huone!

Tuon nähtyäni en voi kuin todeta, että onneksi lapseni on poika. Voisin pahoin, jos joutuisin asumaan tuollaisessa ympäristössä.

Vaikka nätisti olikin laitettu, omassa genressään, ei sillä. Mä vaan en sovi tuohon muottiin millään mittapuulla :D.

Mutta mitä tulee pinkin, ruskean ja valkoisen liittoon, mun mielestäni se on kliseinen ja liian "helppo". Koitan tässä keksiä ap:lle vaihtoehtoja, ettei menisi siitä, mistä kaikki muutkin.

Hmm... Ehkä kuitenkin meidän makuun liian räväkkä ja silmille hyppäävä väri. Tykkään sellaisista kauniista pehmeistä väreistä.

En kuitenkaan mitään pelkkää pinkkiäkään halua, kuten oon jossain nähnyt.

Kaikilla on pinkki-vihreä-valkoinen tai pinkki-ruskea-valkoinen. *puistatus* Meillä on värikästä, lastenvalitsemaa. Yksi tapettiseinä, muut seinät valkoisia hillitsemään kirjavuutta. Kun toinen tyttö rakastaa keltaista, toinen oranssia ja kolmas punaista, on värit jo aikalailla valittu.

Ruskeaa yhdistettynä vaaleanpunaiseen. :)

Mites johonkin seinään tai osittain sellaista himmeää perhostapettia...? Siis vaaleanpuna-sävyistä ja perhoset himmeitä...

Tässä blogissa sitä perhostapettia, mitä tarkoitan:

Kultahippu: Meidän huusshollin remonttia Part 3 - Linnean huone!

Kiitos linkistä! Tykkäsin tuosta huoneesta, vaikka itse haluan vähän vähemmän prinsessa juttuja. Meillä on tuollaiset Ikean kukkalamput valmiina ja sit Ikean hyllykkö, johon vaaleanpunaiset laatikot.

• Tykkää
Reactions: catlady
Mä oon hen.koht. sitä mieltä, että huoneessa on hyvä olla yksi vähän voimakkaampi väri. Kaiken ei tarvi olla riemunkirjavaa, mutta jos on vaan valkoista, hyvin hailakkaa pinkkiä ja (vaaleaa) ruskeaa, pahimmassa tapauksessa beigeä, niin sellainen on jo lliian särmätöntä. Asiaa auttaa, jos tuosta kolmikosta vaaleanpunaisen vaihtaa vaikka fuksiaan tai ruskean tummempaan. Hillityn ei tarvitse tarkoittaa sitä, että mikään ei erotu mistään.

Yhteistyössä