Meillä on kolme tyttöä.
Kun odotin ensimmäistä niin olin aluksi varma että tulee poika vaikka haaveilin tytöstä. Ihana yllätys oli kun synnytyksen jälkeen selvisi että vauva oli tyttö ( emme ottaneet selvää sukupuolesta raskausaikana ).
Toista kun rupesin odottamaan niin toivoin ehkä jotenkin poikaa. Tuntuu että kaikki läheisetkin ajatteli että tottakai se on poika kun tyttö jo on. No, saatiin aika hyvissä ajoin raskautta tietää että tyttö tulee. Olin pettynyt ehkä minuutin sen ultran jälkeen mutta se meni samantien ohi.
Kun kolmatta aloin odottaa niin tiesin että hänkin on tyttö. En osannut enää kuvitella meidän perheeseen muuta kuin tyttöä. Ehkä kuitenkin salaa toivoin että jospa olisikin poika. Saatiin kuitenkin tässäkin tapauksessa tietää hyvissä ajoin että vauva on tyttö. Ja koska oli suuri huoli vauvan terveydestä ( oltiin lapsivesipunktiossa ) niin tuo tieto ei tuntunut ollenkaan pahalta. Oltiin vain äärimmäisen onnellisia terveestä vauvasta!
Nyt neljäs on haaveissa ja varsinkin läheiset ( vaikka eivät edes tiedä että ollaan pian 2 vuotta yritetty neljättä lasta ) ajattelevat että kyllä ne vielä neljännen tekee ja se on poika. Varsinkin mieheni mummi on sitä mieltä että yksi vielä ja se on poika, hänellä itsellään on tullut ensin 3 poikaa ja sitten tyttö.
Mutta me itse koetaan että tyttö se on. Ja toivotaankin sitä. Tuntuu että poika olisi orpo kolmen tytön porukassa, varsinkin kun ikäerot on sitten jo aika selkeät kun ei sitä vauvaa nyt yrityksistä huolimatta näköjään kuulu.
En enää kaipaa poika lasta. Mies ei ole kaivannut poikaa ollenkaan.
On ihana ajatus että tytöt ( on niitä sitten nämä jo olemassa olevat kolme tai tuleeko vielä neljäskin ) isompanakin voivat viettää yhdessä saunailtaa, käydä ostoksilla ja matkoilla, vaihtaa tuntemuksia odotusaikana ja omien lastensa hoidosta jne.
Poika saattaisi jäädä ilman tuollaista sisarussuhdetta.
Tokikin, ollaan ikionnellisia jos saadaan poika, kun vaan saataisiin vielä se puuttuva osa meidän perheeseen
Meillä tytöt on olleet aika harvinaisia suvussa. Minun isoisälläni on vain 2 veljeä ei siskoja ollenkaan. Minun isoisäni sai 2 poikaa ja yhden tytön. Minulla on 2 veljeä eikä yhtään siskoa.
Miehelläni on vain yksi veli, ei siskoja. Miehelläni on 3 setää ja 1 täti.
Ymmärrän siis jos haaveilee siitä 'puuttuvasta' sukupuolesta
Vaikka itselläni tuo on mennytkin ohi