tyttöjen äidit!

Meillä on vain 1 tyttö ja on vähän mietitty että onko tuo normaalia kun neiti niin kovasti hiplailee tuota pimppiään? Olen kyllä kuullut että jonkin verran mutta tämä neiti tuntuu että aika paljon....onkohan siitä haittaa? Heti jos ei ole pikkarit jalassa niin sormet on koko ajan siellä :/

Vieras
Mulla on kaksi melko isoa tyttöä jo, mutta kumpikaan ei ole kyllä koskaan, ainakaan mun nähteni, kosketellut itseään. Ei vauvana eikä myöhemmin.

Siksi tuntuu hieman oudolle, jos tyttö jatkuvasti moista tekee... Voisiko hienovaraisesti ohjata mielenkiinnon johonkin muuhun?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on kaksi melko isoa tyttöä jo, mutta kumpikaan ei ole kyllä koskaan, ainakaan mun nähteni, kosketellut itseään. Ei vauvana eikä myöhemmin.

Siksi tuntuu hieman oudolle, jos tyttö jatkuvasti moista tekee... Voisiko hienovaraisesti ohjata mielenkiinnon johonkin muuhun?
Tuota on yritetty ja kun neiti on vasta 2,5v!

Hip hei
Eiköhän tuo ole ihan normaalia itseensä tutustumista. Ehkä siitäkin hommasta menee hehku jos annat nakuilla rauhassa varsinkin pesupuuhissa. Eikös se ole ihan tavallista toimintaa et pienet tunnustelee itseään ja onhan noissa elimissä paljon tuntoa. Sit jos tyttö jo vähän isompi ni eikös hänelle voi nätisti sanoa et se on ihan ok tunnustella itseään, mut se on hänen oma kroppansa ja sitä vois tehdä sit ihan omassa rauhassa. Muista halitella tyttöä paljon ja kehua niin tuo ei oo sitte miään hellyyden/hyväksymisen korviketta.

meilläkin saman ikäinen tyttö ja kans hiplailee itteään. Oon vaan sanonu et laita peitto päälle tai kieltäny,jos jossain muual ku pötkötellessä tekee. Tuo tyttö yhteenväliin oli laittamassa sinne kaikkee mitä käteen sattu. Ei siis tietenkää mihinkään sisään,mut jalkojensä väliin ja sen tietty kielsin aina,ettei nyt kuitenkaan mitään vahinkoa satu.

Niin ja ei sitä mun mielestä kuitenkaan voi kieltääkään,ku ihan normaaliahan se on.

mamsen
Samanikäinen neiti meillä... ja samalla tavalla hiplailee...
Kysyin kerran että miksi? Vastas että kutittaa.... meidän neidillä on aika kuiva iho muuten joten voi johtua siitä...?
Uskon että loppuu sitten kun kasvaa...

vieras
mitäs jos sitä kutiaa? ->pesulle

meillä vähän isompi flikka on kans ajatuksissaan välillä käsi pöksyissä, mutta olen käskenyt olla niin tekemättä, kun ei kuitenkaan muista pestä käsiään. Ja perustellut sen nimenomaan sillä, et sitten sormissa on pissiä/kakkaa ja sit se joutuu suuhun.
kyllä se ehtii vähän isompanakin tutustua itseensä, hygienia on oleellisempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hip hei:
Eiköhän tuo ole ihan normaalia itseensä tutustumista. Ehkä siitäkin hommasta menee hehku jos annat nakuilla rauhassa varsinkin pesupuuhissa. Eikös se ole ihan tavallista toimintaa et pienet tunnustelee itseään ja onhan noissa elimissä paljon tuntoa. Sit jos tyttö jo vähän isompi ni eikös hänelle voi nätisti sanoa et se on ihan ok tunnustella itseään, mut se on hänen oma kroppansa ja sitä vois tehdä sit ihan omassa rauhassa. Muista halitella tyttöä paljon ja kehua niin tuo ei oo sitte miään hellyyden/hyväksymisen korviketta.
:hug: tuosta meillä ei ole puutetta.....3:n pojan jälkeen tyttö, se on veljilleenkin kyllä sellainen prinsessa, passaavat tyllerön ihan piloille. No, pitää antaa olla ja sitten isompana jos vielä kovin näkyvästi tekee niin nätisti yrittää :heart:

yyy
Ei meillä tytöt ole kyllä mun nähden tainneet kertaakaan räplätä itteensä, sen sijaan pojat on kyllä pieninä olleet käsi housussa uséinkin. Oon aatellut että ehkä se on "löytynyt" paremmin ;).

Yhteistyössä