Tyttöjä vai poikia

Kysytään vielä täältäkin,tää on aika mielenkiintonen väite mun mmielestä,eli luin jostain vauvalehdestä että perheessä jossa on kolme lasta on esikoinen ja kuopus hyvin suurella todennäkösyydellä samaa sukupuolt,kuinka monella näin on? Ja kertokaa toki tekin joilla näin ei ole. Omassa tuttavaåpiirissä pitää melko hyvin paikkaansa
 
Meillä on kaksoset tytttö ja poika, tyttö vanhempi, keskimmäinen poika ja kuopus tyttö eli meillä pitää paikkansa.
Just sain tietää että ystäväni synnytti poja. siinä perheessä on poika, tyttö ja poika.
 
ipatii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 08:55 Anniina kirjoitti:
Kysytään vielä täältäkin,tää on aika mielenkiintonen väite mun mmielestä,eli luin jostain vauvalehdestä että perheessä jossa on kolme lasta on esikoinen ja kuopus hyvin suurella todennäkösyydellä samaa sukupuolt,kuinka monella näin on? Ja kertokaa toki tekin joilla näin ei ole. Omassa tuttavaåpiirissä pitää melko hyvin paikkaansa
Meidän äidillä on; poika,tyttö,tyttö,tyttö,poika
Jotenka jos ME oltas jääty vain kolmeen,niin ei pitäis paikkaansa.
 
kolmonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 17:34 möhkösfantti kirjoitti:
meillä esikoinen on poika ja kuopus on tyttö :D
Mut kun olikin kyse kolmelapsisita perheistä! siis esikko jos on samaa sukupuolta niin se tutkimus väitti et kolmas on samaa sukupuolta kuin esikoinen. Meilllä pätee,samoin suvussani.Mä luin ton saman tutkimuksen,mietin itsekin miten hyvin mahtaa pitää paikkaansa.
 
Josefine
Itselläni ei ole kuin kaksi lasta, joten en sen suhteen voi vastata, mutta minulla on kaksi isoa veljeä ja olen siis kuopus, joten ei meidän kohdalla pidä paikkaansa...
 
itelläni on kaksi lasta (poika ja tyttö), joten en osaa ttuohon kysymykseen vielä vastata omalta kohdaltani.
Mutta minulla on itselläni pikkusisko (keskimmäinen) ja pikkuveli (nuorimmainen). joten siinä kohtaa ei ainakaan pidä paikkaansa. Meitä on siis kaksi tyttöä ja poika. sitten taasen tädilläni on taas poika, tyttö, poika (serkkuni).
 

Yhteistyössä